AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Vel, slik du virker er det nok muligens ditt tap. 1. kjærlighet ved først blikk 2. like HAN, vil ha HAN 3. rasshøl 4. fuck him, heller andre mannfolk Kvinner er looney tunes, har du ikke skjønt det før nå? vel dere så veldig gjerne at jeg skal be han ut, altså? ;* Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Jeg har aldri sagt at han er et rasshøl fordi han ikke vil ha meg? Ser ingen grunn til å måtte forklare noe som helst i forhold til hva jeg føler eller hva jeg sier (jeg er tross alt anonym bruker, så angrip meg alt dere vil), kanskje jeg er en direkte person for alt dere vet? Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Eh.. ingenting av det du sier hinter til at du er direkte på noe vis, og det gjør så man stiller spørsmål ved alt du prøver å påstå. Prøvde å fortelle deg at du må slutte å være så umoden og være direkte istedet og du tok det som at han er den som burde skjerpe seg og vite hva han vil. Har på følelsen av at du har selektiv hørsel også. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Eh.. ingenting av det du sier hinter til at du er direkte på noe vis, og det gjør så man stiller spørsmål ved alt du prøver å påstå. Prøvde å fortelle deg at du må slutte å være så umoden og være direkte istedet og du tok det som at han er den som burde skjerpe seg og vite hva han vil. Har på følelsen av at du har selektiv hørsel også. Ja ok, mamma. Skal fortelle han enda en gang til at jeg liker han jeg, fordi så desperat er jeg. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Har du lyst til å bli avslått igjen så gjør det ja. He doesnt want ya. Det er ikke noe galt med det. Det å bli bitter og sur kler ingen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Har du lyst til å bli avslått igjen så gjør det ja. He doesnt want ya. Det er ikke noe galt med det. Det å bli bitter og sur kler ingen. Ironi. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Men det er noe ved ham som forteller meg at gjengjelder følelsene mine. Ja, din egen fantasi. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Kvinner er looney tunes, har du ikke skjønt det før nå? vel dere så veldig gjerne at jeg skal be han ut, altså? ;* Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Haha, jo, jeg er gammel nok til å ha forstått det Vel, jeg tror den emosjonelle ustabiliteten din forsøker å lure deg selv til at du gir slipp på dette. Men jeg tror du forsøker å lure deg selv. Du går ikke fra "kjærlighet ved første blikk og bare den fyren", til "nei faen, andre menn", på 2 dager.. Så ja, du får nesten be fyren ut. Lykke til uansett. For alt du vet er dere lykkelig gift om 10 år. Endret 22. februar 2019 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Ja ok, mamma. Skal fortelle han enda en gang til at jeg liker han jeg, fordi så desperat er jeg. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Hvis du mener det å be noen med ut er å virke desperat har du et problem. Tror denne gutten gjør klokt i å finne noen som er litt mer stabile. 4 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Hva skjedde med likestilling? ^^ Neida, du må få bestemme hva du vil ha i en partner. Hvis en eventuell interessent er for sjenert for deg, så er jo dét er karaktertrekk som ikke passer så bra med seg. Synd, men sånn er det nå mellom oss mennesker. Det er en treningsdag for begge kjønn å finne ut hvordan vi skal gå frem for å få kontakt. Noen er altfor direkte og er hensynsløse, andre er for sjenerte og går glipp av mange sjanser. Noen finner en balanse. Jeg tror ikke det er mer komplisert enn det her i ditt tilfelle. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Haha, jo, jeg er gammel nok til å ha forstått det Vel, jeg tror den emosjonelle ustabiliteten din forsøker å lure deg selv til at du gir slipp på dette. Men jeg tror du forsøker å lure deg selv. Du går ikke fra "kjærlighet ved første blikk og bare den fyren", til "nei faen, andre menn", på 2 dager.. Så ja, du får nesten be fyren ut. Lykke til uansett. For alt du vet er dere lykkelig gift om 10 år. Haha. You got me, mister. jeg er en sta jente og dessverre ikke vant med at ting går den andre veien. Får jobbe litt med stoltheten min. Jo tusen takk for det Ønsker deg en god helg. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Hva skjedde med likestilling? ^^ Neida, du må få bestemme hva du vil ha i en partner. Hvis en eventuell interessent er for sjenert for deg, så er jo dét er karaktertrekk som ikke passer så bra med seg. Synd, men sånn er det nå mellom oss mennesker. Det er en treningsdag for begge kjønn å finne ut hvordan vi skal gå frem for å få kontakt. Noen er altfor direkte og er hensynsløse, andre er for sjenerte og går glipp av mange sjanser. Noen finner en balanse. Jeg tror ikke det er mer komplisert enn det her i ditt tilfelle. Det er liksom det jeg prøver å få fram her. Jeg ønsker ikke å framstå som direkte og hensynsløs og gjøre en person ukomfortabel rundt meg med tanke på at jeg allerede har tatt initiativ til samtale og åpnet opp om følelsene mine tidligere. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å forsøke å bli enda bedre kjent med han etter hvert, men bruker skjønn og ser litt an situasjonen. Kjærligheten er snill og tålmodig Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Kjærligheten er snill og tålmodig Fantastisk formulert! Med det ønsker jeg god helg! Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det er liksom det jeg prøver å få fram her. Jeg ønsker ikke å framstå som direkte og hensynsløs og gjøre en person ukomfortabel rundt meg med tanke på at jeg allerede har tatt initiativ til samtale og åpnet opp om følelsene mine tidligere. Skal ikke se bort ifra at jeg kommer til å forsøke å bli enda bedre kjent med han etter hvert, men bruker skjønn og ser litt an situasjonen. Kjærligheten er snill og tålmodig Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Bra du vurderer å gi det en sjanse Jeg synes det er trist at mange potensielt gode forhold går tapt fordi kvinnen forventer at menn skal ta initiativ. Det er jo ofte sånn at introverte menn er sjenerte, men har mye å gi til rett partner. Så har du aggressive menn som ofte er frempå av natur, og dét får man jo med seg inn i forholdet. Ofte, men ikke alltid, da. "You fall in love by chance, you stay in love by choice". Dét gjelder begge kjønn. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå