AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg møtte han for første gang for et halvt år siden... Det var kjærlighet ved første blikk. Neida. Men jeg er virkelig tiltrukket av fyren. Han er så flott. Jeg er tross alt en voksen jente nå(24) og liker ikke å spille noe spill når det kommer til kjærlighet og dating. Jeg har gjort det klart for fyren(26) at jeg liker og er interessert i han, men det er gått flere måneder og han har fortsatt ikke tatt initiativ til å gjøre noe. Bare ser mye på meg og smiler noen ganger, hilser alltid da, blir smårar... Jeg gidder ikke å vise mer enn han viser meg. Fordi selvrespekt.Har prøvd å gå videre (fordi selvrespekt) det var kjipt å vente på han, så har takket ja til å date andre gutter som har bedt meg ut i mellomtiden. Har ikke falt for dem.Men det er noe ved ham som forteller meg at gjengjelder følelsene mine. Jeg merker det på han, ser det spesielt i blikket hans og væremåten. Ikke minst har han jo selv sagt at han liker meg (eller synes jeg er søt) og vil ha mer kontakt - som også var for flere måneder siden. Han vet at jeg liker han, jeg har gitt klar signal. Men likevel gir han ikke noe mer enn disse subtile signalene når vi omgås? Er bare det at jeg har prøvd å gå videre, men jeg klarer ikke å slutte å være interessert i han. Jeg skjønner meg i hvertfall ikke på han, noen andre som gjør? ? Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 men det er gått flere måneder og han har fortsatt ikke tatt initiativ til å gjøre noe. Hvorfor kan ikke du ta initiativ til å gjøre noe hvis du er så interessert? 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg toth Skrevet 21. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 21. februar 2019 men det er gått flere måneder og han har fortsatt ikke tatt initiativ til å gjøre noe. Eh.. Det eneste faktum vi har her er at du liker ham - er det virkelig ikke åpenbart for deg at det da er du som skal spørre ham om å finne på noe? Sidenote: Det kvinner tror er klare signaler er ofte fullstendig uregistrerbare for menn. 21 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Er bare det at jeg har prøvd å gå videre, men jeg klarer ikke å slutte å være interessert i han. Jeg skjønner meg i hvertfall ikke på han, noen andre som gjør? Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Ja, du skjønner det ikke. Du bør gå videre, men ikke på måten du tenker på. Du sitter tydeligvis og venter på at han skal ta initiativ uten at tanken har slått deg at du kan ta dette videre og selv ta initiativ. Det kan du gjøre på flere måter. F.eks en god, ærlig og litt pinlig prat (f.eks spør om han er interessert). Eller du kan gjøre ting litt mer direkte og forføre han. Endret 21. februar 2019 av zeebra 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Sidenote: Det kvinner tror er klare signaler er ofte fullstendig uregistrerbare for menn. Merkelig men sant. Det stemmer faktisk. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Kvinner blir jo fortalt at hvis de bare gjør ditten og datten så kan de få mennene til å forstå!Drit i at det er tydelig at folk har forskjellige språk når det gjelder sånt, du må bare hinte på riktig måte, og for guds skyld ikke klag om å prate om sånt med mannen din som du egentlig burde føle deg trygg nok på til å snakke skikkelig med, du har vel ikke lyst til å virke klengete og som en drittkjerring??? Ikke rart kvinner og menn tror de er fra forskjellige planeter. Vi blir jo foret drittinfo på begge sider. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 (endret) Jeg er en tilhenger av å være ærlig og direkte. Jeg synes det er mer nedverdigende å gå rundt grøten og dille og dalle for så å finne ut at emnet ikke er interessert i meg og jeg dermed har kastet bort masse av min egen tid og energi. Jeg gir beskjed umiddelbart at "jeg liker deg. Jeg vil se hvor vi kan ta dette. Vil du?" I min erfaring er attraksjon nesten uten unntak gjensidig og er det ikke det så hva så? De fleste av oss har lyst på noen å være med. Hvorfor skal det være flaut å si det? Er du direkte så får du umiddelbart beskjed om det er verdt å forfølge interessen eller ikke. det er selvrespekt. Den som hinter og spiller renkespill sitter hjemme og runker mens den som går på og tar sjanser får fitte. Det går begge veier. Endret 21. februar 2019 av Invader Zim 3 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Be ut på date og forfør. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg er en tilhenger av å være ærlig og direkte. Jeg synes det er mer nedverdigende å gå rundt grøten og dille og dalle for så å finne ut at emnet ikke er interessert i meg og jeg dermed har kastet bort masse av min egen tid og energi. Jeg gir beskjed umiddelbart at "jeg liker deg. Jeg vil se hvor vi kan ta dette. Vil du?" I min erfaring er attraksjon nesten uten unntak gjensidig og er det ikke det så hva så? De fleste av oss har lyst på noen å være med. Hvorfor skal det være flaut å si det? Er du direkte så får du umiddelbart beskjed om det er verdt å forfølge interessen eller ikke. det er selvrespekt. Den som hinter og spiller renkespill sitter hjemme og runker mens den som går på og tar sjanser får fitte. Det går begge veier. Jeg har sagt til han at jeg liker han ja, han gjengjeldte det da men ingenting er skjedd videre. Merker jeg er ganske drittlei av gamet hans og jeg er enig med BuffyAnne at det får være grenser på hvor mye initiativ jenta skal ta. Vil han være et rasshøl så får han være et rasshøl. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 "Gamet"? rasshøl? Kjære vene, hvis du liker han så godt som du sier innledningsvis, hvorfor tar du ikke initiativet og ber han ut på noe? Hvis han ikke er interessert, javel, "move on". Du kaster bort tiden ved å sitte og være sur og bitter for at han ikke tar initiativet. Han har ikke gjort deg noenting og du kaller han for et rasshøl? Jeg snakker for meg selv når jeg sier dette, men jeg tror ikke jeg er alene om å mene det, men kvinner som tar initiativet er utrolig sjarmerende og tiltrekkende. Jeg tror ikke jeg trenger å nevne at det selvsagt kommer an på måten interessen vises på, men jeg synes flere kvinner burde være mer tydelig på hva de ønsker. 7 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg har sagt til han at jeg liker han ja, han gjengjeldte det da men ingenting er skjedd videre. Merker jeg er ganske drittlei av gamet hans og jeg er enig med BuffyAnne at det får være grenser på hvor mye initiativ jenta skal ta. Vil han være et rasshøl så får han være et rasshøl. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Da må du huske på at alt annet enn ja er et nei. Hvis du gir beskjed om at du vil innlede en romantisk interesse og du ikke får det samme tilbake så er motparten ikke interessert. Hvis interessen har dabbet av var han interessert, men har endret mening enten på grunn av at så ting han ikke likte eller fordi han har større interesse for noen andre. Shit happens. Ikke kast bort din tid på folk som ikke er interessert eller ikke har nok grep på sine egne følelser til at de evner å kommunisere ordentlig. Du skal se at jo eldre du blir desto enklere blir denne kommunikasjonen ettersom de fleste av oss modnes og legger av oss renkespill og usikkerhet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 Da må du huske på at alt annet enn ja er et nei. Hvis du gir beskjed om at du vil innlede en romantisk interesse og du ikke får det samme tilbake så er motparten ikke interessert. Hvis interessen har dabbet av var han interessert, men har endret mening enten på grunn av at så ting han ikke likte eller fordi han har større interesse for noen andre. Shit happens. Ikke kast bort din tid på folk som ikke er interessert eller ikke har nok grep på sine egne følelser til at de evner å kommunisere ordentlig. Du skal se at jo eldre du blir desto enklere blir denne kommunikasjonen ettersom de fleste av oss modnes og legger av oss renkespill og usikkerhet. Vil ikke si at shit has happened akkurat. Er ikke akkurat sånn at livet mitt stopper opp fordi en eneste gutt ikke var interessert nok i meg, hehe. Men takk for anstrengelsene. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2019 "Gamet"? rasshøl? Kjære vene, hvis du liker han så godt som du sier innledningsvis, hvorfor tar du ikke initiativet og ber han ut på noe? Hvis han ikke er interessert, javel, "move on". Du kaster bort tiden ved å sitte og være sur og bitter for at han ikke tar initiativet. Han har ikke gjort deg noenting og du kaller han for et rasshøl? Jeg snakker for meg selv når jeg sier dette, men jeg tror ikke jeg er alene om å mene det, men kvinner som tar initiativet er utrolig sjarmerende og tiltrekkende. Jeg tror ikke jeg trenger å nevne at det selvsagt kommer an på måten interessen vises på, men jeg synes flere kvinner burde være mer tydelig på hva de ønsker. Hvem har sagt at jeg er sur og bitter? Jeg ba om råd og jeg fikk det. Har fått det ønsker ut av tråden og er nå fornøyd. God natt. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Hvem har sagt at jeg er sur og bitter? Jeg ba om råd og jeg fikk det. Har fått det ønsker ut av tråden og er nå fornøyd. God natt. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Basert på det du har sagt i denne tråden så er det all grunn til å tro det. Du forventer at han tar initiativet fordi du er interessert i han, og når han ikke gjør det av en eller annen grunn, så tolker du det på verste måte og kaller han et rasshøl. Veldig voksent må jeg si. Ja, og det du ønsket var en bekreftelse på ditt syn på saken, veldig trist at det hele var et eksempel på bekreftelsestendens og at du aldri var interessert i noe hjelp i utgangspunktet. God natt og lykke til 6 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Jeg har sagt til han at jeg liker han ja, han gjengjeldte det da men ingenting er skjedd videre. Merker jeg er ganske drittlei av gamet hans og jeg er enig med BuffyAnne at det får være grenser på hvor mye initiativ jenta skal ta. Vil han være et rasshøl så får han være et rasshøl. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Du har ikke tatt spesielt mye initiativ hvis du bare sitter å venter på at han skal be deg med på noe. Hvis det er noen som skal kalles et rasshøl i denne saken er det ihvertfall ikke denne gutten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Jeg har sagt til han at jeg liker han ja, han gjengjeldte det da men ingenting er skjedd videre. Merker jeg er ganske drittlei av gamet hans og jeg er enig med BuffyAnne at det får være grenser på hvor mye initiativ jenta skal ta. Vil han være et rasshøl så får han være et rasshøl. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Du misforstår meg. Det var en rant om hvordan kvinner og menn blir fortalt all slags bullshit og at det som egentlig burde gjøres er å bare være helt ærlig og åpen om ting. Du sier du har fortalt han at du liker han. Da er det ingenting å lure på lenger, han liker deg ikke på samme måte tilbake. Så enkelt er det. slutt å hinte og spille spill, det fucker opp både deg og fremtidige potensielle forhold. Han er ikke ett rasshøl bare fordi han ikke vil ha deg! SKJERP DEG, INGEN MÅ være interessert i deg ellers er de ett rasshøl! Han vil ikke ha deg, gjør han ikke til noe rasshøl. Endret 22. februar 2019 av BuffyAnneSummers 6 Lenke til kommentar
toth Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det er bare én ting å gjøre her om du vil ha 100% visshet, og det er å spørre ham direkte selv. Si med rene ord at du liker ham, og spør om han vil være med på en kaffe søndag klokka 3. Eventuelt spør om han blir med å gå en tur, og legg korta på bordet, samt spør direkte om han er interessert tilbake - hvis han sier ja så kysser du ham bare der og da. Det er ikke uvanlig at menn(som kvinner) har initiativvegring, det gjør en ikke til rasshøl. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Du misforstår meg. Det var en rant om hvordan kvinner og menn blir fortalt all slags bullshit og at det som egentlig burde gjøres er å bare være helt ærlig og åpen om ting. Du sier du har fortalt han at du liker han. Da er det ingenting å lure på lenger, han liker deg ikke på samme måte tilbake. Så enkelt er det. slutt å hinte og spille spill, det fucker opp både deg og fremtidige potensielle forhold. Han er ikke ett rasshøl bare fordi han ikke vil ha deg! SKJERP DEG, INGEN MÅ være interessert i deg ellers er de ett rasshøl! Han vil ikke ha deg, gjør han ikke til noe rasshøl. Jeg har aldri sagt at han er et rasshøl fordi han ikke vil ha meg? Ser ingen grunn til å måtte forklare noe som helst i forhold til hva jeg føler eller hva jeg sier (jeg er tross alt anonym bruker, så angrip meg alt dere vil), kanskje jeg er en direkte person for alt dere vet? Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Det er bare én ting å gjøre her om du vil ha 100% visshet, og det er å spørre ham direkte selv. Si med rene ord at du liker ham, og spør om han vil være med på en kaffe søndag klokka 3. Eventuelt spør om han blir med å gå en tur, og legg korta på bordet, samt spør direkte om han er interessert tilbake - hvis han sier ja så kysser du ham bare der og da. Det er ikke uvanlig at menn(som kvinner) har initiativvegring, det gjør en ikke til rasshøl. Har nok mistet lysten. Vil heller ha et mannfolk som vet hva han vil ha og ikke er redd for å vise det. Anonymous poster hash: 1a0c5...ae8 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Vel, slik du virker er det nok muligens ditt tap. 1. kjærlighet ved først blikk 2. like HAN, vil ha HAN 3. rasshøl 4. fuck him, heller andre mannfolk Endret 22. februar 2019 av zeebra 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå