Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

spyware, får popup hvert minut

Anbefalte innlegg

Hallo

Plutselig nå så har jeg begynt å få popup hvert minnut! Har ikke hvert inne på noen lumske crack sider e.l. Har kjørt ad-aware 6, men den hjalp lite.. hva er det som egentlig kan gjøre det?

Hver popup prøver å kome inn på samma siden: www.adlogix.com/server/?VFJDSz0xMjg3, men det ser ikke ut som den siden finnes så jeg får sånn msn søk-etter-lignende-sider greie opp.. noen ganger kommer det opp en annen og alltid kommer to stk av samme.. det er syykt irriterende!!

Ikke kom og si "popup stopper" fordi de kommer opp forde.. det blir som en blinking og er mer irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv zonealarm PRO, fikser det meste ;)

Kan du forklare? har zonealarm (pro?) foran meg nå, men ser ikke noe "delete-spyware" funksjon..

Edit:

Prøv å kjør spybot. Det er et program du kan laste ned gratis fra www.download.com

hm.. downloadinga ville ikke starte..

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar

Kan du forklare? har zonealarm (pro?) foran meg nå, men ser ikke noe "delete-spyware" funksjon..

Nei, det er ingen delete spyware funksjon. Når en popup eller lignende prøver seg på maskinen din, får du opp en melding om du vil tillate denne addressen eller ikke, trykker du nei og at den skal altid huske at du trykket nei, er den websiden blokket. Du kan bare blokke nettsider, spyware o.l. med zonealarm, du kan ikke slette spyware.

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Nei, det er ingen delete spyware funksjon. Når en popup eller lignende prøver seg på maskinen din, får du opp en melding om du vil tillate denne addressen eller ikke, trykker du nei og at den skal altid huske at du trykket nei, er den websiden blokket. Du kan bare blokke nettsider, spyware o.l. med zonealarm, du kan ikke slette spyware.

Zonealarm stenger vel bare nettilgangen, men poupen kommer fortsat? btw, når popupen kommer opp for jeg valg om jeg skal stenge av internett tilgangen til IE og ikke den spesefikke adressen..

EDIT: det kommer også noen ganger opp som om jeg vil godkene et eller annet webbrowser plugin.. den meldinga er verst, går det ann å velge sånn ikke kommer opp?

Endret av jonas22282460
Lenke til kommentar
Zonealarm stenger vel bare nettilgangen, men poupen kommer fortsat? btw, når popupen kommer opp for jeg valg om jeg skal stenge av internett tilgangen til IE og ikke den spesefikke adressen..

EDIT: det kommer også noen ganger opp som om jeg vil godkene et eller annet webbrowser plugin.. den meldinga er verst, går det ann å velge sånn ikke kommer opp?

Hvis ikke noen av disse programmene funker, er det vel bare å legge windows inn på nytt igjen...sorry, men slik er livet :(

Prøv alle ivertfall, så ser du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...