scuderia Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Okay, men du forklarer jo ikke hvorfor det er akkurat muslimer vi bør være redde for? Neei.. var et svar på en annen som fryktet hvite menn.. Man skal være beskymret for gærninger der ute med våpen uansett hudfarge eller religion Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Vi får ta med denne også da https://www.vg.no/rampelys/i/6jy22o/disney-faar-kritikk-for-norsk-loevenes-konge-versjon-jeg-blir-irritert?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Her klages det altså på at ikke mange nok av de som jobbet med den norske versjonen ikke har røtter til Afrika?? Dette er da helt skrullete Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Det viktigste for disse tullingene er at det er minst mulig hvite folk involivert i alt. 2 Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Og mens vi er i gang https://www.independent.co.uk/life-style/food-and-drink/goldsmiths-university-beef-ban-burgers-climate-change-emergency-a9054461.html Nå skal eliten altså bestemme hva vi skal spise. For noen så kan ikke 1984 komme fort nok. 1 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 La oss forby reklamer med kjønnsstereotyper: https://edition.cnn.com/2019/08/14/media/uk-adverts-banned-gender-stereotypes-scli-gbr-intl/index.html 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Vi får ta med denne også da https://www.vg.no/rampelys/i/6jy22o/disney-faar-kritikk-for-norsk-loevenes-konge-versjon-jeg-blir-irritert?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Her klages det altså på at ikke mange nok av de som jobbet med den norske versjonen ikke har røtter til Afrika?? Dette er da helt skrullete Jeg kjenner på en intens avmakt og en bunnløs følelse av fortapelse, når jeg leser artikkelen. Disse menneskene må jo trenge hjelp på en eller annen måte? 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Vi får ta med denne også da https://www.vg.no/rampelys/i/6jy22o/disney-faar-kritikk-for-norsk-loevenes-konge-versjon-jeg-blir-irritert?utm_source=vgfront&utm_content=row-2 Her klages det altså på at ikke mange nok av de som jobbet med den norske versjonen ikke har røtter til Afrika?? Dette er da helt skrullete Likte ikke denne selv, det mulitkulturelle er helt ok. Men at man nå plutselig må ha riktig "rase" i eventyrfilmer blir litt omvendt av hva jeg synes. Selv synes jeg sorte vikinger er kult i eventyrfilmer. Og dette gjelder i tillegg stemmeskuespillere... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Neei.. var et svar på en annen som fryktet hvite menn.. Man skal være beskymret for gærninger der ute med våpen uansett hudfarge eller religion ... eller uniform 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Likte ikke denne selv, det mulitkulturelle er helt ok. Men at man nå plutselig må ha riktig "rase" i eventyrfilmer blir litt omvendt av hva jeg synes. Selv synes jeg sorte vikinger er kult i eventyrfilmer. Og dette gjelder i tillegg stemmeskuespillere... Det multikulturelle? Disse dyrene bor jo i Afrika, hvor hvite er en svært liten minoritet. Det mest multikulturelle man kan gjøre da er vel å gi de «hvite» stemmer. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Det multikulturelle? Disse dyrene bor jo i Afrika, hvor hvite er en svært liten minoritet. Det mest multikulturelle man kan gjøre da er vel å gi de «hvite» stemmer. Med multikulturelle mener jeg at man bør passe på å ha en god representasjon av forskjellige "kulører". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Med multikulturelle mener jeg at man bør passe på å ha en god representasjon av forskjellige "kulører". Det er greit, men det må skje naturlig ved å ignorere hudfarge/etnisitet. 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Det er greit, men det må skje naturlig ved å ignorere hudfarge/etnisitet.Da skjer det ikke Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Da skjer det ikke Fordi? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Fordi? Noen er privilegerte, andre ikke Lenke til kommentar
amor patriae Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Noen er privilegerte, andre ikke Åja, det gir mening. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Åja, det gir mening. De fleste akseptere det når det gjelder rikdom og støtter diskriminering av rikere folk med høyere andel skatter, men ikke når det gjelder etnisitet. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Noen er privilegerte, andre ikke Men det har ikke noe med hudfarge å gjøre. Eller er du en av dem som tror på "white privilege"? 1 Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Men det har ikke noe med hudfarge å gjøre. Eller er du en av dem som tror på "white privilege"? Normen er hvit, det er et privigium Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Normen er hvit, det er et privigium Nei, det er en norm. Vi har ingen fordeler pga dette. Og vi er også en minoritet i verdenssammenheng. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg