Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn

zeebra

Anbefalte innlegg

For kinesere betyr 88 ganske mye. Faren ved at vi tilpasser samfunnet til konspirasjonsteorier fra koko-venstre er at de da bare vil komme med enda flere konspirasjonstorier.

Når det nettopp er begått et massedrap av en nazistsympatisør er det lov å bruke hodet.

Gjerne også forklar hvordan dette er en konspirasjonsteori.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det nettopp er begått et massedrap av en nazistsympatisør er det lov å bruke hodet.

Gjerne også forklar hvordan dette er en konspirasjonsteori.

Skal vi se, var det masseksyteren som var for borgerlønn, universette helsetjenester og sterkt miljøvern som var "nazisympatisør" eller var det den andre som støttet Elizabeth Warren som var "nazisympatisør"?Og hvorfor ikke begge to mens man først er i gang?

Og dette skulle altså bevise at å flagge på halv stang i 5 dager er ensbetydende med å supportere nazistene?

Jaja, "Bare jatt me'n."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal vi se, var det masseksyteren som var for borgerlønn, universette helsetjenester og sterkt miljøvern som var "nazisympatisør" eller var det den andre som støttet Elizabeth Warren som var "nazisympatisør"?Og hvorfor ikke begge to mens man først er i gang?

Og dette skulle altså bevise at å flagge på halv stang i 5 dager er ensbetydende med å supportere nazistene?

Jaja, "Bare jatt me'n."

Prøver du virkelig skape et narrativ som sier at han ikke var en såkalt white supremacist?

Angrepet var motivert av det han så på som en «latino invasion» av Texas.

«Experts who study racist violence say the attack must be understood not just as a domestic problem within the United States, but as part of a global network of white nationalist radicalization and violence»

• Liker 1
Lenke til kommentar

Reell sak mot venstresiden her:

En mann ble arrestert i USA for å utøve second amendment:

Bevæpnet med et skarpladet automatvåpen og hundre skudd, som han har enhver rett til å bære, ble han arrestert utenfor WalMart hvor han forsøkte å handle.

Vi får se om han saksøker staten for å bryte grunnloven og rettighetene hans.

https://www.ky3.com/content/news/Heavy-police-presence-at-Walmart-Neighborhood-Market-in-south-Springfield-528602951.html

Men at noe er galt med våpenlovene kan jo ikke være tilfelle, selv om situasjoner som denne åpenbart må oppstå for at vanlige folk skal kunne forsvare seg selv mot mennesker bevæpnet med automatvåpen.

Lenke til kommentar

Reell sak mot venstresiden her:

En mann ble arrestert i USA for å utøve second amendment:

Bevæpnet med et skarpladet automatvåpen og hundre skudd, som han har enhver rett til å bære, ble han arrestert utenfor WalMart hvor han forsøkte å handle.

Vi får se om han saksøker staten for å bryte grunnloven og rettighetene hans.

https://www.ky3.com/content/news/Heavy-police-presence-at-Walmart-Neighborhood-Market-in-south-Springfield-528602951.html

Men at noe er galt med våpenlovene kan jo ikke være tilfelle, selv om situasjoner som denne åpenbart må oppstå for at vanlige folk skal kunne forsvare seg selv mot mennesker bevæpnet med automatvåpen.

Armed off-duty firefighter halts armed suspect at Walmart store in Missouri

https://www.foxnews.com/us/armed-man-arrested-at-missouri-walmart-police-say

Screen-Shot-2019-08-09-at-11-22-53.png

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jada. La oss gi lærerne våpen sånn at de kan beskytte elevene sine mot terrorister.

Eller vent, la oss bare gi elevene våpen selv så kan de forsvare seg helt på egenhånd!

Eller vent,

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle å søke opp 2nd amendement audits o.l. på YouTube. Stor underholdning.

Morsomt med folk som synes å være imot frihet nesten av rent prinsipp. Det finnes liksom ingen rasjonell argumentasjon, man bare takler ikke for lite myndighetsmessig innblanding og kontroll i livet sitt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Morsomt med folk som synes å være imot frihet nesten av rent prinsipp. Det finnes liksom ingen rasjonell argumentasjon, man bare takler ikke for lite myndighetsmessig innblanding og kontroll i livet sitt.

Hah, kult å gå rett i fella med å tillegge andre meninger de ikke har.

Du har en veldig svak forståelse av hva frihet innebærer. Ubegrenset frihet fører til situasjoner som denne der vanlige folk er redde for å gå på butikken. Jeg ønsker ikke et slikt samfunn.

Og såvidt jeg ser av mitt innlegg så kritiserte jeg ingen. Så du hopper litt lett på konklusjoner her. Er du forutinntatt?

Lenke til kommentar

Hah, kult å gå rett i fella med å tillegge andre meninger de ikke har.

Du har en veldig svak forståelse av hva frihet innebærer. Ubegrenset frihet fører til situasjoner som denne der vanlige folk er redde for å gå på butikken. Jeg ønsker ikke et slikt samfunn.

Og såvidt jeg ser av mitt innlegg så kritiserte jeg ingen. Så du hopper litt lett på konklusjoner her. Er du forutinntatt?

Din irrasjonelle redsel er da ikke mitt problem. Hvis du møter en fyr på bussen med rifla på skulderen på vei til skytebanen - hadde du blitt redd? I så fall er ikke dette noe argument for å innskrenke andres frihet. All frihet innebærer økt risiko for at noen vil misbruke den, det betyr ikke at den skal innskrenkes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han gikk jo bare rundt på walmart og utøvde 2nd amendment, så kommer en annen fjott som utøver 2nd amendment og stopper ham?

Tenk om det hadde vært en tredje person som benyttet seg av 2nd amendment, så kunne han stoppet brannmannen fra å ulovlig anholde mannen som totalt lovlig utøvde sin rett til å bære våpen.

...

eller.

Vent.

Trodde du at det ble avverget en masseskyting her..? Hah.

Lenke til kommentar

Han gikk jo bare rundt på walmart og utøvde 2nd amendment, så kommer en annen fjott som utøver 2nd amendment og stopper ham?

Tenk om det hadde vært en tredje person som benyttet seg av 2nd amendment, så kunne han stoppet brannmannen fra å ulovlig anholde mannen som totalt lovlig utøvde sin rett til å bære våpen.

...

eller.

Vent.

Trodde du at det ble avverget en masseskyting her..? Hah.

Det er brannmannen som gjør feil her. Det riktige ville vært å ringe politiet og forklare situasjonen, ikke ta loven i sine egne hender. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Din irrasjonelle redsel er da ikke mitt problem. Hvis du møter en fyr på bussen med rifla på skulderen på vei til skytebanen - hadde du blitt redd? I så fall er ikke dette noe argument for å innskrenke andres frihet. All frihet innebærer økt risiko for at noen vil misbruke den, det betyr ikke at den skal innskrenkes.

Redselen er ikke irrasjonell, da skyteepisoder skjer daglig i USA.

Det spiller liten rolle hva jeg blir redd av. Men siden den majoriteten av befolkningen blir redd i sånne situasjoner, så er det almennpreventive grunner for et forbud.

Lenke til kommentar

Det spiller liten rolle hva jeg blir redd av. Men siden den majoriteten av befolkningen blir redd i sånne situasjoner, så er det almennpreventive grunner for et forbud.

Siden majoriteten av befolkningen er redd haier, så er det almennpreventive grunner for et forbud mot disse skremmende fiskene.

Make haifinnesuppe great again!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Siden majoriteten av befolkningen er redd haier, så er det almennpreventive grunner for et forbud mot disse skremmende fiskene.

Make haifinnesuppe great again!

Haier er ikke farlig på kjøpesentre.

Lenke til kommentar

Det er brannmannen som gjør feil her. Det riktige ville vært å ringe politiet og forklare situasjonen, ikke ta loven i sine egne hender.

Hvorfor være så venstreekstrem at man ringer politiet bare fordi folk med skarpladde våpen handler på et kjøpesenter?

Det er et klart brudd på second amendment å ikke la folk handle trygt med automatrifler til selvforsvar.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor være så venstreekstrem at man ringer politiet bare fordi folk med skarpladde våpen handler på et kjøpesenter?

Det er et klart brudd på second amendment å ikke la folk handle trygt med automatrifler til selvforsvar.

Ja, der har du et godt poeng. Men hvis han var bekymret eller usikker om det er lovlig, burde han hørt med politiet og ikke tatt saken i egne hender. 

Lenke til kommentar

Majoriteten blir ikke redd av slikt, jeg har selv vært i blant annet Florida flere ganger hvor folk går rundt bevæpnet. Aldri vært redd. Skjer det noe tull der borte og du ringer 911 så er det 5-10 politibiler på plass i løpet av to minutter. Antall drepte med skytevåpen er i all hovedsak svarte som skyter andre svarte i gjengoppgjør, og det skjer for øvrig stort sett i gun free zones. Endret av coffeee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...