amor patriae Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Du glemte fascister. Alle middelaldrende hvite menn er fascister. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg tror de tenker kun på menneskelignende roboter. Hvis man skal da klage til noen burde de klage til japaneserene som lager disse "hvite" robotene. Forøvrig så er alle "slave" roboter enten oransje eller gule, men "Orange is the new black" GMO? Anti-oksidanter? Alt dette er langt ute på koko-venstre. GMO er ikke alltid like bra, det burde finnes en rasjonell skepsis mot GMO og ikke tro att dette ikke vil ha konsekvenser. Det finnes en mellomting. Att det er farlig å spise GMO produkter tviler jeg sterkt på derimot. Antioksidanter inkluderer vitaminer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 GMO? Homeopati? Krystaller? Healing? Anti-oksidanter? Akupunktur? Astrologi? Allergi mot wifi? At de tror at de ser nazister overalt. Alt dette er langt ute på koko-venstre. Jeg gleder meg til forklaringen på hvorfor dette tilhører venstresiden. Skal du finne 10 personer som tror på slikt og samtidig er venstreorienterte og med det "bevise" en korrelasjon? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 GMO? Homeopati? Krystaller? Healing? Anti-oksidanter? Akupunktur? Astrologi? Allergi mot wifi? At de tror at de ser nazister overalt. Alt dette er langt ute på koko-venstre. Om du tror noens dette har en politisk tilhørighet er du bare dum. Astrologi er for eksempel blitt en godkjent høyskoleutdanning under en høyreregjering. Tull er det uansett. Nevner igjen kreasjonisme og klimafornektelse. Det er utrolig utbredt på høyresiden. Disse nisjetingene du nevner utgjør jo ikke en betydelig del av venstresiden. Bare tull på deg. Som vanlig. Also, deflect, deflect, deflect. 4 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg gleder meg til forklaringen på hvorfor dette tilhører venstresiden. Skal du finne 10 personer som tror på slikt og samtidig er venstreorienterte og med det "bevise" en korrelasjon? https://www.sv.no/arbeidsprogram/naeringspolitikk-og-ressursforvaltning/ "Vi vil ha nasjonale forbud mot genmodifiserte organismer" Og trenger du virkelig dokumetasjon på at en person i flaggrende gevanter som bruker krystaller "for deres helbredende makt", kommuniserer med engler og tror på alt mulig "new age"-ræl hører til på den politiske venstresiden? 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 https://www.sv.no/arbeidsprogram/naeringspolitikk-og-ressursforvaltning/ "Vi vil ha nasjonale forbud mot genmodifiserte organismer" Og trenger du virkelig dokumetasjon på at en person i flaggrende gevanter som bruker krystaller "for deres helbredende makt", kommuniserer med engler og tror på alt mulig "new age"-ræl hører til på den politiske venstresiden? Å bruke krystaller for deres helbredende makt er vel akkurat like søkt som å sitte på kne og be til Gud om å bli frisk. Og hva tror du er mest utbredt? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) https://www.sv.no/arbeidsprogram/naeringspolitikk-og-ressursforvaltning/ "Vi vil ha nasjonale forbud mot genmodifiserte organismer" Og trenger du virkelig dokumetasjon på at en person i flaggrende gevanter som bruker krystaller "for deres helbredende makt", kommuniserer med engler og tror på alt mulig "new age"-ræl hører til på den politiske venstresiden? Nei og nei, dette var overbevisende. Det jeg trenger dokumentasjon på er at listen din definerer en venstrevridd tankegang. Ikke at du kan finne en eller annen tulling som tror på dette som samtidig stemmer AP. Men det klarer du nok ikke. Endret 2. august 2019 av Slettet+45613274 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Om du tror noens dette har en politisk tilhørighet er du bare dum. Astrologi er for eksempel blitt en godkjent høyskoleutdanning under en høyreregjering. Tull er det uansett. Nevner igjen kreasjonisme og klimafornektelse. Det er utrolig utbredt på høyresiden. Disse nisjetingene du nevner utgjør jo ikke en betydelig del av venstresiden. Bare tull på deg. Som vanlig. Also, deflect, deflect, deflect. Jeg tror ikke motstand mot vitenskap er noe mer utbredt på høyresiden. Bare se på den enorme motstanden mot biologi og biologiske forklaringer og tilsvarende omfavnelse av andre forklaringsmodeller. En episode av ‘hjernevask’ burde igrunn være tilstrekkelig til å demonstrere at motstand mot vitenskap er like utbredt på venstresiden. I USA ser vi også voldelige demonstrasjoner fra venstresiden mot fri diskusjon på universiteter. Ellers er jeg usikker på hvordan du får kreasjonisme til å bli en ‘høyreside’-ting. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Jeg tror ikke motstand mot vitenskap er noe mer utbredt på høyresiden. Bare se på den enorme motstanden mot biologi og biologiske forklaringer og tilsvarende omfavnelse av andre forklaringsmodeller. En episode av ‘hjernevask’ burde igrunn være tilstrekkelig til å demonstrere at motstand mot vitenskap er like utbredt på venstresiden. I USA ser vi også voldelige demonstrasjoner fra venstresiden mot fri diskusjon på universiteter. Ellers er jeg usikker på hvordan du får kreasjonisme til å bli en ‘høyreside’-ting. De statene i USA som lærer bort kreasjonisme i stedet for evolusjonsteori, er det demokratiske eller republikanske stater? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Ellers er jeg usikker på hvordan du får kreasjonisme til å bli en ‘høyreside’-ting. Religiøse høyresiden er så absolutt en ting hvor de lærer bort kreasjonisme på skoler i stedet for evolusjonsteorien, denne og de er også forkjempere for blasfemi loven, det samme som venstre men den (kokko) venstresiden kjemper for blasfemi loven for en helt annen religion. Så ja man har en kokko høyreside og en kokko venstreside som egentlig er veldig like. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 (endret) Nei og nei, dette var overbevisende. Det jeg trenger dokumentasjon på er at listen din definerer en venstrevridd tankegang. Ikke at du kan finne en eller annen tulling som tror på dette som samtidig stemmer AP. Men det klarer du nok ikke. At man er imot GMO er de både SV og MDG klare på så det er langt mere enn å "finne en eller annen tulling". Og for de som ikke vet det: Bortsett fra noen ville dyr som fanges i det fri så har så godt som alle dyr og planter som mennesket bruker som føde blitt genetisk endret av mennesket. Når man ser at matvarer som ikke er mulig å finne fritt i naturen selges som "Non-GMO" og "Økologisk" så riser bare de som vet bedre oppgitt på hodet. Endret 2. august 2019 av robertaas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 At man er imot GMO er de både SV og MDG klare på så det er langt mere enn å "finne en eller annen tulling". OK, da skjønner jeg at du ikke har faktiske argumenter i denne saken heller. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Legger merke til at robertaas igjen ikke svarer når argumentet hans blir knust. Veldig lettvint. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 OK, da skjønner jeg at du ikke har faktiske argumenter i denne saken heller. Ehh.. du ba meg vist at dette for noe venstresiden stod for og jeg viste til at det er en del av prinsipprogram og offisiell politikk fra SV og MDG. Fikk du ikke akkurat det du ba om? Det er vikrelig folk med alternativ virkelighetsoppfattelse her. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 De statene i USA som lærer bort kreasjonisme i stedet for evolusjonsteori, er det demokratiske eller republikanske stater? Du snakker med andre ord om et særamerikansk fenomen som ellers har lite med høyresiden å gjøre ideologisk? Ellers merker jeg meg at du ikke svarer på hovedpoenget i innlegget mitt. Det virker ikke å være dekning for påstanden din om at motstand mot vitenskap er mer utbredt på høyeresiden. 1 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Du snakker med andre ord om et særamerikansk fenomen som ellers har lite med høyresiden å gjøre ideologisk? Ellers merker jeg meg at du ikke svarer på hovedpoenget i innlegget mitt. Det virker ikke å være dekning for påstanden din om at motstand mot vitenskap er mer utbredt på høyeresiden. Unnskyld meg? Kreasjonisme-statene er et eksempel. Utover det er det jo bare å se på alle kristenorienterte parti i vesten. Hvor befinner de seg på spekteret? Og ja, religion er fornektelse av vitenskap. Og det største eksemplet; hvor på spekteret finner man de partiene som fornekter menneskeskapte klimaendringer? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Unnskyld meg? Kreasjonisme-statene er et eksempel. Utover det er det jo bare å se på alle kristenorienterte parti i vesten. Hvor befinner de seg på spekteret? Og ja, religion er fornektelse av vitenskap. Og det største eksemplet; hvor på spekteret finner man de partiene som fornekter menneskeskapte klimaendringer? Igjen ser det ikke ut til at du svarer på hovedpoenget mitt eller sannsynliggjør at motstand mot vitenskap er mer utbredt på høyresiden. Ja, du finner eksempler på høyresiden, slik en også gjør på venstresiden. For meg ser ikke den ene parten ut til å være særlig mye bedre enn den andre. På høyresiden finner en flere ‘klimaskeptikere’, på venstresiden finner du flere som ikke ønsker å forholde seg til biologi. Og nei, religion er selvfølgelig ikke benektelse av vitenskap. En kan fint være religiøs uten å benekte vitenskap. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Utover det er det jo bare å se på alle kristenorienterte parti i vesten. Hvor befinner de seg på spekteret? Og ja, religion er fornektelse av vitenskap. Krf var splittet ganske så på midten. Hvor på spekteret vil du si at vi finner partier som arbeider hardest for innføring av og tilpassing til Islam? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Igjen ser det ikke ut til at du svarer på hovedpoenget mitt eller sannsynliggjør at motstand mot vitenskap er mer utbredt på høyresiden. Ja, du finner eksempler på høyresiden, slik en også gjør på venstresiden. For meg ser ikke den ene parten ut til å være særlig mye bedre enn den andre. På høyresiden finner en flere ‘klimaskeptikere’, på venstresiden finner du flere som ikke ønsker å forholde seg til biologi. Og nei, religion er selvfølgelig ikke benektelse av vitenskap. En kan fint være religiøs uten å benekte vitenskap. Kan et menneske gå på vannet? Om du tror det fornekter du vitenskap. Klimafornektelse er så utbredt på høyresiden at det er latterlig. Når man baserer partiprogrammene sine og reell politikk på å fornekte vitenskap, er det selvfølgelig problematisk, og der er høyrepartier i soleklar ledelse. 2 Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Krf var splittet ganske så på midten. Hvor på spekteret vil du si at vi finner partier som arbeider hardest for innføring av og tilpassing til Islam? Du må nesten forklare hva du mener med innføring av islam. Prøver du å argumentere for at AP prøver å gjøre meg og deg til muslimer? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg