Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn

zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Portland Antifa

Av Andy Ngo som ble banket opp av denne "fredlige" gjengen.

Det er trist at man har nedprioritert mental helse de siste 20 årene.

Noen av disse svartkledde virker jo som de har rømt fra en anstalt. Blikket er nærmest psykotisk.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra. Majestetiske dyr skal jo ikke behandles som en kunstutstilling.

"Kunstutstilling" er veldig gal beskrivelse, men jeg ser selv liten forskjell på dopede ville dyr som i tropiske strøk holdes for at folk skal betale for å få bilde med dem og dyr som holdes i sirkus eller dyreshow. Allerede som liten likte jeg ikke dyrene på sirkus som jeg så ikke hadde det bra og da jeg også syntes at klovner bare var tragiske og dumme var sirkus ikke helt min ting.

Tiden har nok løpt fra slike show med dyr.

https://www.bbc.com/news/business-49014855

Lenke til kommentar

birds-arent-real.png

https://birdsarentreal.com/

"We needed a way to keep an eye on the American citizens without them knowing. It was imperative, for their own safety of course. We hired only the best. It took years. We designed, built, tested, failed. We persisted. Eventually, over decades, we had it. A fleet of covert technological surveillance devices unlike anything the world had ever seen. We called them, 'Birds'"

- Richard Nixon (1978)

Lenke til kommentar

Poster vi ting som er helt tydelig tøys og later som om det er ekte, eller hva skjer? Hva er målet?

Kan du nevne én eneste SINNSYKE PC/libs ting som ikke "er helt tydelig tøys"?

Bare se på de ville konpirasjonsteoriene rundt vaksiner som mange på venstresiden har.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

En av forskningsmetodene var et søk etter robot på Google. Jeg gjorde det samme søket og fikk opp en gul en, flest oransje når jeg søkte på industri roboter, noen gule var det iblant dem da.

Jeg tror de tenker kun på menneskelignende roboter.

Lenke til kommentar

Kan du nevne én eneste SINNSYKE PC/libs ting som ikke "er helt tydelig tøys"?

Bare se på de ville konpirasjonsteoriene rundt vaksiner som mange på venstresiden har.

Tror du dette er unikt for venstresiden? Fornektelse av vitenskap hører jo generelt sett mer hjemme på høyresiden. Kreasjonisme og klimafornektelse er jo rimelig gode eksempler på det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tror du dette er unikt for venstresiden? Fornektelse av vitenskap hører jo generelt sett mer hjemme på høyresiden. Kreasjonisme og klimafornektelse er jo rimelig gode eksempler på det.

GMO?

Homeopati?

Krystaller?

Healing?

Anti-oksidanter?

Akupunktur?

Astrologi?

Allergi mot wifi?

At de tror at de ser nazister overalt.

Alt dette er langt ute på koko-venstre.

• Liker 1
Lenke til kommentar