zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 De gule vestene er et oppgjør mot eliten, ikke venstresiden. Hold deg til fakta. Jeg har ikke påstått noe annet. Jeg har bare påstått at det er eliten som dikterer en avskyelig agenda på hele samfunnet i flere Europeiske land. Det inkluderer f.eks lbg tyranniet, men også mindre synlige ting som satanisme og anti-kristen agenda. Eliten i dette tilfellet er jo faktisk hovedsaklig en venstre elite. I Norge har venstresiden stort sett hatt all kontroll siden andre verdenskrig. Det gjelder egentlig de fleste Europeiske land, men dette er nå i ferd med å endre seg, og meget raskt. Venstresiden tapte da de overga sin politiske platform til radikale venstre-ekstremister. Det vil koste dem makten de hat sittet med siden andre verdenskrig. Jeg sier ikke høyresiden er løsningen, det har jeg aldri sagt. Men det er iallefall en nødbrems til venstre radikal politikk. Men, det er et falskt problem med en falsk løsning. En ting er jeg dog enig med, som du sier, om du velger høyre eller venstre er det ubetydelig. Grunnen til det er at Norge ikke er et demokrati og at valget er det samme. Akkurat det endrer seg nå i hele Europa, et reelt alternativ med en helt annen politikk. Men, som sagt en falsk løsning. Det vi bør ha er et ekte demokrati, og isåfall tror jeg folket er mer enig med det jeg sier enn det du sier. Jeg tror de er mer enig med moderat konservativ demokratisk frihetspolitikk enn radikal kulturmarxistisk og imperialistisk liberalisme. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 (endret) Majoriteten forstår ikke hva du snakker om, fordi det har ingen rot i virkeligheten. Jo, majoriteten LEVER det jeg snakker om. De vet kanskje ikke konseptuelt sett hva det er snakk om, men de vet det i praksis. De aller fleste er gode mennesker som er godt forankret i virkeligheten. Om du tror disse vil støtte sensur og ekstremliberalistiske sinnsykheter tror jeg du tar grundig feil. De fleste vil bare leve i fred, stifte familie i et sikkert og velfungerende land. De fleste vil ikke ha lbg tyrannisk propaganda i barnehagen, jihadistiske muslimer i nabolaget eller anti-kristne verdier i samfunnet. Endret 15. mai 2019 av zeebra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Eliten i dette tilfellet er jo faktisk hovedsaklig en venstre elite. I Norge har venstresiden stort sett hatt all kontroll siden andre verdenskrig. Usant. anti-kristen agenda Dette støtter jeg. Satanisme Dette støtter jeg ikke. Det vi bør ha er et ekte demokrati, og isåfall tror jeg folket er mer enig med det jeg sier enn det du sier. Dette er beviselig feil. -Folk flest støtter homofiles rettigheter -Folk flest støtter fritt valg av religion -Folk flest er positive til innvandring. Dette kommer frem av spørreundersøkelser. Igjen, jeg må understreke for n-te gang, dine karakteristikker beskriver ikke hvordan folk flest er. De karakterteriserer personer som tilhører en eller annen ekstrem del av det politiske spekteret. Jeg har aldri møtt noen som står for det du sier. Jeg har ikke engang sett noen her inne på dette forumet, hvor jo ekstremister formerer seg som fluer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Jo, majoriteten LEVER det jeg snakker om. De vet kanskje ikke konseptuelt sett hva det er snakk om, men de vet det i praksis. De aller fleste er gode mennesker som er godt forankret i virkeligheten. Om du tror disse vil støtte sensur og ekstremliberalistiske sinnsykheter tror jeg du tar grundig feil. Se over, de fleste støtter minoriteters rettigheter til å leve sine frie liv. Om du tror disse vil støtte sensur og ekstremliberalistiske sinnsykheter tror jeg du tar grundig feil. Sensur støtter jeg ikke. De fleste vil bare leve i fred, stifte familie i et sikkert og velfungerende land. Nuh, dette penser over på en annen debatt, men livet til mennesket har endret seg mye det siste århundret. Jeg kan med sikkerhet si at å bare stifte familie og å leve i fred ikke vil være tilfredsstillende for mange. De fleste unge idag vil reise rundt i verden, oppdage andre kulturer og har et helt annet forhold til selvrealisering enn det dere av den eldre generasjon har. De fleste vil ikke ha lbg tyrannisk propaganda i barnehagen, jihadistiske muslimer i nabolaget eller anti-kristne verdier i samfunnet. Det er svært mange flere ikke-troende i forhold til troende i Norge idag. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7lQnEo/sterk-oekning-i-andel-ikke-troende-i-norge Jeg vet ikke hva lbg tyrannisk propaganda i barnehagen vil si, men jeg tar en råsjans og tipper dette ikke eksisterer. Jeg tar en råsjans også på at flertallet i Norge ikke ønsker jihadistiske muslimer inn til landet og med Høyre-styre de siste 6 årene håper jeg virkelig ikke at vi har noen? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Dette er beviselig feil. -Folk flest støtter homofiles rettigheter -Folk flest støtter fritt valg av religion -Folk flest er positive til innvandring. Dette kommer frem av spørreundersøkelser. Jeg tror du missforstår her. Homofile rettigheter og homofil (LBG tyrannisk) agenda er to helt forskjellige ting. Jeg støtter likeverd i loven for alle individer og menneskerett for alle, så jeg støtter homofile rettigheter. Jeg er sterk motstander av LBG Tyrranisk agenda. Den er undertrykkende mot resten av samfunnet og har ingenting med homofile rettigheter å gjøre. Jeg tror også majoriteten av samfunnet er imot LBG Tyrannisk agenda. De fleste vil nok protestere mot homofil propaganda i barnehagen eller at førseklassinger skal oppfordres til å utforske sitt kjønn. De fleste er nok ikke positiv til innvandring. De fleste aksepterer innvandring, men svært få vil ha med disse folkene å gjøre. De fleste flytter vekk fra innvandrernabolag, de fleste har ikke samme forbindelse med disse menneskene fra en annen kultur som de har med andre nordmenn. Hvis/når de innser at disse menneskene utgjør en sikkerhetsfare, vil nok minoriteten kreve at det handles. Da snakker vi nok om en stor aksept i samfunnet for å sende tilbake de fleste innvandrerne, på samme måte vi nå ser en stor aksept for å stoppe innvandringen. Disse menneskene utgjør en fare, det øker kriminaliteten og terrorangrep, samfunnet radikaliseres osv. Allerede nå er det en majoritetssak at vi må få en stopp på denne innvandringen. I alle Europeiske land er innvandring den viktigste politiske saken for flertallet av folket. Så det er ikke slik at jeg overvurderer disse tingne heller. Jeg er heller redd for at det skal bli en fremtidig nedslakting av disse menneskene. Jeg mener vi bør deportere så mange som mulig tilbake til sine hjemland snarest mulig. Alle ulovlige innvandrere bør sendes hjem umiddelbart. Asylsøkere er en annen ting, disse bør vi ha som mål å sende tilbake til sine land så snart forholdene i hjemlandene deres er stabile. Da bør Norges hovedarbeid være å fremme fred i gjeldene land, og utdanne disse midlertidige innvandrerne i vestlige verdier osv som de kan ta med seg hjem til sine hjemland når de flytter tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Jeg tror du missforstår her. Homofile rettigheter og homofil (LBG tyrannisk) agenda er to helt forskjellige ting. Jeg støtter likeverd i loven for alle individer og menneskerett for alle, så jeg støtter homofile rettigheter. Jeg er sterk motstander av LBG Tyrranisk agenda. Den er undertrykkende mot resten av samfunnet og har ingenting med homofile rettigheter å gjøre. Jeg tror også majoriteten av samfunnet er imot LBG Tyrannisk agenda. De fleste vil nok protestere mot homofil propaganda i barnehagen eller at førseklassinger skal oppfordres til å utforske sitt kjønn. De fleste er nok ikke positiv til innvandring. De fleste aksepterer innvandring, men svært få vil ha med disse folkene å gjøre. De fleste flytter vekk fra innvandrernabolag, de fleste har ikke samme forbindelse med disse menneskene fra en annen kultur som de har med andre nordmenn. Hvis/når de innser at disse menneskene utgjør en sikkerhetsfare, vil nok minoriteten kreve at det handles. Da snakker vi nok om en stor aksept i samfunnet for å sende tilbake de fleste innvandrerne, på samme måte vi nå ser en stor aksept for å stoppe innvandringen. Disse menneskene utgjør en fare, det øker kriminaliteten og terrorangrep, samfunnet radikaliseres osv. Allerede nå er det en majoritetssak at vi må få en stopp på denne innvandringen. I alle Europeiske land er innvandring den viktigste politiske saken for flertallet av folket. Så det er ikke slik at jeg overvurderer disse tingne heller. Jeg er heller redd for at det skal bli en fremtidig nedslakting av disse menneskene. Jeg mener vi bør deportere så mange som mulig tilbake til sine hjemland snarest mulig. Alle ulovlige innvandrere bør sendes hjem umiddelbart. Asylsøkere er en annen ting, disse bør vi ha som mål å sende tilbake til sine land så snart forholdene i hjemlandene deres er stabile. Da bør Norges hovedarbeid være å fremme fred i gjeldene land, og utdanne disse midlertidige innvandrerne i vestlige verdier osv som de kan ta med seg hjem til sine hjemland når de flytter tilbake. Likeverd i loven og menneskerett for alle, så bra! Dette er helt klart vårt common ground. Jeg vet fortsatt ikke hva LGB tyrannisk betyr (men jeg tipper dette beskriver max 100 personer i Norge), men støtter du også disse personene sin rett til å ytre seg og å delta i samfunnsdebatten eller vil du sensurere deres meninger? Hvem vil du deportere nøyaktig? Skal du endre lovene for å kunne gjøre dette? (Personer med statsborgerskap kan ikke kastes ut med dagens lover. I tillegg har vi internasjonale lover vi må følge i forhold til asylsøkere og lignende.) Du støtter også menneskerettene som sier at alle har rett på et trygt sted og bo. Innebærer ikke dette et ansvar om å faktisk gi folk et trygt sted å bo, eller skal du bare drive symbol-politikk? Hvordan vil du deportere de ulovlige innvandrerne, og viktigst: FrP har sittet i regjering i 6 år (de tilhører den populistiske høyresiden), hvorfor har ikke dette blitt gjort allerede? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg blir sikkert utestengt for å si dette, men jeg vil bare minne alle sammen på at det er mental health awareness week. Når man leser noen av innleggene her... Ja, det er lett å bli revet med og bli frustrert og oppgitt. Men man må faktisk bare innse at enkelte av disse menneskene lider av psykiske problemer, og at det ikke nødvendigvis er deres feil. Jeg håper alle får den hjelpen de trenger, og at ikke unge mennesker leser og tror på dette vrøvlet. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg blir sikkert utestengt for å si dette, men jeg vil bare minne alle sammen på at det er mental health awareness week. Når man leser noen av innleggene her... Ja, det er lett å bli revet med og bli frustrert og oppgitt. Men man må faktisk bare innse at enkelte av disse menneskene lider av psykiske problemer, og at det ikke nødvendigvis er deres feil. Jeg håper alle får den hjelpen de trenger, og at ikke unge mennesker leser og tror på dette vrøvlet. Det er fint at du har tatt tittelen til tråden på alvor. Jeg håper du faktisk også gjør noe og at det ikke bare blir med snakket. Mere galskap: Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Jeg blir sikkert utestengt for å si dette, men jeg vil bare minne alle sammen på at det er mental health awareness week. Når man leser noen av innleggene her... Ja, det er lett å bli revet med og bli frustrert og oppgitt. Men man må faktisk bare innse at enkelte av disse menneskene lider av psykiske problemer, og at det ikke nødvendigvis er deres feil. Jeg håper alle får den hjelpen de trenger, og at ikke unge mennesker leser og tror på dette vrøvlet. Å unnskylde seksualisering av barn eller homofil propaganda i barnehagen med at mennesker er mentalt syke er ikke ok. Folk skal få lov å være dumme nok til å falle for propaganda uten at de skal klandres for dette. Det å være tilbakestående, dum eller naiv er heller ikke kriminelt. Alt er tilgivelig. Men når folk ubevisst eller bevisst ønsker å ødelgge våre samfunn, da må noen ha baller nok til å si, nok er nok, her går grensene, eller nei - det er ikke riktig. Når folk er så sykelig at de med vold angriper folk fordi de har på seg en "make america great again" caps, så begynner man å forstå at mental sykdom er rimelig utbredt, men det rettferdiggjør ikke å tilpasse samfunnet til mentale sykdommer og å påstå eller si at de som er mentalt syke har rett og at vi skal endre samfunnet etter deres preferanser. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Når folk er så sykelig at de med vold angriper folk fordi de har på seg en "make america great again" caps, så begynner man å forstå at mental sykdom er rimelig utbredt, men det rettferdiggjør ikke å tilpasse samfunnet til mentale sykdommer og å påstå eller si at de som er mentalt syke har rett og at vi skal endre samfunnet etter deres preferanser. Mye av utfordringen med alle disse mentalt syke personene er at media og politikere på venstresiden faktisk fremstiller deres angrep mot andre som noe bra og oppfordrer til mere av det. Selv går de gjerne med symboler for massemordere eller politiske dogmer som har fått flere hundre millioner drept, men ser de en caps som støtter en demokratisk valgt president så går de helt talibananas. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Likeverd i loven og menneskerett for alle, så bra! Dette er helt klart vårt common ground. Jeg vet fortsatt ikke hva LGB tyrannisk betyr (men jeg tipper dette beskriver max 100 personer i Norge), men støtter du også disse personene sin rett til å ytre seg og å delta i samfunnsdebatten eller vil du sensurere deres meninger? Nei, jeg vil ikke sensurere deres meninger, og jeg vet heller ikke hvor mange det gjelder, men det er en svært høylytt minoritet som påtvinger samfunnet ting som er imot samfunnet og majoritetens interesser. Du kjenner sikkert til disse tåpelighetene om "kjønn" som det snakkes så mye om nå til dags, at det er en sosial konstruksjon og ikke eksisterer osv. Alle vet at dette er løgn og fjas, men disse LBG Tyrannene tillates å dra disse løgnene og propagandaen fra sin agenda inn i både barneskoler og barnehager. Rene løgner. Det gjelder homofile, bifile, lesbiske og transvestitter som ikke ønsker likestilling i loven eller like menneskerettigheter, men som har en kynisk agenda. Denne galskapen ønsker de å påtvinge resten av samfunnet, noe som overhode ikke har med likestilling i loven å gjøre. Jeg vet ikke hvorfor de absolutt vil drive lesbisk og homofil propaganda rettet mot barn, men jeg vet det var en riktig avgjørelse av Russland å forby homoseksuell propaganda rettet mot barn, for vi ser hva som skjer når det ikke blir gjort. Problemet er muligens ikke så stort i Norge enda, men ser vi til våre allierte og naboland, er dette i ferd med å bli et stort problem. Det får gjennomslag i politikken, i skoleverket osv. Det er langtifra ok og langtifra i interessene til flertallet av folket. Det er radikal propaganda og løgner som tillates i skolen, i barnebøker, på barne-tv og i barnehagen. Det er et godt tegn på at noe er svært galt i samfunnet, når slike ting tillates. Hvem vil du deportere nøyaktig? Alle ulovlige innvandrere bør deporteres fra alle Europeiske land. Lovlige innvandrere regnes vel som de som har fått statsborgerskap, har lovlig langtidsopphold eller er asylsøkere som har krav på faktisk nødvendig beskyttelse. Skal du endre lovene for å kunne gjøre dette? (Personer med statsborgerskap kan ikke kastes ut med dagens lover. Nei, jeg vil egentlig at vi følger våre egne lover, noe vi nå ikke gjør i de fleste Europeiske land hvor vi tillater ubegrunnet masseinnvandring. For å si det litt mer kynisk, illegitim innvandring. Så bør vi følge de faktiske prosedyrene som har værrt nedlagt i vårt lovverk i forhold til å oppnå statsborgerskap, ikke bøye på dette for å gi flest mulig statsborgerskap og permanent opphold når dette ikke følger regelverket, eller regelverket har blitt endret uten folkets tillatelse i et tilfelle hvor en slik endring er imot grunnloven, jft at det fører til store permanente endringer i selve grunnstrukturen i det Norske samfunn. Hvis regelverket har blitt endret mot grunnlovens hensikt, folkets og statens interesser og/eller er imot folkets ønsker, så bør vi vurdere å fjerne endringene og gå tilbake til tidligere gjeldende lover. Enkelt sagt bør vi ikke gi ut statsborgerskap til utenlandske borgere uten videre og uten en lang prosess som gjør at et slikt statsborgerskap er velfortjent. Det bør ikke være noe automatikk i en slik prosess. Alle andre kan få oppholdstillatelse, men denne bør aldri bli permanent, med mindre det finnes gode grunner til å gjøre den permanent. Det bør være strenge krav til oppholdstillatelse, eller, rettere sagt, det bør ikke være noe automatikk i å få dette. Alle andre bør under asylloven som er midlertidig oppholdstillatelse for disse menneskenes beskyttelse. Hensikten med asyl har aldri vært permanent oppholdstillatelse. Slik som det udemokratiske Norge er idag og lovene er idag har man gått bort fra alle rettsprinsipper og har i verste fall tillatt at landsforrædere i en regjering/myndighet uhindret kan slippe fiender inn i Norge og potensielt sett kan utrydde sin egen befolkning og erstatte disse med fiender. La oss si at sovjet vennlige hadde styrt Norge på 1970 tallet, og plutselig var Norge fullt av Russere, vi hadde fjernet tradisjonelle innvandringslover og normer og lagt til rette for at Russere uhindre kunne komme til Norge. Hva tenker du om et slikt teoretisk scenario egentlig? Alle innvandringslover, oppholdstillatelse og asyl har normer som jeg har nevnt i begynnelsen av dette svaret, det er normen, eller var. Jeg er ikke så kjent med hvordan myndighetene våre fjerner og endrer lover, for dette er det blitt så altfor mye av, uten å rådspørre folket, at det er umulig å følge med på. Politikerne har all makt i Norge, og det er ett av problemene. Hva er det egentlig folket vil og folket ønsker? Skal man kunne kaste og endre lover som man vil bare fordi man er politiker? Hva er isåfall konsekvensen av et slikt samfunn? Hva slags samfunn er egentlig er slikt samfunn? Så skal man heller ikke glemme at disse folkene er de samme som støttet USA sine kriger i midt-østen som førte til nesten all ikke-Europeisk innvandring vi har sett i Norge (og Europa) de siste 15 årene. Et Norge som deltar i ødeleggelsen av andre land, noe som har ført til at disse menneskene hater oss enda mer, oppbyggelse av store terrororganisasjoner osv. Det er ingen Europeiske ledere som har stått opp og sagt imot det USA og Europeiske land har bedrevet. Ødeleggelsen som har ført til innvandringen virker å ha hatt nær 100% støtte i Europeisk politikk, minus noen land som var imot Iraq krigen. Så kan man jo spekulere litt på hva som egentlig foregår og hva konsekvensene er. Og da har vi ikke engang vært innom og spurt spørsmålet om Islam er en farlig og imperialistisk struktur. I verste fall kan vi ha sett tidenes største landsforræderi. I tillegg har vi internasjonale lover vi må følge i forhold til asylsøkere og lignende. Jeg er for internasjonal lov. Politikerne i Norge er kriminelle i forhold til internasjonal lov. De driver og støtter ulovlige internasjonale kriger. De velger også selektivt hva de vil følge av internasjonal lov. De kan godt skryte over at de følger internasjonal lov i forhold til asyl, mens de slakter millioner av mennesker mot internasjonal lov. Det er ikke ok. Hadde vi ikke hatt feiginger og landsforrædere som styrte landet vårt og alle Europeiske land, er det rimelig sikkert at det aldri hadde vært noen Iraq krig, Syria krig, Libya krig osv. Da hadde Europeiske ledere enhetlig stått imot USA sine kriger, og hadde de gjort det hadde USA ikke hatt noen legimitet i å drive internasjonale ulovlige kriger til å begynne med. De kunne muligens ha gjort det alikevel, men da hadde de blitt fordømt av hele verden hver eneste gang. Men ja, jeg er for internasjonal lov. Av den grunn er jeg sterk kritisk til regimene i USA. Du støtter også menneskerettene som sier at alle har rett på et trygt sted og bo. Innebærer ikke dette et ansvar om å faktisk gi folk et trygt sted å bo, eller skal du bare drive symbol-politikk? Jeg vet ikke helt hva du mener når du sier dette. Men jo, jeg støtter det, men sannnsynligvis ikke på den måten du mener. Lenge har jeg pratet at om det Norge og andre rike land må gjøre er å bruke innsats og resurser til å drive "misjon" i andre land. En hær av leger, lærere, ingenører, byggmenn osv som kan dra til fattige land (som ønsker hjelp) og hjelpe dem med å bygge grunnstrukturen og stabiliteten inn i samfunnet deres. Så jo, jeg vil at alle i verden skal kunne leve stabile, gode og trygge liv, og mener alle har retten til visse ting i livet (rent drikkevann, mat, husly, utdanning, helse osv) og at disse ikke bør privatiseres og utnyttes av kapitalisme, for det har ikke fungert. Men skal folk ha rett til disse tingene, må vi også legge grunnlaget for at disse skal kunne realiseres, og det må vi da gjøre det der folk bor. Hvordan vil du deportere de ulovlige innvandrerne, og viktigst: FrP har sittet i regjering i 6 år (de tilhører den populistiske høyresiden), hvorfor har ikke dette blitt gjort allerede? FRP er ikke populistisk, FRP er en del av den politiske eliten og det samme korrupte systemet som ikke har noen andre løsninger, ingen alternativer eller noen ting, men samme politikk som alle andre i dette korrupte systemet. Å deportere innvandrerne vil kreve et omfattende Europeisk samarbeid og en enorm logistikk, men det er fullt mulig. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Kaster rundt seg med ord som «landsforræderi» ja. Gjorde ikke en viss massemorder som drepte 70 barn også det? 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Mye av utfordringen med alle disse mentalt syke personene er at media og politikere på venstresiden faktisk fremstiller deres angrep mot andre som noe bra og oppfordrer til mere av det. Selv går de gjerne med symboler for massemordere eller politiske dogmer som har fått flere hundre millioner drept, men ser de en caps som støtter en demokratisk valgt president så går de helt talibananas. Vel, jeg pleier jo å referere til disse folkene som monstre. Jeg vet ikke om det kan regnes som en sykdom akkurat. Dyp korrupsjon, er det en sykdom? Jeg vet iallefall at psykopati er en sykdom (selv om den har blitt deklassifisert), og for min del virker det som et flertall av folk med makten og i eliten er sykelige psykopater. En del av en mental helseuke bør jo være å rette oppmerksomheten mot disse folkene. Angående disse sykelige venstrefolkene, så er nok ikke det deres feil. Noen er alvorlig og permanent syke, mens andre er i benektelsesland og bygger opp om sine egne vrangforestillinger. Da kan gjerne bli meget sint og utagerende når man blir fortalt sannheten. Men disse folkene har ikke kommet på disse ideene selv, det er små grupper av mennesker, mediene, den politiske eliten osv som har implantert disse ideene i disse menneskene. De er ofre, og mange av disse er mulige å redde, mens andre igjen er permanent skadet. Vi må bare passe på at de ikke skader og ødelegger samfunnet permanent. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Kaster rundt seg med ord som «landsforræderi» ja. Gjorde ikke en viss massemorder som drepte 70 barn også det? Javel ja, du vil inn i det lendet. Sleipt. Men jeg vet ikke, jeg er ikke særlig opptatt med det. Jeg er opptatt av sannheten, og sannheten er at politikerne i Norge ikke handler i nasjonen og folkets interesser, men i USA sine interesser. Det er bokstavelig talt landsforræderi, og jeg har ikke noe problem med å stå for det jeg sier, og jeg sier det heller ikke ubegrunnet. USA sine handlinger de siste 18 årene står for 90% av innvandringen i Norge i samme tidsperiode. De har ødelagt en rekke land i våre nærområder og gjort disse meget ustabile, de har støttet og ført til ISIL og deres vekst osv, og de driver aggresjon mot en atommakt (Russland) og utplasserer atomvåpen og andre provokasjoner i Europa. Å følge USA er logisk sett ikke i Europeisk interesse. USA er en direkte sikkerhetsfare for Europa og Europas interesser. Å konkludere med at de er landsforrædere fordi de ikke handler i egen nasjon og eget folks interesser, men på vegne av USA er en ting. Men den faktiske realiteten er at de handler direkte mot Europas interesser og sikkerhet. Så landsforrædere er er ganske mildt utrykk i seg selv om disse folkene. Jeg liker gjerne å legge til at de er avskyelige monstre, krigsforbrytere, psykopater og overgripere mot internasjonal lov, menneskerett og demokrati. Endret 16. mai 2019 av zeebra Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 USA sine handlinger de siste 18 årene står for 90% av innvandringen i Norge i samme tidsperiode. De har ødelagt en rekke land i våre nærområder og gjort disse meget ustabile, de har støttet og ført til ISIL og deres vekst osv, og de driver aggresjon mot en atommakt (Russland) og utplasserer atomvåpen og andre provokasjoner i Europa. Bare en liten sjekk - kommer ikke den største delene av innvandrere til Norge fra Europa? Hvilke land tenker du på USA har ødelagt - Polen? Og det er USA som provoserer Russland og ikke omvendt? Kanskje begge er like gode? Jeg skjønner det er veldig greit å finne seg enkle løsninger for sitt hat, men betyr ikke fakta noe som helst? 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Virker som det er mest alternative fakta han opererer med. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Kan hende det var flyktninger han tenkte på? Kan jo ha et poeng da, USA har gjort en del tabber, men de får liksom dritt uansett, hvis de ikke går inn så klages det og når de går inn i et land så blir det dritt da også. Nå var det vel aldri rolig i de delene av verden før vesten begynte å blande seg inn heller. Det er enkelt å være etterpåklok. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 (endret) Bare en liten sjekk - kommer ikke den største delene av innvandrere til Norge fra Europa? Sorry, mente ulovlig innvandring og flyktninger. Hvilke land tenker du på USA har ødelagt - Polen? Iraq, Libya, Syria og flere. Og det er USA som provoserer Russland og ikke omvendt? Kanskje begge er like gode? Mulig det ja, men nå har ikke Russland utplassert atomvåpen i Sør Amerika, ei heller forsøker de å diktere hva disse landene skal gjøre, ei heller utplassere militære styrker i de landene eller kontrollere de landenes militære aktiviteter og politiske avgjørelser. Jeg skjønner det er veldig greit å finne seg enkle løsninger for sitt hat, men betyr ikke fakta noe som helst? Hva snakker du om spesifikt her? Ditt hat? Hva er det du hater? Jeg hater ikke noe spesielt mye, men hat er ikke i seg selv galt. Jeg hater f.eks ondskap, jeg hater drapsmenn, jeg hater krig osv. Endret 16. mai 2019 av zeebra Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2019 Det er enkelt å være etterpåklok. Det beste er et rungende nei før det skjer igjen. Men nå til dags er det jo svært få som er imot krig. Mye verre at folk ikke elsker homofile eller at barnehageunger ikke lærer at de kan skifte kjønn. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 16. mai 2019 Del Skrevet 16. mai 2019 Det beste er et rungende nei før det skjer igjen. Men nå til dags er det jo svært få som er imot krig. Mye verre at folk ikke elsker homofile eller at barnehageunger ikke lærer at de kan skifte kjønn. Med det mente jeg at man ikke vet hvordan det ville vært - hvis USA (og alle de andre) ikke blandet seg inn. Det kunne faktisk vært verre. Man kan nok trygt si at i mange tilfeller har ikke resultatet blitt slik man ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg