Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Dere? Du er klar over at de som støtter LBG Tyrannene, politisk korrekthet, ødeleggelse av kultur-historie-og-tradisjoner, imperialisme, ødeleggelse av familien, verdi-moral ødeleggelse osv er en minoritet, en veldig liten minoritet. Det begynner vi nå å se svaret på. Allerede etter bare noen få år med disse løgnene og ødeleggelsen av samfunnet er majoriteten av folket nå klar til å stemme ut hele det tradisjonelle politiske landskapet og erstatte disse med helt nye grupper politikere. Innenfor det systemet vi har idag er det et rimelig kraftig svar fra normale mennesker. Folk som egentlig ikke bryr seg, folk som ser på dagsrevyen, folk som får sin daglige dose propaganda, disse er nå i ferd med å endre hele det politiske systemet permanent for å få vekk liberlistene og globalistene (og satanistene). Endringen som skjer i det politiske landskapet nå har aldri før blitt sett. Det er uhørt. Det skjer så raskt at partier går fra 0% til 25% over natten, at "høyre" ekstreme blir majoriteten i politikken innen et tiår. Ikke kun de største partiene, men en enhetlig majoritet. En slik politiske omveltning har vi aldri sett. Så kommentaren din, den får du dra lenger inn i storbyen sin kjeller med. De er i flertall, se bare på stortingsvalget. Se på hva folk sier når de foreslår strengere abortloven, se hva vi gjør på likestillingsfronten, homofiles rettigheter. Du lever bare i et ekkokammer der du tror folk har de samme meningene som deg. Når du går online så finner du kanskje et titalls personer som er enig, og med det tror du at du har fasit på alt. Det dere sier er bullshit og er så langt drevet bort fra fornuft og logikk at man skulle tro dere hadde hoppet over grunnskolen. Ærlig talt: bare det å påstå noen er babyblod-drikkere. Hvor utrolig dumt er ikke et slikt utsagn? Ikke har det rot i virkeligheten, ikke har det relevans og ikke har du beviser for det. Dette er ladede utsagn som brukes for å sjokkere og å skape blest om ditt manifest. Populisme abc. Heldigvis er folk flest mer rasjonelle og tenkende enn det våset du kommer med her. Men dette ser alle generasjoner. En liten del av hver generasjon klarer ikke å tilpasse seg det moderne livet til neste generasjon og gjør da alt for å stoppe fremskritt. Disse er ofte de utstøtte og "misforståtte" i samfunnet og det er derfor trist at vi ikke bruker mer tid på etterutdanning og meningsutveksling litt sånn nrk nå kjører en kampanje for. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Se på hva folk sier når de foreslår strengere abortloven, se hva vi gjør på likestillingsfronten, homofiles rettigheter. Husk at samtidig har den politiske venstresiden sørget for at vi får islamsk flertall om noen tiår. Om du ikke tror dette vil får konsekvenser for abortlov, likestilling eller homofiles rettigheter så har du en overraskelse i vente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Husk at samtidig har den politiske venstresiden sørget for at vi får islamsk flertall om noen tiår. Om du ikke tror dette vil får konsekvenser for abortlov, likestilling eller homofiles rettigheter så har du en overraskelse i vente. -Dette skjer ikke i min levetid. -Mennesker som vokser opp i et fritt samfunn ønsker fortsatt frihet -Religion er utdøende -I Norge har venstresiden og høyresiden byttet på makten. Trenden til begge sidene er den samme, ingen reell forskjell -Vi har andre problemer i fremtiden som er mye, mye mer alvorlige. Neste gang: prøv å vær litt mer nyansert. Du hopper på populisme-spiralen umiddelbart. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 -Mennesker som vokser opp i et fritt samfunn ønsker fortsatt frihet Utvilsomt, til og med noen av de som vokste opp i Norge ønsker å innføre frihet der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Neste gang: prøv å vær litt mer nyansert. Du hopper på populisme-spiralen umiddelbart. Og du hopper rett på naivisme og ignoranse. Kan du nevne ett eneste område i verden som har fått en stor andel eller til og med majoritet av muslimer uten at det har skjedd omfattende overgrep mot den opprinnelige befolkningen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Og du hopper rett på naivisme og ignoranse. Kan du nevne ett eneste område i verden som har fått en stor andel eller til og med majoritet av muslimer uten at det har skjedd omfattende overgrep mot den opprinnelige befolkningen? Norge. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Norge. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GoBeV/innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-oslo Prøv igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GoBeV/innvandrere-bak-alle-anmeldte-overfallsvoldtekter-i-oslo Prøv igjen. -41 overfallsvoldtekter på 3 år. Omfattende overgrep? -Det står ikke noe om at dette er muslimer. -Det står ikke noe om at dette er gjort mot den "opprinnelige" befolkningen. Prøv, i det minste. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 -41 overfallsvoldtekter på 3 år. Omfattende overgrep? Ja, du vil sikkert få oppleve langt høyere tall slik som folk på venstresiden faktisk ønsker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Ja, du vil sikkert få oppleve langt høyere tall slik som folk på venstresiden faktisk ønsker. Du mener folk på venstresiden ønsker flere overfallsvoldtekter? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 De er i flertall, se bare på stortingsvalget. Se på hva folk sier når de foreslår strengere abortloven, se hva vi gjør på likestillingsfronten, homofiles rettigheter. Du lever bare i et ekkokammer der du tror folk har de samme meningene som deg. Når du går online så finner du kanskje et titalls personer som er enig, og med det tror du at du har fasit på alt. Det dere sier er bullshit og er så langt drevet bort fra fornuft og logikk at man skulle tro dere hadde hoppet over grunnskolen. Nei, jeg følger med på hva som skjer i politiske valg i Europa. Dess raskere du innser realiteten, dess enklere vil det være å finne tilgivelse. Ikke fordi tilgivelse ikke er å få, men fordi du da vil gi slipp på din dogmatiske tro, om du da er en av de liberalistiske kulturmarxistene. Nordmenn er alltid treige og "heroinen" i Norge er renere enn mange andre plasser. Men jeg kjenner nordmenn godt, mange nordmenn, og jeg kjenner ingen liberalister, ingen som støtter lbg tyrannisk agenda eller ødeleggelsen av Norsk kultur, tradisjon og historie. Ikke en eneste person. Jeg er som de, jeg har ingenting sterkt imot homofile, men alle støtter familieenheten som grunnsteinen i samfunnet. LGB greier er kun en liten ubdetydelig del av samfunnet. Vi skal ikke forme våre liv etter deres ønsker, jeg kjenner heller ingen som gjør det. Jeg kjenner folk som tror på løgnene og propagandaen på tv, den endrer alikevel ikke personligheten til disse folkene. De har bare noen rare oppfattelser av visse ting som foregår i verden. De blir ikke social justice warriors av den grunn. De er fortsatt familiefolk, de er fortsatt stolt over Norge og Norsk kultur, alle deres venner er nordmenn og de lever i og støtter en tradisjonell Norsk livsstil. Jeg foreslår at du følger litt med på hva som skjer i politiske valg i Europa fremover, så vil du nok også se det som er åpenbart. Folk hater mindretallstyrannene og vil gjøre alt for å få dem bort, selv velge ekstreme høyre, selv om det ikke er politikken de i bunn og grunn støtter. Når sosialister begynner å velge ekstreme høyre, da må jo ting begynne å skurre litt i hodene til ekstreme venstre. Denne overgangen er nå uungåelig. Folk vil ikke ha denne dritten som ekstreme-ventre påtvinger samfunnet. Folk er rett og slett ikke ekstreme venstrefolk. De er bare venstre moderater eller sosialister, og for å unngå venstre-ekstremistenes tyranni vil de gå så langt som å velge ekstreme høyre. Dette skjer nå i hele Europa, og hvis du våkner opp og innser at det er du som er radikal og dogmatisk, og du vil da kunne unngå å sitte med skjegget i postkassen. Hvis ikke vil du få det svært vanskelig de neste ti årene hvor det du kaller rasister, ekstremister, hater og x-phober og y-phober blir valgt til makten i hele Europa. Det kalles populisme, ikke ekstremisme. Populisme fordi det reflekterer befolkningen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Du mener folk på venstresiden ønsker flere overfallsvoldtekter? Skal vi se: -de ble advart om at dette ville bli en konekvens av massiv trygdeinnvandring -de så at det ble konsekvensen, men hverken beklaget konsekvensen eller endret politikken Det er da ikke mulig til å komme til noen annen konklusjon enn at de faktisk ønsker overfallsvoldtekter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Skal vi se: -de ble advart om at dette ville bli en konekvens av massiv trygdeinnvandring -de så at det ble konsekvensen, men hverken beklaget konsekvensen eller endret politikken Det er da ikke mulig til å komme til noen annen konklusjon enn at de faktisk ønsker overfallsvoldtekter. Jeg advarte mot skråsikkerhet på 90-tallet. Se hva som skjer nå! Dere skulle alle hørt på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Nei, jeg følger med på hva som skjer i politiske valg i Europa. Dess raskere du innser realiteten, dess enklere vil det være å finne tilgivelse. Ikke fordi tilgivelse ikke er å få, men fordi du da vil gi slipp på din dogmatiske tro, om du da er en av de liberalistiske kulturmarxistene. Nordmenn er alltid treige og "heroinen" i Norge er renere enn mange andre plasser. Men jeg kjenner nordmenn godt, mange nordmenn, og jeg kjenner ingen liberalister, ingen som støtter lbg tyrannisk agenda eller ødeleggelsen av Norsk kultur, tradisjon og historie. Ikke en eneste person. Jeg er som de, jeg har ingenting sterkt imot homofile, men alle støtter familieenheten som grunnsteinen i samfunnet. LGB greier er kun en liten ubdetydelig del av samfunnet. Vi skal ikke forme våre liv etter deres ønsker, jeg kjenner heller ingen som gjør det. Jeg kjenner folk som tror på løgnene og propagandaen på tv, den endrer alikevel ikke personligheten til disse folkene. De har bare noen rare oppfattelser av visse ting som foregår i verden. De blir ikke social justice warriors av den grunn. De er fortsatt familiefolk, de er fortsatt stolt over Norge og Norsk kultur, alle deres venner er nordmenn og de lever i og støtter en tradisjonell Norsk livsstil. Jeg foreslår at du følger litt med på hva som skjer i politiske valg i Europa fremover, så vil du nok også se det som er åpenbart. Folk hater mindretallstyrannene og vil gjøre alt for å få dem bort, selv velge ekstreme høyre, selv om det ikke er politikken de i bunn og grunn støtter. Når sosialister begynner å velge ekstreme høyre, da må jo ting begynne å skurre litt i hodene til ekstreme venstre. Denne overgangen er nå uungåelig. Folk vil ikke ha denne dritten som ekstreme-ventre påtvinger samfunnet. Folk er rett og slett ikke ekstreme venstrefolk. De er bare venstre moderater eller sosialister, og for å unngå venstre-ekstremistenes tyranni vil de gå så langt som å velge ekstreme høyre. Dette skjer nå i hele Europa, og hvis du våkner opp og innser at det er du som er radikal og dogmatisk, og du vil da kunne unngå å sitte med skjegget i postkassen. Hvis ikke vil du få det svært vanskelig de neste ti årene hvor det du kaller rasister, ekstremister, hater og x-phober og y-phober blir valgt til makten i hele Europa. Det kalles populisme, ikke ekstremisme. Populisme fordi det reflekterer befolkningen. Problemet er bare at det du sier ikke stemmer med min virkelighetsoppfatning. Jeg har bodd flere år i Europa, blant annet 2 år i Frankrike. Jeg så aldri det du beskriver her. Derimot, du fortsetter med populismen, du leter rundt i alle aviser til du finner en sak som passer deg så blir det fanebæreren for din ekstremistiske ideologi og manifest. Samme som han andre som kommenterer her, dere slenger rundt dere med avis-artikler der det visstnok skal være skumle farlige muslimske innvandrere som voldtar alle native nordmenn. Det er bare det at om dere hadde hatt evner til å lese det dere deler så ser dere umiddelbart at det: -ikke er snakk om muslimer -ikke er spesifisert at ofrene er native nordmenn -41 på 3 år er ikke en betydelig andel av befolkningen Du overdriver også stadig hvor mye folk bryr seg om dette. Se bare på hva debatten handler om idag og hvor folk demonstrerer. De demonstrerer mot bompenger, fødeavdelinger og Kinas politikk. Ingenting av dette har noe som helst med innvandring å gjøre. Folk flest forstår og verdsetter det samfunnet de lever i. Din virkelighetsoppfatning er så ekstrem og feil at du har mistet evnene til å elske det Norge du lever i. Sånn sett gjør du din sak en bjørnetjeneste, da Norge er tuftet på samarbeid, lojalitet og tillit. Du er med på å rive ned det Norge vi alle elsker! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Problemet er bare at det du sier ikke stemmer med min virkelighetsoppfatning. Jeg har bodd flere år i Europa, blant annet 2 år i Frankrike. Jeg så aldri det du beskriver her. Frankrike er jo et godt eksempel. Jeg sier ikke det har skjedd, jeg sier det SKJER i hele Europa. Ting HAR også skjedd i Frankrike og nasjonal front/rally er i ferd med å vokse seg enda større. Det er bare et tidsspørsmål før de er største parti. Det er bare et spørsmål om tid før national rally oppnår 20-30% permanent støtte og får etablert seg i Fransk politikk. Derfra er det ikke langt til majoritet. Frankrike og Tyskland er ganske treige, men de ytre høyrepartiene er nå i ferd med å utvikle seg til å bli blant de største og muligens størst i rimelig nær fremtid. Blir interessant å se hvordan de gjør det i EU parlamentsvalg nå i Mai. SÅ har man jo også de gule vestene i Frankrike. Presidenten har 20% støtte blant befolkningen og partiet hans, og sosialistpartiet (Holland) er i ferd med å kollapse. Misnøyen i Frankrike er meget stor. Franskmenn har vært villige til å bite tennene sammen og forsøke å gi tradisjonelle partier og politikere en ny mulighet i over 10 år nå. I mellomtiden vokser nasjonal front videre. Jeg liker ikke å tippe, men jeg vil alikevel tippe at nasjonal front/rally blir største Franske parti i EU parlamentet i Mai og har en reel mulighet til å vinne neste presidentvalg i Frankrike. Da snakker vi et parti som for ikke mange år siden var rent tabu i Frankrike, hvor mediene og den politiske klassen bannlyste partiet i en felles front. Det samme skjedde i Tyskland, men AfD er i ferd med å bli ett av de største partiene i Tyskland, og partiet er vel knappt 5 år gammelt. Og nå snakker vi trege store land som Frankrike og Tyskland. Men du har vel ennå ikke skjønt hvorfor Trump ble valgt i USA. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Du er med på å rive ned det Norge vi alle elsker! Nei, det er faktisk de som støtter USA i krigene, landsforræderne som støtter USA sin imperialisme som fører til mer innvandring og flere ustabile naboland i vår region (Europa) som er i ferd med å rive ned det Norge vi alle elsker. Et land med nordmenn, ikke en smeltepott av kriminelle og mentalt ustabile mennesker fra kulturer som hater Nordmenn, hater alt som er liberalistisk, hater kvinner, dreper homoseksuelle og andre unormale. Det er disse folkene dere nå fritt vil invitere til Norge. Faktisk tvinge til Norge, fordi dere støtter kriger og imperialisme som ødelegger landene deres. Så vil dere gjøre Norske menn til tafatte kjønnsløse kjerringer, gjøre så mange barn homoseksuelle som mulig, få barn til å bli uten verken identitet eller ha tilhørelse til sitt eget kjønn og sin egen natur. Fremme kjønnslige vrangforestillinger blant barn. Et fremtidig Norsk forsvar i deres drømmeland består av homoseksuelle, damer og muslimer. Men hei, det hadde jo aldeles ikke vært ødeleggende for Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Frankrike er jo et godt eksempel. Jeg sier ikke det har skjedd, jeg sier det SKJER i hele Europa. Ting HAR også skjedd i Frankrike og nasjonal front/rally er i ferd med å vokse seg enda større. Du, min venn, er forvirret. Prøv å les det du skriver. FN har blitt mye større i Frankrike mye fordi Mme Le Pen har overtatt roret, sparket ut sin egen pappa (som var en helt håpløs ekstremist) og tatt partiet i en litt mer mainstream retning. Mye det samme som FrP har gjort. Som du ser har FrP omtrent mistet all legitimitet. De får ikke gjennomslag for sine tidligere ideer og de har blitt sosialist-partiet over alle, med null bompenger, mer penger til det offentlige og et oljepengebruk som ikke ligner grisen. De gule vestene er et oppgjør mot eliten, ikke venstresiden. Hold deg til fakta. Tror du franskmenn har evner til å vente 10 år på fornuftig politikk? Det er den største bullshit jeg har hørt idag. Franskmenn er notorisk short tempered og makter ikke 10 år med vanstyre. Nei, grunnen til den oppbyggende franske misnøyen er eliten som tar en stadig større del av kaken. For eksempel: utdanner du deg til fagmann i Norge så er du respektert på samme måte som alle andre. Du får delta i samfunnet på samme måte, får en god lønn og kan leve veldig godt. I Frankrike er du en nobody og du tilhører en klasse uten fremtidsutsikter og håp. Dette er vanskelig for nordmenn å forstå fordi dere ikke kjenner til systemet. Man må rett og slett ha levd der for å forstå det. Derfor er dine nyhetsartikler fra Frankrike 0 verdt, når du ikke kan forstå konteksten det er skrevet i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Nei, det er faktisk de som støtter USA i krigene, landsforræderne som støtter USA sin imperialisme som fører til mer innvandring og flere ustabile naboland i vår region (Europa) som er i ferd med å rive ned det Norge vi alle elsker. Et land med nordmenn, ikke en smeltepott av kriminelle og mentalt ustabile mennesker fra kulturer som hater Nordmenn, hater alt som er liberalistisk, hater kvinner, dreper homoseksuelle og andre unormale. Det er disse folkene dere nå fritt vil invitere til Norge. Faktisk tvinge til Norge, fordi dere støtter kriger og imperialisme som ødelegger landene deres. Så vil dere gjøre Norske menn til tafatte kjønnsløse kjerringer, gjøre så mange barn homoseksuelle som mulig, få barn til å bli uten verken identitet eller ha tilhørelse til sitt eget kjønn og sin egen natur. Fremme kjønnslige vrangforestillinger blant barn. Et fremtidig Norsk forsvar i deres drømmeland består av homoseksuelle, damer og muslimer. Men hei, det hadde jo aldeles ikke vært ødeleggende for Norge. Du snakker til ekkokammeret igjen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2019 Du snakker til ekkokammeret igjen. Majoriteten er et ekkokammer isåfall. Majoriteten er ikke ekstremistiske liberalister. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 15. mai 2019 Del Skrevet 15. mai 2019 Majoriteten er et ekkokammer isåfall. Majoriteten er ikke ekstremistiske liberalister. Majoriteten forstår ikke hva du snakker om, fordi det har ingen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg