Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn

zeebra

Anbefalte innlegg

Per definisjon kan jeg ikke være ekstremist da jeg er enig med det store flertallet i Norge. Ærlig talt, forstår du ikke hva ordet ekstremist betyr?

Det avhenger av hvilken definisjon dere bruker av ordet ekstremist ... PST bruker det om de som bruker vold for å nå sine politiske mål, med unntak for politikerne på Stortinget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener ikke at propagandaen er tyrannisk, men at gruppen er tyrannisk. De er tyranniske ovenfor resten av samfunnet, i at de vil endre så meget og diktere hva resten av samfunnet skal tenke, gjøre og til og med språket de bruker. De tvinger igjennom disse groteske endringene som ikke er i allmennheten sine interesser, de driver enorme propagandakampanjer og hjernevasking, de krever og får gjennomslag for ting som ikke er fornuftige og ikke i samfunnet og menneskerettslige interesser.

Det er ikke ok at en minoritet skal være så tyrannisk mot resten av samfunnet.

Homosexuelle osv kjemper ikke for like rettigheter eller menneskerett, det hadde de for over 20 år siden i Norge, og de fleste Europeiske land. De kjemper for en ekkel og samfunnsødeleggende agenda.

Ellers hadde jeg ikke brydd meg om disse folkene. Men de kan tydeligvis ikke bare ha sine like rett i samfunnet, holde kjeft og gjøre ting på privaten som alle andre. De bare MÅ plage resten av samfunnet med agendaen sin.

Det er så mye feilaktige og ignorans pakket inn i denne ene kommentaren at jeg blir kvalm. Fy faen for et tankeløst innspill.

Man må jo nesten begynne å lure på om hele kontoen din er satire, for det er jo få mennesker som er så uvitende.

Det er så mye å bryte ned i dette tåpelige innlegget, men jeg kan fokusere på en enkel ting. Du sier «de». Hvem er «de»? Tror du alle homoseksuelle representerer hverandre?

Antar du er en hvit heterofil mann, og det er jeg også, og jeg kan i hvertfall si at du faen ikke representerer meg. For en dinosaur.

Endret av CommanderKeen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

https://nationalpost.com/news/canada/legal-dispute-between-trans-child-and-father-takes-new-turn-over-freedom-of-expression

Vet ikke om denne saken har vært oppe her før. En 14-årig jente i Canada vil "skifte kjønn", som faren har kjempet imot. Han tapte saken i retten. Faren er kanskje(?) i trøbbel for å ha motsatt seg sin datters ønske.

"In February, the boy (merk: jente), who is in grade 9, sought an order from the court recognizing that it was in his best interests to undergo treatment for gender dysphoria and that he had the capacity to consent to such treatment.

B.C. Supreme Court Justice Gregory Bowden subsequently granted the request, concluding that there should not be any further delays to treatment, citing the boy’s risk of suicide. Bowden also went on to declare that any attempts to persuade the boy to abandon treatment, addressing the boy by his birth name or referring to the boy as a girl or with female pronouns “shall be considered to be family violence.”

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar

Det er så mye feilaktige og ignorans pakket inn i denne ene kommentaren at jeg blir kvalm. Fy faen for et tankeløst innspill.

Man må jo nesten begynne å lure på om hele kontoen din er satire, for det er jo få mennesker som er så uvitende.

Det er så mye å bryte ned i dette tåpelige innlegget, men jeg kan fokusere på en enkel ting. Du sier «de». Hvem er «de»? Tror du alle homoseksuelle representerer hverandre?

Antar du er en hvit heterofil mann, og det er jeg også, og jeg kan i hvertfall si at du faen ikke representerer meg. For en dinosaur.

Selfølgelig er jeg en dinosaur når jeg mener det er feil å drive LBG propaganda på barne-tv eller seksualisere barn i 1. and 2. klasse på skolen.

Det er sunn og fornuftig modernisme det. Kjønn det finnes jo ikke, og små barn skal oppfordres til å "velge" kjønn og ødelegge kroppen og fremtiden. Modernisme er så smart.

Da er jeg heller stolt av å være en dinosaur, hvis du absolutt skal kalle folk med fornuftige rasjonelle meninger for en dinosaur. De folkene som driver moderniseringsagendaen som du er så stolt over, de knuller små barn og drikker babyblod.

De driver forresten også løgnkampanjer sammen med media for å hjernevaske så mange som mulig med sin groteske agenda. Noen kjøper det, mens andre er dinosaurer.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

En annen godbit

Carl Benjamin (UKIP) er offisiellt under etterforskning for å ha spøket om "at han ikke engang ville ha voldtatt MP Jess Phillips" (labour politiker i UK). Etter at media hostet opp denne uttalelsen fra 2016  og startet å presse han med den, sa han at om alle presset han nok så ville han kanskje bli presset til det men at det ikke fantes nok øl i verden. Altså to ganger, to spøker om at han ikke ville ha voldtatt Phillips blir altså etterforsket? Og google gjerne hvordan media fremstiller dette :)

https://www.youtube.com/watch?v=9ah0nJvyb7A

Endret av scuderia
Lenke til kommentar

Selfølgelig er jeg en dinosaur når jeg mener det er feil å drive LBG propaganda på barne-tv eller seksualisere barn i 1. and 2. klasse på skolen.

Du må nesten komme med eksempler på disse påstandene. For "folk flest" er det ikke homopropaganda å fortelle unger at noen barn har to foreldre av samme kjønn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er sunn og fornuftig modernisme det. Kjønn det finnes jo ikke, og små barn skal oppfordres til å "velge" kjønn og ødelegge kroppen og fremtiden. Modernisme er så smart.

Da er jeg heller stolt av å være en dinosaur, hvis du absolutt skal kalle folk med fornuftige rasjonelle meninger for en dinosaur. De folkene som driver moderniseringsagendaen som du er så stolt over, de knuller små barn og drikker babyblod.

De driver forresten også løgnkampanjer sammen med media for å hjernevaske så mange som mulig med sin groteske agenda. Noen kjøper det, mens andre er dinosaurer.

Det er ingenting fornuftig eller rasjonelt over det du sier. Det positive er jo at mennesker som i utgangspunktet trodde de var dine meningsfeller kan se på uttalelsene dine og tenke at dette ikke er noe de vil ta del i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingenting fornuftig eller rasjonelt over det du sier. Det positive er jo at mennesker som i utgangspunktet trodde de var dine meningsfeller kan se på uttalelsene dine og tenke at dette ikke er noe de vil ta del i.

Jeg har jo ikke skrevet noe jeg vil eller andre skal ta del i, jeg skriver hva jeg er imot og hva jeg ikke vil ta del i.

Det er greit for andre å ta del i løgner og ødeleggelse, det kan ikke jeg eller samfunnet stå for, men straffen får de som regel. Så er det bare for folk å innse at flertallet av folket ikke står for disse løgnene eller denne galskapen som venstre-ekstreme forsøker å prakke på samfunnet.

Men jeg regner med at siden vi alle da er dinosaurer, så blir det nok som mål for venstre-ekstreme å drepe oss alle, utrydde alle dinosaurene som ikke tenker likt som den fantastiske vanvittige liberalistiske venstresiden.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/kultur/disney-endrer-karakterer---anses-som-problematiske/71054528

Disney fornekter seg ikke, "problematisk" er kode for "ikke politiskt korrekt". Å fjerne Jim Crow fra Dumbo virker fjernt, garantert ingen barn og veldig få voksne som kjenner til hvem Jim Crow var. Jeg ante selv ikke dette før det ble nevnt i denne artikkelen.

Karikaturer skal være lov, selv fremmede folkeslag.

Ifølge Variety kommer også nyinnspillingene av «Aladdin» og «Mulan» til å vise et økt fokus på dette, med mer presise gjengivelser av karakterene og kulturene de representerer.

Jeg lurer sterkt på hva de mener med kulturene de representerer, og da spesielt kulturen i Aladdin siden den historien er satt til mange hundre år siden, hvis ikke det er ett par tusen år siden, men det skulle vært litt intressant med litt historisk korrekthet og ikke politisk korrekthet. Og hvis man setter historien til ett par tusen år siden vil ikke elementer som islam være en del av eventyret.

• Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.dagbladet.no/kultur/disney-endrer-karakterer---anses-som-problematiske/71054528

Disney fornekter seg ikke, "problematisk" er kode for "ikke politiskt korrekt". Å fjerne Jim Crow fra Dumbo virker fjernt, garantert ingen barn og veldig få voksne som kjenner til hvem Jim Crow var. Jeg ante selv ikke dette før det ble nevnt i denne artikkelen.

Når man har en film eller bok som er mer enn ett tiår gammel så er det naturlig at det er mye som er forskjellig fra idag:

-teknologi er endret

-mote er endret

-språk er endret

-transportmidler, hus og innbo er endret

-samfunnsstruktur er endret

-språk er endret

-land og grensen kan være endret

-kjønnsroller er endret

-lover og regler i samfunnet er endret

-aksepterte omgangsformer mellom folk er endret

Selv om noen ikke liker hvordan noe var før i tiden så er en bok eller film bare dokumentasjon på at ting var forskjellig før. Revisjon av historien som mange prøver seg på er egentlig noe som ikke ser helt gjennomtenkt ut. Den som ikke kjenner historien er dømt til å gjenta den sies det. Skal man sensurere hvordan tyske sosialister holdt på på 1930 og 1940-tallet?

George Washington, Thomas Jefferson og 10 andre presidenter av USA holdt alle slaver. Skal disse navnene fjernes fra alle historiebøker og statuer, bygg, institusjoner, byer og stater kalt opp etter dem utslettes?

Om det er noe som faktisk trenger revision så er det religiøse skrifter. Vi har 3 store verdensreligioner som alle er basert på lover og kultur fra forskjellige stammer i Midtøsten for flere tusen år siden. Disse har faktisk stor negativ innvirkning på mange samfunn idag i motsetning til tegnefilmer fra 1900-tallet.

Lenke til kommentar

Dette innlegget ditt får stå uprøvd, men innlegget mitt der jeg sa at adopsjon var en bra ting, og at du kunne ha godt av å bli adoptert til en familie med litt bedre verdier ble for mye for moderatorene her inne.

Diskusjon er offisielt blitt et fristed for ekstremister, rasister, homofober og hva enn det måtte være.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Diskusjon er offisielt blitt et fristed for ekstremister, rasister, homofober og hva enn det måtte være.

Ja, der er jo en "sinnsyk PC/libs ting" at mange tror de har rett til å trakassere andre som er uenige med dem og de åpent rasistiske partiene (alle fra Rødt til Venstre) som de gjerne støtter. Ja, alle disse partiene er faktisk helt åpent rasistiske og arbeider mot de homofiles trygghet og for å få flere militante ekstremister til Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Tenk å leve i en slik fantasiverden.. Ekkokammeret du bor i må være øredøvende.

Nå ser det ut som om det er du som lever i et ekkokammer. Jeg klarer ta til meg fakta og kan dokumentere alle mine utsagn om virkeligheten... i motdetning til andre som tydeligvis fornekter virkeligheten.

Det er som sagt bare å se på hva partiene har stemt på på Stortinget selv om mange gjerne ønsker fornekte hva partiene faktisk gjør. Husk at for ett år siden måtte en minister gå av bare fordi hun fortale om hva Arbeiderpartiet hadde stemt på på Stortinget.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Nå ser det ut som om det er du som lever i et ekkokammer. Jeg klarer ta til meg fakta og kan dokumentere alle mine utsagn om virkeligheten... i motdetning til andre som tydeligvis fornekter virkeligheten.

Det er som sagt bare å se på hva partiene har stemt på på Stortinget selv om mange gjerne ønsker fornekte hva partiene faktisk gjør. Husk at for ett år siden måtte en minister gå av bare fordi hun fortale om hva Arbeiderpartiet hadde stemt på på Stortinget.

Livet er fint når man kan bare komme med tomme, feilaktige påstander for så å forlate debatten når man blir motsagt. Enig med han andre her, ditt ekkokammer er forbausende stort.

Lenke til kommentar

Livet er fint når man kan bare komme med tomme, feilaktige påstander for så å forlate debatten når man blir motsagt. Enig med han andre her, ditt ekkokammer er forbausende stort.

Tomme, feilaktige påstander? Jeg har som sagt ingen problemer med å dokumentere mine påstander. Jeg linket til hvordan de rasistiske partiene stemte. Vil du påstå at å gi folk med lovlig opphold i Norge forskjellige rettigheter og utbetalinger fra NAV kun basert på deres opprinnelse ikke er rasisme?

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Tomme, feilaktige påstander? Jeg har som sagt ingen problemer med å dokumentere mine påstander. Jeg linket til hvordan de rasistiske partiene stemte. Vil du påstå at å gi folk med lovlig opphold i Norge forskjellige rettigheter og utbetalinger fra NAV kun basert på deres opprinnelse ikke er rasisme?

Du kan gjøre deg ferdig med forrige debatt først:

Du cherry-picker så da går jeg utifra at resten er du enig i.

Per definisjon kan jeg ikke være ekstremist da jeg er enig med det store flertallet i Norge. Ærlig talt, forstår du ikke hva ordet ekstremist betyr?

Om du fortsatt vil trekke inn Trump så er det en annen debatt. Ser man historisk på det så er nordmenn generelt mer enige med politikken til demokratene og følgelig vil man være mer enige med en politiker som Obama versus Trump. Når da Trump har flere problematiske sider vedrørende hans personlighet og historie så er det klart at nordmenn vil være svært kritiske til ham. Om du i det hele tatt kjenner litt historie så er dette banale fakta. Videre er det også slik at nordmenn flest er mye mer sosialistiske enn selv den gjennomsnittlige demokrat.

Jeg kjenner ikke alle detaljene rundt trumps politikk, men generelt sett er det et par grunnleggende problemer ved hans politikk som for meg overskygger mye av det gode han eventuelt måtte gjøre:

-han benekter menneskelige klimaendringer

-han foretrekker et protektatorisk system

-han er en business-mann med alle dens skavanker (mest sannsynlig skattesnusk osv)

-han behandler kvinner dårlig

-han lyver generelt mye og sprer falske påstander

Også må jeg legge til at hans personlighet og det å benekte feil man gjør, er dårlig butikk i mine øyne.

Det som er spesielt med Trump er at det er så mange negative sider ved hans politikk at det positive drukner.

I mine øyne er det beste han har gjort er hans forsøk på samtaler med autoritære stater. Dette er generelt noe jeg synes amerikanerne er dårlige på. Desverre ser ikke det ut som om han har hatt veldig store resultater med dette arbeidet, men potensialet er der. Hans innenrikspolitikk kjenner jeg desverre litt for dårlig til.

Cheers

Lenke til kommentar

Du kan gjøre deg ferdig med forrige debatt først:

Jeg aner ikke helt hva du prøver komme frem til her. Siden de fleste i Norge stemmer på partier med åpent rasistisk politikk så er det å være rasist ikke ekstremt i Norge? Og på samme måte er det i Saudia-Arabia eller Nord-Korea da ifølge din logikk ikke vil være ekstremt å være for alt som regimet gjør? Ifølge deg vil det altså de som er imot rasisme eller for menneskerettigheter ekstremister. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Jeg aner ikke helt hva du prøver komme frem til her. Siden de fleste i Norge stemmer på partier med åpent rasistisk politikk så er det å være rasist ikke ekstremt i Norge? Og på samme måte er det i Saudia-Arabia eller Nord-Korea da ifølge din logikk ikke vil være ekstremt å være for alt som regimet gjør? Ifølge deg vil det altså de som er imot rasisme eller for menneskerettigheter ekstremister.

Setter du likhetstegn ved rasisme og ekstremisme? Europa har vært rasistisk siden tidenes morgen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...