Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn

zeebra

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Hva mener du jeg skal legge til etter å ha eksponert enda en av dine stråmenn? Og nå har jeg altså avslørt enda en av dine bløffer som du tullet seg inn i ved bare på autopilot å si deg uenig i alt jeg sier. At du omtaler som "dumt" noe som er er uenig i vil vi selvsagt ikke få sett noen eksempler på.

Jeg lover jeg skal svare deg så raskt du faktisk er ærlig nok til å ikke forlate en tapt diskusjon uten å innrømme det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lover jeg skal svare deg så raskt du faktisk er ærlig nok til å ikke forlate en tapt diskusjon uten å innrømme det.

Selvsagt var det et stort tap å påvise dine stråmenn og bløffer, det er ingen enklere måte å tape en diskusjon enn å gjøre det. Så her må jeg bare legge meg helt langflat og bekekte alt av fakta og logikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Selvsagt var det et stort tap å påvise dine stråmenn og bløffer, det er ingen enklere måte å tape en diskusjon enn å gjøre det. Så her må jeg bare legge meg helt langflat og bekekte alt av fakta og logikk.

Åhå! Nye takter? Kudos til deg i det minste.

Et eksempel? Du. I et lite fåtall av saker så er jeg prinsipielt enig med deg. Men alt du skriver ser utrolig dumt ut. 

Jeg holder ord  :)

Lenke til kommentar

Et eksempel? Du. I et lite fåtall av saker så er jeg prinsipielt enig med deg. Men alt du skriver ser utrolig dumt ut. 

Jeg holder ord  :)

Ha ha, du prøver deg vel ikke på enda en bløff her? Hvilket "lite fåtall av saker"?

Jeg lo  :wee:  Hvorfor kunne vi ikke det? Nå har vi den jo tydeligvis fortsatt, men hva mener du?

En gammel video som foreløpig har overlevd kulturrevisjonismen som prøver utslette veldig mye av vår nyere historie.

Idag kunne man vanskelig hatt noen som hadde sagt noe slikt om noe som nå var dagens heteste temaer. Kan du fx vise til en komiker som gjør narr av Islam eller muslimer? Og folk på venstresiden eier jo nesten ikke humor eller ironi lengere. Det lengste de kan strekke seg til er en vits som har som poeng at Frp eller Trump er nazi.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Stutum var en herlig komiker, vi trenger flere slike.

Som sagt var Stutum fra en tid hvor de fleste hadde humor og ironi og om man ble støtt av noe som var det ikkeno krise, og man startet i alle fall ikke igang en aksjon for å få ødelagt livet til den som man følte seg støtt av.

Men det var dengang, idag kan vi ikke få en slik komiker.

Lenke til kommentar

Vel, venstresiden har gått berserk i våre samfunn og vil med tyranni og tvang endre hele samfunnet og folks tanker og tvinge/lure dem til å mene forskjellige ting fra hva som er naturlig og/eller fornuftig, inkludert rene løgner som både går imot sunn fornuft, allmenn viten og vitenskap. Et godt eksempel på slike er LBG tyrannene. T for tyranner. En annen gruppe er mannehaterne og samlingsgruppen for de som hater femininitet, bedre kjent som "feminister".

Så har da heller ikke paven så stor makt som tidligere og da er det tydeligvis en kompensasjon fra samfunnet å overgi noe av den makten til generelle sutrepaver som ikke tilhører en spesiell gruppe hvorav de 2 over er eksempler på slike radikale ekstremistgrupper.

Jeg vil ikke dra alle ateister under en kam, så en annen gruppe verdt å nevne er anti-Kristne ateister. Folk som tror de er ateister, men mer virker å ha sataniske overbevisninger hvor hovedideologien er å hate kristendommen.

Alle disse grupperingene virker å ha slått seg sammen i en slags merkelig allianse hvor de egentlig har lite til felles utenom sitt hat for samfunnet og alt samfunnet står for, alle tradisjon, all kultur, alle verdier og all historie, alle grenser og slike ting. Sammen utgjør de en betydelig minoritet av tyranner som ønsker å endre og ødelegge samfunnet.

Hovedverktøyet for disse farlige menneskene er "politisk korrekthet" og alle som har andre meninger (altså den store majoriteten) blir satt merkelapper på og kalt hatere av forskjellige ting fordi de ikke er enig med radikalene.

Det er DISSE menneskene tråden handler om.

Det er denne gruppen menneskers sinnsyke og farlige syn og innflytelse og påtvungne samfunnsendringer tråden er ment å eksponere. Skinne lys på de farlige trollene som ønsker å ødelegge samfunnet.

Så la oss nå fortsette tråden i den hensikten og ikke diskutere alt annet. Det handler heller ikke om å diskutere hvert av punktene, selv om en liten begrenset diskusjon om disse punktene er ok.

Se på filmanmeldelsestråden, der er det hovedsaklig filmanmeldelser, og ikke masse irrelevante diskusjoner, ei heller lange relevante diskusjoner. Så la oss forsøke å få tråden på rett spor igjen.

Lenke til kommentar

On-topic: Nå mottar NRK også masse klager fra sinnssyke PK-folk.

NRKs publikum reagerer spesielt på to saker fra redaksjonen:

*Da komiker Thomas Teige i NRKs Satiriks-redaksjon utga seg for å være politiker under barnas miljødemonstrasjon – og han lovet all stopp i oljeletingen – som førte til full jubel (og skuffelse når bløffen ble avslørt).

*Da Satiriks oversatte Anders Behring Breiviks manifest til nynorsk og spredde i flere kommentarfelt, blant annet i Resetts.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående politisk korrekthet, så jeg et par saker på nyhetene om boikott av resett.no. Helt sikkert fordi resett.no ikke blir ansett som politisk korrekt og ikke understøtter den agendaen og "virkeligheten" som andre medier fremstiller.

Lenke til kommentar

Angående politisk korrekthet, så jeg et par saker på nyhetene om boikott av resett.no. Helt sikkert fordi resett.no ikke blir ansett som politisk korrekt og ikke understøtter den agendaen og "virkeligheten" som andre medier fremstiller.

På samme måte som at mange på resett sine diskusjoner oppfordrer til å boikotte alle andre medier?

• Liker 1
Lenke til kommentar

På samme måte som at mange på resett sine diskusjoner oppfordrer til å boikotte alle andre medier?

Kan du faktisk dkumentere at resett har oppfordret til boykott av andre medier eller viser du bare til kommentarfeli hvor slike som Satirix har lagt inn innlegg i kommentarfeltet og så klaget på at deres eget innlegg ikke automatisk ble slettet?

Lenke til kommentar

Vel, det jeg så på nyhetene var at offentlige personer boikottet og støttet boikott av resett.no, ikke tilfeldige personer på kommentarfelt.

Lenke til kommentar

Kan du faktisk dkumentere

Neida, bare folk i kommentarfeltet deres, men så er det vel ikke "andre medier" som har oppfordret til boikott av resett heller. Jeg forstår uansett godt at bedrifter ikke ønsker å assosieres med den nettsiden.

edit: Skjønner jo forsåvidt at det blir tynt å argumentere med hva som har blitt skrevet i kommentarfeltet der når det åpenbart har blitt trollet..

Endret av frohmage
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...