Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE PC/libs ting i Europa og vestlige samfunn

zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan vi det. Problemet (for deg) er bare det at folket er for EØS. https://frifagbevegelse.no/nyheter/rekordmange-ville-stemt-ja-til-eosavtalen-i-en-folkeavstemning-6.158.597425.555f9e8ba9

Å melde oss ut av EØS er økonomisk og politisk selvmord. Det har ingenting å si hva folket mener, fordi ingen politikere vil gjennomføre det.

Jeg er for å melde oss inn i EU, slutt å anta mine meninger.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Å melde oss ut av EØS er økonomisk og politisk selvmord. Det har ingenting å si hva folket mener, fordi ingen politikere vil gjennomføre det.

Jeg er for å melde oss inn i EU, slutt å anta mine meninger.

Ahh, beklager. Da regner jeg du er med i EU på EUs prinsipper? Dvs. vi må følge EUs lover?

Lenke til kommentar

Men for å bringe tråden litt tilbake til det den handler om. 

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6192453/Student-editor-tweeted-women-dont-penises-fired-university.html

Fra september 2018

Denne mannen mistet stillingen sin på bakgrunn av en tweet. "Is it a crime to say "women don`t have penises"

Ja takk. Har sett igjennom ganske mange sider med tull og avsporing nå, før jeg fant dette innlegget. Sikkert en del foran dette innlegget også.

TILBAKE TIL TRÅDENS TEMA.

Lenke til kommentar

Litt mere om hendelsen. Det meste av befolkningen i USA er selvsagt mot slik galskap, men tør ikke si det offentlig pga. hva venstremobben vil gjøre mot dem. Noe de derimot tør er å stemme på Trump og det er liten tvil om at slike forhold var en medvirkende medvirkning til at Trump vant og antaglig også vil vinne neste valg. Representatene fra Demokratene står jo i kø for å støtte slik galskap som offer/-identitetspolitikk nå.

Det er heller ikke rart at den eneste av de store TV-kanalene som fortsatt tør motsi løgner og manipulasjon fra venstresiden har blitt den mest populære i USA. Og venstresiden har selvsagt startet kampanjer for å få fjernet den den mest populære programlederen ved å presse annonsørene til kanalen og venstremob også flere ganger gått til fysisk angrep på huset hans.

Mob som prøver sensurere alle som er uenige med dem, forsøk på å stoppe yttringsfriheten fysiske angrep mot meningsmotstandere, press, boycot og fysiske angrep mot butikker og foreninger som har noe å gjøre med meningsmotstandere.... har vi ikke sett dette før i historien? Joda, i Tyskland på 1930-tallet.

boycottantisemitic.jpg

Forrige seriøse innlegg før det igjen. For de som faktisk ønsker å følge med på tema.

Lenke til kommentar

Etter et enormt press. Han ville sannsynligvis ha blitt fratatt jobben om han ikke selv hadde sagt den fra seg.

Nei. Leste du resten av posten? Akademiet bønnfalt han jo. Og de tok et standpunkt når de valgte å ikke ha en annen vert. De sto i hans hjørne. Og hva mener du med vanvittig press? Noen høylytte, ja, men de fleste på både venstre og høyresiden og alt i mellom har/hadde vel ikke noe problem med det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Leste du resten av posten? Akademiet bønnfalt han jo. Og de tok et standpunkt når de valgte å ikke ha en annen vert. De sto i hans hjørne. Og hva mener du med vanvittig press? Noen høylytte, ja, men de fleste på både venstre og høyresiden og alt i mellom har/hadde vel ikke noe problem med det.

Hysj. Du ødelegger narrativet hans.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når venstremobben bestemmer seg for å ødelegge livet til noen og korsfeste dem i offentligheten så er det mange som velger å trekke seg unna og redde stumpene. Så at mange har "sagt opp frivillig" selv om de egentlig ikke hadde så mye valg.

Men kom gjerne med eksempler på folk som ikke ville gi seg og som valgte å kontfrontere venstremobben og fortell om hvor godt det gikk med dem.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen "SINNSYKE PC/libs ting" er å late som om kristne ikke eksisterer. Flere omtaler angrepene i Sri Lanka som angrep mot "easter worshipers" for å slippe si at det er et angrep mot kristne... som jo ikke eksisterer. I Midtøsten har man systematisk prøvd å utrydde kristendommen med en kristen drept hvert femte minutt, men å finne noen på venstresiden som bryr seg om dette kan man gi opp. De som kritiserer det som skjer i Midtøsten kan  imidlertid regne med raskt å bli stemplet som "høyreekstrem".

https://www.dagen.no/meninger/midt%C3%B8sten/En-kristen-drepes-hvert-femte-minutt-204209

Hadde noen systematisk prøvd å utrydde islam noe sted i verden så kan man imidlertid regne med et ramaskrik fra venstresiden som ville krevd raske tiltak mot dette.

Som kjent forteller jo Alexa at Jesus var en fantasifigur mens Muhammed var en vis mann.

Hilary Clinton reagerer på Sir Lanka vs New Zealand
On this holy weekend for many faiths, we must stand united against hatred and violence. I'm praying for everyone affected by today's horrific attacks on Easter worshippers and travelers in Sri Lanka

My heart breaks for New Zealand & the global Muslim community. We must continue to fight the perpetuation and normalization of Islamophobia and racism in all its forms. White supremacist terrorists must be condemned by leaders everywhere. Their murderous hatred must be stopped.

Obama reagerer på Sri Lanka vs New Zealand
The attacks on tourists and Easter worshippers in Sri Lanka are an attack on humanity. On a day devoted to love, redemption, and renewal, we pray for the victims and stand with the people of Sri Lanka.

Michelle and I send our condolences to the people of New Zealand. We grieve with you and the Muslim community. All of us must stand against hatred in all its forms.

Endret av robertaas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Har sett endel på Steven Crowder. Han må være den dummeste smarte fyren jeg har sett. Ja, han er smart, men sier så ufattelig mange dumme ting.

Lenke til kommentar

Har sett endel på Steven Crowder. Han må være den dummeste smarte fyren jeg har sett. Ja, han er smart, men sier så ufattelig mange dumme ting.

At noen sier noe som du er uenig i betyr ikke nødvendigvis at det de sier er dumt. Det er imidlertid en "SINNSYKE PC/libs ting" å påstå slikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

At noen sier noe som du er uenig i betyr ikke nødvendigvis at det de sier er dumt. Det er imidlertid en "SINNSYKE PC/libs ting" å påstå slikt.

Sa jeg at jeg var uenig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Tenkte du før du skrev dette? Har du mange eksempler på at du stempler som "dumt" ting som du faktisk er enig i?

Ja og ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Er det naivt å tro at du vil gi oss noen eksempler? Ja

Er det naivt å tro at du vil gi et skikkelig svar i forrige diskusjon? Ja.

Ja, din stråmann er helt absurd. Hvem er det som sier at man ikke burde ha lov til å kommentere?

Eller er det faktisk noen av disse punktene som du mener er å "kommentere andres meninge"?

-møte opp og prøve ødelegge møtet med støy eller på andre måter.

-gå til fysisk angrep mot de som arrangerer eller deltar på møtet.

-spre løgner om de som er på møtet.

-kontakte arbeidsgiver, venner og famllie for å fremsette løgnene i håp om å ødelegge livet til noen fra møttet.

-bruke trusler mot de som var på møtet.

-starte eller delta i kompanjer for å få de som er på møtet sperret ut fra sosiale medie

Det er en evig runddans med dine stråmenn nå.

1,3,4 og 6 er ikke i seg selv ulovlig så lenge man ikke beveger seg over i hatefulle ytringer/krenkelser og mer. Der må juseksperter ta over fordi vi begge kommer til kort.

Også bare for å presisere så er det slik i Norge at det som ikke eksplisitt er forbudt, faktisk er lovlig! Jeg vet, utrolig.

Lenke til kommentar

Er det naivt å tro at du vil gi et skikkelig svar i forrige diskusjon? Ja.

Hva mener du jeg skal legge til etter å ha eksponert enda en av dine stråmenn? Og nå har jeg altså avslørt enda en av dine bløffer som du tullet seg inn i ved bare på autopilot å si deg uenig i alt jeg sier. At du omtaler som "dumt" noe som er er uenig i vil vi selvsagt ikke få sett noen eksempler på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...