Qwseyvnd Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har lyst på et ny PC, jeg har en gamle fra november 1998, og en ny fra oktober 2001. Så den gamle er utdatert, og jeg har lyst på et mikro ATX. Slik at min søster kan spille The Sims, og annet. Mamma min betale regninger. Så jeg har et S3 Savage4 PRO, 52x cd-rom, en vifte fra før, CPU Vifte. Jeg tenkte min nye PC skal bli sånn: Hovedkort: Asus A7V133-VM 865,- RAM: SDRAM PC133 64MB 195,- CPU: AMD Duron 800 MHz 520,- Kabinett:C. Dragon M-ATX 590,- HDD:WD Prote. 20GB 5400RPM 845,- = 3015,- Vær så snill å svare. Lenke til kommentar
Cirith Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvor har du lært å skrive norsk da ?? Du kan jo hive på litt mer enn 64mb ram da.. 128mb minst.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Quote: On 2002-03-04 18:38, Cirith skrev:Hvor har du lært å skrive norsk da ??Du kan jo hive på litt mer enn 64mb ram da..128mb minst.. :LOL har lagt merke til det på mange andre poster også. Ville ikke si no så folk så på meg som en kverualant, men det er altså ikke bare meg som irriterer meg over sånt da. Hva med HW.no med korrekturskriver :razz: neida fra spøk til alvor. Leser dere ikke over postene før dere sender de? Lenke til kommentar
FlorionZo Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 På den maskina du bygger til "slkekta" hadde det jo ikke skadet å hive på 64Mb RAM ekstra siden 64 er ganske snaut. PÅ din nye maskin: Hvorfor 1,4Ghz Thundebird når en XP1600 på 1,4 Ghz er nesten like billig men mye bedre rustet for fremtidige applikasjoner. GeForce 3 suger 2K i forhold til ATI¨'s 8500, men er mye dyrere og siden jeg går ut i fra at du tenkte på et Ti200 e.l ville jeg helst satset på ATI's 8500LE som er myyye bedre en Gf3 Ti200. Anngående Savage kortet ditt: Kast det eller selg det, men det duger IKKE i noen nye spill. Savage har dårlig driverstøtte og elendige ytelser. Kjøp deg et billig Kyro 2 kort som reservekort, siden det er et meget godt kort. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 ATI Raedon 8500LE e definitivt ikkje MYE bedre enn TI200 løst å bli plaga me drivera ? kjøp ATI løst å ikkje bli plaga ? kjøp Geforce Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg kan jo ta 128mb DDR med et MSI 6382. S3 Savage4 PRO bruker jeg bare til øyeblikkelig, sjekke internett for pris, så kjøre til butikken og kjøpe det. Søsteren min har lyst å spille spill, men Gamle Pc fra 98 er utdatert og den har bare 4mb i skjermkort. Med den nye PC skal den være: se filmer, betale regninger, Søsteren min spille spill, se internett. Vennlig hilsen Q. Lenke til kommentar
Yoda Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Asus A7V133-VM har integrert AGP 4X skjermkort. Tror du seriøst skal vurdere å bytte dette ut, med noe annet. Selv om grafikkbrikken er Savage 4 så er ikke dette noe spesielt bra. Jeg regner med at valget har med pris å gjøre. Vent heller til du har råd til et separat grafikkort. Det er ikke lenge for at GF4 presser prisene på GF2-3 kortene ned, slik at GF2 kort kan fås for 5-600 kroner. Et annet alternativ er som sagt over Kyro 2. Det er helt klart at du må ha mer RAM. Selv 128MB føles veldig lite når WIN begynner å swappe til disk. Prosessor kan du legge på litt uten at dette koster allverden. BTW, Hyggelig at du fortsetter å poste selv om du får litt pepper p.g.a skriftsspråket. Med hilsen Yoda (may the force be with you) Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: Cirith skrev (2002-03-04 18:38):Hvor har du lært å skrive norsk da ??... Baltazar og Cirith, tenk dere om før dere kommenterer skrivinga til folk. De har ingen grunn til å kritisere denne, siden de ikkje veit grunnen til evt. feil i postar. Det finns t.d. mange som har dysleksi. Vegard A. Larsen, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå