Gå til innhold

Samsungs fleksible telefon er lansert

Anbefalte innlegg

med den prisen kan man jo bare kjøpe note/s10 OG det beste nettbrettet til samsung for samme pris.... så da ser jeg ikke helt meningen

Prøv å stapp både nettbrerret og note ned i lomma.

Enkelte er bare helt tett. Vedkommede forstår sikkert ikke hvorfor noen kjøper laptoper kontra stasjonærer.

er ikke helt på jorde, men prøv å stabb denne tykke mobilen i lomma du, kommer nokk ikke til å bære behagelig å gå... jeg er sikker på du skjlnner hvor jeg vil hen, bedre å ha det beste fra to verdener istedenfor en dårlig sammensveising

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke helt på jorde, men prøv å stabb denne tykke mobilen i lomma du, kommer nokk ikke til å bære behagelig å gå... jeg er sikker på du skjlnner hvor jeg vil hen, bedre å ha det beste fra to verdener istedenfor en dårlig sammensveising

Interessant at du har prøvd ett produkt som ikke lanseres før om et par måneder...

Forøvrig er det ikke så veldig vanskelig å ignorere ett produkt dersom du ikke liker det, om noen ønsker å bruke 20k på denne mobilen og de har ett bruksområde hvor det passer dem, hvorfor skal du bry deg?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Interessant at du har prøvd ett produkt som ikke lanseres før om et par måneder...

Forøvrig er det ikke så veldig vanskelig å ignorere ett produkt dersom du ikke liker det, om noen ønsker å bruke 20k på denne mobilen og de har ett bruksområde hvor det passer dem, hvorfor skal du bry deg?

tror du virkelig dette kommer til å bli et produkt som er like tynn som s10? dette er "to" telefonen bretta sammen når den er kompakt, må være lovt å sette seg kritisk til et produkt og komme med innspill,

forøvrig så er det veldig lett å ignorere en kommentar ettersom du ikke er enig. så ta to skritt tilbake og slapp helt av, jeg kom bare med et innspill til et alternativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar

tror du virkelig dette kommer til å bli et produkt som er like tynn som s10? dette er "to" telefonen bretta sammen når den er kompakt, må være lovt å sette seg kritisk til et produkt og komme med innspill,

forøvrig så er det veldig lett å ignorere en kommentar ettersom du ikke er enig. så ta to skritt tilbake og slapp helt av, jeg kom bare med et innspill til et alternativ.

Den er nok ikke så mye tykkeren enn S10 med Samsung sitt eget "protective" deksel, som er det jeg har brukt de sist 4 årene (dekselet altså, med diverse Samsung mobiler).

Jeg kan faktisk se mange bruksområder for denne enheten i mange bransjer, og bedrifter er ofte vant til å betale langt høyere summer enn 20 000kr for en løsning som passer dem, det er rett og slett småpenger.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

En usb-c port trenger omtrent 3 mm plass.

En Samsung s10 er 7,8 mm.

2 x 3 = 6, som er mindre enn 7,8.

Om du i det heletatt skal ha begge sidene like tykke, eller skal ha en port og ikke bare trådløs lader.

Så kan man også nevne at arealet på telefonen er mindre når den er lukket, noe som gjør at den lettere går inn i ei lomme selv om den skulle være tykkere.

Endret av Iki
Lenke til kommentar

med den prisen kan man jo bare kjøpe note/s10 OG det beste nettbrettet til samsung for samme pris.... så da ser jeg ikke helt meningen

Prøv å stapp både nettbrerret og note ned i lomma.

Enkelte er bare helt tett. Vedkommede forstår sikkert ikke hvorfor noen kjøper laptoper kontra stasjonærer.

jeg ligger her med stasjonæren på sofaen

Lenke til kommentar

Det har vel alltid vært sånn at et kombinert produkt som kan gjøre flere ting stortsett koster mer enn hva totalen er for flere ting som kan gjøre bare en av tingene.

Er jo en kjempefordel om du har en enhet som kan fungere som både mobil og nettbrett, spesielt om kvaliteten er prima på begge to. Da slipper du å drasse med deg nettbrettet osv..

Er ikke helt overbevist av det som viser her, men så er det jo også førstegenerasjon så det tar nok noen år før dette blir noe mer perfeksjonert. Utfordringen her ligger vel på batteriet, blir fryktelig lite batteri til å dra en så stor skjerm. Og du får jo en utfordring med tykkelsen, for når noe brettes sammen så blir det jo logisk nok tykkere men det er begrenset hvor tynn du kan gjøre produktet fordi batteriet må tross alt gå et eller annet sted.

Selv er jeg ikke helt overbevist om dette er et produkt som vil klare å fungere spesielt godt i praksis. Men om noen skulle klare å få til et produkt som kan brettes, samtidig som batterilevetiden er god, selv i nettbrettmodus og hvor du klarer å få tykkelse og alt ned på et akseptabelt nivå så blir det bra.

Lenke til kommentar

Når jeg ser på demoen av denne så er det ikke så ille som jeg hadde trodd. Jeg så en demo av en brettbar telefon fra et annet selskap, og det så ganske jævlig ut.

Nå skjønner jeg kanskje også hvorfor det jobbes så iherdig med å gjøre telefoner så tynne som mulig...

Det som ser litt mindre bra ut er at bildet dekker en mye mindre del av enheten når den er brettet sammen. Kan det stemme?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...