Rubba Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takk! Jeg tror jeg har bestemt meg. Det står mellom Zalman CNPS7000-CU eller en av disse 3 CoolerMaster Det står altså mellom 4 CPU-kjølere :D :D Hvem skal jeg velge? Hvem kjøler best av de 4? Hvem bråker minst av de 4 ? :p Takk for alle forslag! HELP ME !!! GOD JUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Rubba - et godt råd kan være å se her: http://www.frostytech.com/articleview.cfm?...eid=1480&page=5 På denne siden finner du bla. min kjøler svært høyt oppe, og du kan også se en sammenligning på støynivået i tabellen. Endret 22. desember 2003 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Rubba Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2003 Etter å ha snakket med en fyr på 3dfxcool over mail har jeg kommet fram til at jeg KJØPER Zalman CNPS 7000A-CU. Det var en CPU-kjøler han anbefalte på sitt sterkeste. Så da for jeg bare håpe at den er så bra som han sier.... HA EN FORTSATT GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN Gledelig hilsen: Ruben Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå