Dryasanne Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Fått datasim til min nye ipad pro Skal jeg velge ice eller ice + eller bare la det stå på automatisk valg? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 La det stå på auto med mindre du vet hva det vil si å låse på en av de. 1 Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 tillegg: jeg bor et par hundre mtr fra en ice sender de få gangene jeg tar med ipaden ut er jeg alltid nær ice sendere, feks hos legen på st olav i trondheim eller på rikshospitalet. hvilken app viser best hastighet på ice nettet? Lenke til kommentar
Janvik Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 tillegg: jeg bor et par hundre mtr fra en ice sender de få gangene jeg tar med ipaden ut er jeg alltid nær ice sendere, feks hos legen på st olav i trondheim eller på rikshospitalet. hvilken app viser best hastighet på ice nettet? Ookla speedtest eller fast.com? 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 ICE har lavere hastigheter enn Telia og Telenor, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå