Galaxyx32 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Hei Må jeg ha noe ekstra utstyr til min stasjonære PC for å koble Bose QuietComfort 35 II til PCen? For jeg finner ikke hodetelefonene mine på pcen, virker ikke som jeg har bluetooth på PCen i det hele tatt. Bruker windows 10 med alle oppdateringer installert. Har heller aldri brukt bluetooth før på pcen. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Hvis pcen ikke har Bluetooth, så trenger du det ja. Her er en du bare kobler i en USB-port. https://www.prisjakt.no/product.php?p=1965290 Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Hvis pcen ikke har Bluetooth, så trenger du det ja. Her er en du bare kobler i en USB-port. https://www.prisjakt.no/product.php?p=1965290 Tusen takk for linken Skal sjekke det ut! 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Kjøpte en sånn, den har dårligere rekkevidde enn iPad Pro og S9 dessverre. Ganske irriterende hvis man bare vil bevege seg litt i samme rom som man bruker PC. Funker helt fint til å sitte ved PCen altså. Er det noen gode alternativer som har stor rekkevidde? Endret 20. februar 2019 av Ziff Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Kjøpte en sånn, den har dårligere rekkevidde enn iPad Pro og S9 dessverre. Ganske irriterende hvis man bare vil bevege seg litt i samme rom som man bruker PC. Funker helt fint til å sitte ved PCen altså. Er det noen gode alternativer som har stor rekkevidde? Mener du bluetooth greia han linket til? Eller hodetelefonene? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Bluetooth adapteren. Den har den dårligste rekkevidden av alle enhetene mine. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Kan fort tenkes at de ikke når så langt, men det vil jeg tro gjelder alle sånne små som sitter i en usb-port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå