Gå til innhold

Finnes det en kur mot ondskap?

AnArv

Anbefalte innlegg

1: jo, de aller fleste klarer seg helt fint - det er resten vi snakker om, de som er født med feil - bestrider du at noen kan bli født med feil uten at mora har skylda?

2: Dette er ikke gyldig dokumentasjon, det er en konspirasjonsteori uten rot i virkeligheten. Det er ingen relasjon mellom vaksiner og autisme.

3: igjen misforstår du hvordan man bruker logikk, men overdrivelser forstår du visst godt. At noen har et hus med en spesifikk trekk som gjør at baderomsdøra av og til lukker seg selv, eller vinden rammer en takstein akkurat slik at det høres ut som noen går på loftet betyr ikke at man er psykisk syk om man tror det er noe overnaturlig - man er rett og slett bare litt enfoldig/rammet av delvis irrasjonell tankegang.

Du tror jo selv på mirakler og spøkelser(i form av engler) antar jeg, uten håndfast bevis - betyr det at du bør tvangsinnlegges? Ikke i mine øyne.

1. Ikke vri ordene.

2. Og du bestemmer hva som er gyldig dokumentasjon eller ikke siden du benekter tallmaterialet? Det er bekreftet en sammenheng i mellom vaksiner og autisme, uansett hvor mye du forsøker benekte dette. Litt mer lektyre fra en organisasjon som har eksistert i 20 år, non-profit: https://www.westonaprice.org/vaccinations/

3. Dette er beskrevet i en bok som kan bekreftes historisk. Historie = håndfaste bevis.

Til de som tror vaksiner er tøys - ta en tur til Madagaskar:

The measles outbreak in Madagascar has grown to a total of 68,912 cases since October, including 926 deaths, the World Health Organization in Madagascar reports.

http://outbreaknewstoday.com/measles-vaccination-campaign-madagascar-cases-climb-69000/

Measles eksisterer ikke; 

Jeg har lite tid til å henge på forumet disse dagene, og tatt i betraktning hvilket vanvidd denne tråden har sklidd ut i er jeg glad jeg ikke kastet bort mer tid på det.

Toth og Zork har helt rett i alt de har skrevet så langt.

Påstandene til AnArv, som at kreft er en overlevelsesmekanisme, at vaksiner gir autisme og at kromosomfeil og diverse fødselsdefekter alltid er skapt av hva moren inntar av kjemikalier (bortimot alt i verden består av kjemikalier så latterlig at det i disse dager blir brukt som et fy ord), er så sinnsvake at ord blir fattige.

Takk for hyggelig diagnose. Vi blir omtalt som sinnsvake uten at det reageres, men ettersom vi omtalte en bruker "som hadde liten hjernekapasitet" ble vi utestengt 7 dager. For oss er det helt uproblematisk at du uttaler slik du gjør. Vi undrer oss over hvorfor moderatorene straffer oss og ikke andre. At vi blir forskjellsbehandlet ble bekreftet i email kommunikasjon. Er det slik at om man er uenig skal man forsøkes ties ihjel? Naturligvis i beste marxist-kommunistiske ånd da man ikke lenger klarer argumentere imot, skal man tvinges i kne. Ytringsfriheten er tydeligvis på gyngende grunn.

Forstår du ikke at kreft er en konsekvens av lang tids misbruk av kroppen. Dette kan være seg på mange måter. Kosthold/livsstil/medikamenter/jobbrelatert etc. Pasienter blir gitt 2-4 uker igjen å leve. Snur opp ned på livsstilen sin og lever i mange år etterpå uten cellegiftbehandling. Om dette hadde vært en sykdom ville det vært en umulighet ift. aggressiviteten. I stedet tillater man assistert selvmord (cellegiftbehandling) hvor suksessraten er ca. 3%. Man har 97% sannsynlighet for at man avgår ved døden. Allikevel er all annen behandling ansett som kvakksalveri. Hvem er egentlig kvakksalverne her?

Ettersom vi tar så grundig feil; hvorfor kan ikke farmasiselskapene utelukke sammenhengen hvor vaksinene fører til kreft, forandring i dna eller at man bli steril. De bekrefter selv at de ikke kan garantere dette. Allikvel har man i USA utbetalt noe i retning av 3,5 billiarder USD for skader skjedd ved vaksinering. Dette betyr at man innrømmer feil. Vaksiner er helt ufarlige og man skal ikke bekymre seg, selv om tallmaterialet og all tilgjengelige informasjon tilsier det motsatte? For myndighetene forteller oss alltid sannheten, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Ikke vri ordene.

2. Og du bestemmer hva som er gyldig dokumentasjon eller ikke siden du benekter tallmaterialet? Det er bekreftet en sammenheng i mellom vaksiner og autisme, uansett hvor mye du forsøker benekte dette. Litt mer lektyre fra en organisasjon som har eksistert i 20 år, non-profit: https://www.westonaprice.org/vaccinations/

3. Dette er beskrevet i en bok som kan bekreftes historisk. Historie = håndfaste bevis.

4: Measles eksisterer ikke

1: det var et spørsmål - svar om du vil holde diskusjonen funksjonell.

2: dette er simpelthen løgn - det er tall som sier at vaksiner øker, og autismediagnoser øker - det finnes ikke et eneste bevis på en sammenheng.

3: nei, lol. Gammel 1000 siders bok kan aldri bekreftes av at 10-12 av de omtalte personene simpelthen eksisterte.

4: Nå tøyser du bare.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du ser ikke ironien i at big pharma-konspirasjonsteoretikere selger vaksiner(som utrydder en sykdom) med onde hensikter for å tjene penger, og samtidig sier dere "De har hatt kur for kreft, HIV og andre sykdommer lenge, men de tjener mer på å behandle enn å kurere, så de graver kuren under teppet"?

Så med vaksiner tjener de bøttevis med penger på kur, men på alle andre sykdommer taper de penger på kur, og vil heller behandle?

De utrydder ikke sykdom. La oss si i beste fall har ikke vaksinene noen funksjon. Dermed selger de sand i Sahara. I tillegg ruller butikken konstant uten at man trenger benytte markedsføring. Ganske genial forretningside.

Tja, om det er noe i det hele tatt man skal kurerer da. Stefan Lanka hevder HIV ikke eksisterer som virus f.eks.

Hva du ikke vil se er muligheten for at noen bevist gjør deg syk og deretter tar midlene dine i form av medikamenter du må betale. I tillegg kan du bli frisk om du betaler av egen lomme for behandling ved privat sykehus, enten her til lands eller i utlandet. Hvordan kan du fullstendig avfeie muligheten for at dette skjer. Du kan ikke motbevises. Om du hevder at dette ikke er tilfellet har du et betydelige problem i form av dokumentasjon.

1: det var et spørsmål - svar om du vil holde diskusjonen funksjonell.

2: dette er simpelthen løgn - det er tall som sier at vaksiner øker, og autismediagnoser øker - det finnes ikke et eneste bevis på en sammenheng.

3: nei, lol. Gammel 1000 siders bok kan aldri bekreftes av at 10-12 av de omtalte personene simpelthen eksisterte.

4: Nå tøyser du bare.

1. Som ikke besvares siden du vrir ordene. Om du vil diskutere, ikke ta dine egne forutinntatte meninger, til inntekt for argumentasjon.

2. At du fornekter statistikken og dokumentasjonen viser bare at du ikke kan argumentere ovenfor fakta. Sannheten tar dessverre ikke hensyn til dine følelser.

3. 

4. Kan du i det hele tatt argumentere i mot?

Lenke til kommentar

i beste fall har ikke vaksinene noen funksjon.

Meslinger finnes ikke

HIV finnes ikke

noen bevist gjør deg syk og deretter tar midlene dine

Om du hevder at dette ikke er tilfellet har du et betydelige problem i form av dokumentasjon.

Du har altså enda ikke forstått hvor bevisbyrden ligger for slike sinnssyke påstander?

I fullt alvor og ingen fornærmende hensikt, hvis du faktisk tror alle disse tingene vil jeg anbefale deg å snakke med en psykolog eller tilsvarende før det blir for mye, det kan ikke være lett å bære på. For min del ønsker jeg ikke å bidra til å forverre noens mentale helse, så jeg kaster ikke mer bensin på dette bålet.

Jeg regner med du vil se dette som personangrep, men det er ikke slik ment. Lykke til :)

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Angående autisme og vaksinasjon;

Global temperatur og mangel på pirater har omvendt korrelasjon -- som betyr at det må bety at vi trenger flere pirater for å stoppe global oppvarming.

pchart1.jpg

Dette er like seriøst som sammenhengen mellom autisme og vaksiner.

---

Jøss.
Ny forskning:

MMR vaccine does not cause autism, another study confirms

Researchers used a population registry to evaluate whether the MMR vaccine increased the risk of autism in children born in Denmark between 1999 and 2010. A total of 657,461 children were followed through August 2013, with the researchers documenting diagnoses of autism spectrum disorder as well as known risk factors including age of the parents, diagnosis of autism in a sibling, preterm birth and low weight at birth.
Over 95% of the children received the MMR vaccine, and 6,517 were diagnosed with autism. The MMR vaccine did not increase the risk of autism in children who were not considered at risk for the disorder and did not trigger it in those who were, according to the study, published Monday in the journal Annals of Internal Medicine.
"This idea that vaccines cause autism is still around and is still getting a lot of exposure in social media," noted Anders Hviid, lead study author and senior investigator at Statens Serum Institut in Denmark

https://edition.cnn.com/2019/03/04/health/mmr-vaccine-autism-study/index.html

Du store. For en overraskende konklusjon.

Men hey -- en undersøkelse som inkluderer 600 000 barn er da ikke så mye.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

I sosialist-diktsturet Kina gjøres det over over 100 000 organdonasjoner i året, likevel finnes det knapt frivillige donorer der. Den blodige organ-industrien i Kina er som et mareritt, bare at det ikke er en drøm. https://www.wsj.com/articles/the-nightmare-of-human-organ-harvesting-in-china-11549411056

Det begynner å bli farlig å flagge at man er organdonor her i Vesten også. Lister med slik informasjon selges på svartebørsen, så arrangeres det ulykker eller selvmord på de som står registrert slik at en eller annen velstående person kan få det han trenger.

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men skal man få en offentlig godkjent organdonasjon må man stå på en venteliste, og håpe at en eventuell donorkandidat matcher. Virker litt merkelig at man skal engasjere noen skal kidnappe og drepe mennesker som står på donorlister mot betaling, for så å håpe at det er akkurat den persons tur på ventelista... 

Og skal organtransplantasjonen foregå illegalt trenger man da virkelig ikke noen frivillig organdonor som har registrert seg på noen liste. Da kan man jo bare kidnappe personen og høste ut det man trenger. 

Skjønner ikke helt hvordan den konspirasjonsteorien skal foregå i praksis. Det er jo ikke slik at FHI, WHO eller andre "onde" organisasjoner går aktivt ut og leter etter mennesker på en donorliste og injiserer dem med en paralyserende gift for å erklære dem "hjernedøde" bare for å høste organene de trenger til Bill Gates sviktende lever... 

Lenke til kommentar

Men skal man få en offentlig godkjent organdonasjon må man stå på en venteliste, og håpe at en eventuell donorkandidat matcher. Virker litt merkelig at man skal engasjere noen skal kidnappe og drepe mennesker som står på donorlister mot betaling, for så å håpe at det er akkurat den persons tur på ventelista...

Og skal organtransplantasjonen foregå illegalt trenger man da virkelig ikke noen frivillig organdonor som har registrert seg på noen liste. Da kan man jo bare kidnappe personen og høste ut det man trenger.

Skjønner ikke helt hvordan den konspirasjonsteorien skal foregå i praksis. Det er jo ikke slik at FHI, WHO eller andre "onde" organisasjoner går aktivt ut og leter etter mennesker på en donorliste og injiserer dem med en paralyserende gift for å erklære dem "hjernedøde" bare for å høste organene de trenger til Bill Gates sviktende lever...

Selvfølgelig skjer dette i stor skala. Kina er et kapittel for seg, hvor det virkelig er en stor industri.

Det er også utallige historier fra USA om hvordan pasienter som er donorer blir erklært hjernedøde, som aldri skulle ha vært det.

Lenke til kommentar

Det begynner å bli farlig å flagge at man er organdonor her i Vesten også. Lister med slik informasjon selges på svartebørsen, så arrangeres det ulykker eller selvmord på de som står registrert slik at en eller annen velstående person kan få det han trenger.

Det er rart at en post kan skape så mye avsky og latter samtidig.

Gå på Facebook hvis du vil spy ut ubegrunnet svada uten halmstrå av dokumentasjon, så slipper resten av landet å lide under sånne uttalelser. Vennene dine på Facebook kan i det minste blokkere deg.

Lenke til kommentar

Du har altså enda ikke forstått hvor bevisbyrden ligger for slike sinnssyke påstander?

I fullt alvor og ingen fornærmende hensikt, hvis du faktisk tror alle disse tingene vil jeg anbefale deg å snakke med en psykolog eller tilsvarende før det blir for mye, det kan ikke være lett å bære på. For min del ønsker jeg ikke å bidra til å forverre noens mentale helse, så jeg kaster ikke mer bensin på dette bålet.

Jeg regner med du vil se dette som personangrep, men det er ikke slik ment. Lykke til :)

Personangrep er ikke et tema som ofres en tanke. Vi er for friheten til at man skal ytre seg, helt uten restriksjoner. Derimot rapporterte du oss da vi i følge deg selv gikk til "personangrep" i en tidligere post, slik at vi ble utestengt en uke. Dobbeltmoralsk er den første tanken som streifer.

Ta Stefan Lanka som veddet 100.000 Euro på at ingen kunne bevise Mesles som et virus. Selvsagt var det en pseudoscientist som forsøkte seg og hevdet at han gjort nettopp dette. Lanka vant tilslutt i høyesterett i Tyskland som avfeide bevisene til denne pseudoscientisten som hevdet at han kunne bevise Measles sin eksistens. 

Lenke til kommentar

1: Personangrep er ikke et tema som ofres en tanke. Vi er for friheten til at man skal ytre seg, helt uten restriksjoner. Derimot rapporterte du oss da vi i følge deg selv gikk til "personangrep" i en tidligere post, slik at vi ble utestengt en uke. Dobbeltmoralsk er den første tanken som streifer.

2: høyesterett i Tyskland som avfeide bevisene til denne pseudoscientisten som hevdet at han kunne bevise Measles sin eksistens. 

1: Tull. Jeg har aldri rapportert en eneste bruker for personangrep, jeg er ikke hårsår på internett. Det nytter ikke.

2: igjen blir du tatt i ren løgn: http://www.pepijnvanerp.nl/2017/01/disappointing-outcome-of-bardens-vs-lanka-measles-proven-to-exist-but-anti-vaxxer-lanka-keeps-his-money/

Meslingvirus ble som forventet 100% bevist i retten - det eneste Lanka slapp unna på var at retten sa seg enig i at han som konkurranseutlyser selv kunne velge hvilke beviser han personlig anså som gyldige - retten var aldri i tvil om at bevisene var nok juridisk. 

None of the six articles alone are enough to prove that measles exist, but together they prove this beyond any reasonable doubt.

The higher court ruled that Lanka was free to judge whether any evidence sent in for his bet, was good enough in his opinion

EDIT: beklager at jeg glemte meg, jeg har sagt jeg ikke skal delta mer i debatt med deg - så fint hvis du slutter å sitere meg så jeg ikke blir fristet.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1: Tull. Jeg har aldri rapportert en eneste bruker for personangrep, jeg er ikke hårsår på internett. Det nytter ikke.

Så basically lyver han om at du rapporterte ham og kaller deg deretter dobbeltmoralsk på grunnlag av det. Viser litt hvilken person man diskuterer med her  :rofl:

Lenke til kommentar

2: igjen blir du tatt i ren løgn: http://www.pepijnvanerp.nl/2017/01/disappointing-outcome-of-bardens-vs-lanka-measles-proven-to-exist-but-anti-vaxxer-lanka-keeps-his-money/

Meslingvirus ble som forventet 100% bevist i retten - det eneste Lanka slapp unna på var at retten sa seg enig i at han som konkurranseutlyser selv kunne velge hvilke beviser han personlig anså som gyldige - retten var aldri i tvil om at bevisene var nok juridisk. 

None of the six articles alone are enough to prove that measles exist, but together they prove this beyond any reasonable doubt.

The higher court ruled that Lanka was free to judge whether any evidence sent in for his bet, was good enough in his opinion

EDIT: beklager at jeg glemte meg, jeg har sagt jeg ikke skal delta mer i debatt med deg - så fint hvis du slutter å sitere meg så jeg ikke blir fristet.

Fint, jeg skal ikke sitere deg etter dette såfremt du ikke beskylder meg for løgn.

1. Det var deg jeg beskrev og som ble brukt som grunnlag for utestengelsen.

2. Jeg liker virkelig å diskutere med mennesker som lyver. Dette gjør jobben min enklere. Ta ArveSynden f.eks. Jeg er sjelden enig med vedkommende men ingen andre her inne gir meg mer "hodepine" enn han/henne fordi han argumenterer godt for seg. Eneste vedkommende mangler, i min bok, er mer ydmykhet.

Tilbake til Mesels og denne saken:

On February 16, 2016, the Higher Regional Court of Stuttgart (OLG) re-evaluated the first ruling, judging that Dr. Bardens did not meet the criteria since he failed to provide proof for the existence of the measles virus presented in one publication, as asked by Dr. Lanka in his announcement. Therefore, Dr. Lanka does not have to pay the prize money.

On January 16, 2017, the First Civil Senate of the German Federal Court of Justice (BGH) confirmed the ruling of the OLG Stuttgart.

Critics of the judicial verdict argue that Dr. Lanka’s victory is solely based on how he had formulated the offer of reward, namely to pay the € 100,000 for the presentation of a single publication of evidence (which Dr. Bardens was unable to provide). This argument, however, distracts the attention from the essential points.

Based on his studies in virology, Dr. Lanka discovered that viruses are vital components of simple life-forms that do not exist in complex organisms such as humans, animals, or plants. His research shows that the viruses believed to cause “viral infections” are in reality ordinary cell particles that have been misinterpreted as constituents of the viruses in question. Dr. Lanka also determined that viruses don’t have a destructive effect on the host, as commonly believed. These findings are in full accordance with the discoveries of Dr. Ryke Geerd Hamer who demonstrated already in the 1980s that contrary to the standard theory, microbes do not harm the organism but play instead a supportive role during the healing process of diseases (see Fourth Biological Law of the New Medicine).

Ikke la første google treffet ditt styre synspunktene dine. Sjekk grundig før du konkluderer. Dette hadde ingenting med hva Dr. Lanka personlig anså som gyldige. Alt han ba om var;" proof for the existence of the measles virus presented in one publication".

Dr. Lanka: “With the Supreme Court judgment in the measles virus trial any national and international statements on the alleged measles virus, the infectivity of measles, and on the benefit and safety of vaccination against measles, are since then of no scientific character and have thus been deprived of their legal basis.”

https://learninggnm.com/SBS/documents/Lanka_Bardens_Trial_E.pdf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Innlegg fjernet grunnet personangrep.

Hold dere til tema. Om dere ser personangrep så skal dette rapporteres inn og ikke kommenteres.

Denne meldingen skal ikke kommenteres, men enten i en PM til meg eller i tilbakemeldingsforumet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Alt han ba om var;" proof for the existence of the measles virus presented in one publication".

Som jo er et meget uvitenskapelig krav - alle vet at metastudier, dvs samlinger av flere, har høyere verdi enn én. 

Retten sier None of the six articles alone are enough to prove that measles exist, but together they prove this beyond any reasonable doubt.

Ergo er din påstand(høyesterett i Tyskland som avfeide bevisene til denne pseudoscientisten som hevdet at han kunne bevise Measles sin eksistens) feil/løgn. 

Høyesterett gjorde det motsatte - de aksepterte bevisene på meslingvirus - dog aksepterte de også at det blir bevist med 6 studier, og at Lanka derfor grunnet sitt uvinteskapelige krav om én studie slipper å betale.

I klartektst: Bardens får fullstendig rett av retten i at meslinger er reelt, men ikke i å overholde Lankas betingelser. Betingelser som jo er fullstendig irrelevante i diskusjonen om hvorvidt mesligner eksisterer.

Du mener gud finnes - hvis jeg sier "bevis det - jeg aksepterer kun at du beviser det med at du påkaller et mirakel her og nå - du skal sveve over bakken" har jeg ikke dermed motbevist bibelen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det var faktisk ikke det. Men du beskriver jo alle på nærmest samme måte hele tiden, så skjønner at det kan gå litt i surr.

Ettersom det var du som ga meg utestengelsen kan du sende meg på PM hvem det var jeg beskrev. Like etter at jeg omtalte toth i de ordlag jeg valgte, kom utestengelsen, med henvisning til nettopp hvordan jeg omtalte toth. Om du ikke klarer lese at jeg sjelden omtaler personer i slike ordlag burde du revurdere din stilling som moderator. Her virker du veldig forutinntatt og siden det var du som også ga den forrige utestengelsen skulle man nesten tro du hadde en personlig agenda.

Du reagerer ikke på at noen andre kaller meg/oss sinnsyke, idiot(er), åndssvake etc. Og dette er akkurat slik vi vil ha det. Bare ikke behandle meg som skriver her annerledes!

Som jo er et meget uvitenskapelig krav - alle vet at metastudier, dvs samlinger av flere, har høyere verdi enn én. 

Retten sier None of the six articles alone are enough to prove that measles exist, but together they prove this beyond any reasonable doubt.

Ergo er din påstand(høyesterett i Tyskland som avfeide bevisene til denne pseudoscientisten som hevdet at han kunne bevise Measles sin eksistens) feil/løgn. 

Høyesterett gjorde det motsatte - de aksepterte bevisene på meslingvirus - dog aksepterte de også at det blir bevist med 6 studier, og at Lanka derfor grunnet sitt uvinteskapelige krav om én studie slipper å betale.

I klartektst: Bardens får fullstendig rett av retten i at meslinger er reelt, men ikke i å overholde Lankas betingelser. Betingelser som jo er fullstendig irrelevante i diskusjonen om hvorvidt mesligner eksisterer.

Du mener gud finnes - hvis jeg sier "bevis det - jeg aksepterer kun at du beviser det med at du påkaller et mirakel her og nå - du skal sveve over bakken" har jeg ikke dermed motbevist bibelen.

Mener du at Bardens ville forandre veddemålet underveis og at han ikke visste dette før han presenterte sine "resultater" eller var han rett og slett ikke intelligent nok til å forstå at han hadde tapt før han begynte? Siden du vet dette er det merkelig at en forsker ikke er klar over denne tilsynelatende åpenbare umulige bevisbyrden.  

Viktig at du leser dette:

According to the minutes of the court proceedings (page 7/ first paragraph), Andreas Podbielski, head of the Department of Medical Microbiology, Virology and Hygiene at the University Hospital in Rostock, who was one of the appointed experts at the trial, stated that even though the existence of the measles virus could be concluded from the summary of the six papers submitted by Dr. Bardens, none of the authors had conducted any controlled experiments in accordance with internationally defined rules and principles of good scientific practice (see also the method of “indirect evidence”). Professor Podbielski considers this lack of control experiments explicitly as a “methodological weakness” of these publications, which are after all the relevant studies on the subject (there are no other publications trying to attempt to prove the existence of the “measles virus”). Thus, at this point, a publication about the existence of the measles virus that stands the test of good science has yet to be delivered.

Lenke til kommentar

Dette er jo nesten som å være tilbake på skolebenken der man lærer om logikk og epistemologi... Man kan ikke legge en rettssak som gikk på finjuss om konkrete konkurranseregler ble oppfylt for å avgjøre om virus finnes eller ikke... Rettssaken handlet i bunn og grunn ikke om virus finnes eller ikke, men om de spesifikke konkurransereglene og vilkår for utbetaling ble oppfylt. 

"En sten kan ikke fly. Mor Nille kan ikke fly. Ergo er hun en sten" som Montanus så elegant uttrykte seg i en gammel bok. De to første utsagnene er riktige, men man kan ikke automatisk sette et likhetstegn mellom utsagnene. 

Lenke til kommentar

Viktig at du leser dette:

According to the minutes of the court proceedings (page 7/ first paragraph), Andreas Podbielski, head of the Department of Medical Microbiology, Virology and Hygiene at the University Hospital in Rostock, who was one of the appointed experts at the trial, stated that even though the existence of the measles virus could be concluded from the summary of the six papers submitted by Dr. Bardens, none of the authors had conducted any controlled experiments in accordance with internationally defined rules and principles of good scientific practice (see also the method of “indirect evidence”). Professor Podbielski considers this lack of control experiments explicitly as a “methodological weakness” of these publications, which are after all the relevant studies on the subject (there are no other publications trying to attempt to prove the existence of the “measles virus”). Thus, at this point, a publication about the existence of the measles virus that stands the test of good science has yet to be delivered.

Det er nok viktigere at du leser dette:

1: Lanka is now telling his followers that this outcome means that there is no prove of the existence of measles and that it is now established that there is no legal ground for the vaccination programmes worldwide. Podbielsky has harshly criticized this interpretation of the court rulings and stated that Lanka has only won because of semantic and legal subtleties. None of the six articles alone are enough to prove that measles exist, but together they prove this beyond any reasonable doubt.

2: The expert of choice was professor  Andreas Podbielski, director of the Institut für Medizinische Mikrobiologie, Virologie und Hygiene, university of Rostock. In his opinion the six articles in question prove the existence of the measles virus beyond any reasonable doubt.

Dog er egentlig det eneste vi trenger dette:

The position of Lanka seems even more extreme than that of ‘regular’ anti-vaxxers. He denies that viruses can cause diseases 

Dette diskrediterer jo Lanka umiddelbart - han fornekter ikke bare meslinger, men ALLE virusbårne sykdommer. Omgangssyke, forkjølelse, HIV, herpes, hepatitt, ebola. Ingen av disse er iflg kvakksalveren forårsaket av virus. Noe som jo er særs merkelig, når vi kan observere virusinfeksjoner under kontrollerte forhold. 

Vi kan altså ta dette noroviruset, synlig under mikroskop, og gi det til testpersoner som deretter vil utvikle omgangssyke:

s300_norovirus.jpg

Han påstår altså essensielt at smitte ikke finnes - besøk simpelthen en barnehage i forkjølelsessesongen så vil du fort bli kvitt den vranglæren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...