Zork Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 +1! Farmasiselskapene tjener i botter og spann på disse vaksinene. Og ettersom Bill Gates er tungt inne i den varme omtalen av vaksinene er dette, for meg, alene nok til at et rødt flagg automatisk heises. Lytt til hva han sier: Nei, du skjønner ikke. Du trenger altså ikke kjøre på med videoer og lydklipp av hva noen må ha sagt, eller hva ymse konspirasjonsteoretikere tror/mener/tolker de må ha sagt. Forhold deg til fakta, så blir ting langt enklere. Vaksiner redder liv. Det er et faktum. Enhver som makter å se objektivt på resultater ser at det er et faktum. Du trenger ikke klipp fra Bill Gates og/eller diverse mer eller mindre suspekte "autoriteter". Forhold deg til fakta og logikk fremfor youtube-videoer så sparer du både deg selv og andre for mye forvirring. Vi har aldri levd lenger eller bedre enn vi gjør i dag. Det er mye som kan og bør forbedres her i verden, men det du kjemper mot er ikke en av de tingene - tvert om, din kamp, skulle den lykkes(noe den heldigvis aldri vil), vil gjøre vår verden langt verre. Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Nei, du skjønner ikke. Du trenger altså ikke kjøre på med videoer og lydklipp av hva noen må ha sagt, eller hva ymse konspirasjonsteoretikere tror/mener/tolker de må ha sagt. Forhold deg til fakta, så blir ting langt enklere. Vaksiner redder liv. Det er et faktum. Enhver som makter å se objektivt på resultater ser at det er et faktum. Du trenger ikke klipp fra Bill Gates og/eller diverse mer eller mindre suspekte "autoriteter". Forhold deg til fakta og logikk fremfor youtube-videoer så sparer du både deg selv og andre for mye forvirring. Vi har aldri levd lenger eller bedre enn vi gjør i dag. Det er mye som kan og bør forbedres her i verden, men det du kjemper mot er ikke en av de tingene - tvert om, din kamp, skulle den lykkes(noe den heldigvis aldri vil), vil gjøre vår verden langt verre. Skal man ikke lytte til hva folk sier, uavhengig hva man mener/tenker om de. Bill Gates sier at ved hjelp av bl.a vaksine kan man redusere verdens befolkning med 15%! Fakta er at vaksiner også tar liv. Slutt med dette tullet om YouTube-videoer. Om man kan benytte to sanser samtidig kan man lære noe. Hvordan du forsøker latterliggjøre en kanal for informasjon er ganske utrolig. Virker nesten som om det er marxisten i deg som snakker. At kun noen kilder er troverdige. Du lever kanskje i den verden hvor du tror at det du blir fortalt i mainstream media er den hele og fulle sannheten? Eller er du rett og slett for lat til at du orker sjekke opp om hva de faktisk presenterer er korrekt? Om du leser historien ordentlig er det mennesker som har levd mye lenger enn oss. Let og du vil finne svar. La oss ta autisme og tidlige symptomer: redusert taleevne, trekker seg tilbake i sosiale sammenhenger, redusert øyekontakt, repeterende i oppførselen, vifter med hendene (redusert følelse), svinginger i temperamentet (raserianfall), forstyrrelse i søvnrytmen, går på tærne og plutselige anfall: https://www.cdc.gov/ncbddd/autism/signs.html La oss ta kvikksølvforgiftning og tidlige symptomer: redusert taleevne, trekker seg tilbake i sosiale sammenhenger, redusert øyekontakt, repeterende i oppførselen, vifter med hendene (redusert følelse), svinginger i temperamentet (raserianfall), forstyrrelse i søvnrytmen, går på tærne og plutselige anfall: https://www.medicalnewstoday.com/articles/320563.php Vaksiner inneholder enorme mengder kvikksølv. Kvikksølv er i seg selv ikke farlig i mindre mengder. Akkurat som alkohol. Du kan drikke deg til døden. Statistikken lyver ikke og vil du fornekte fakta er det helt i orden. Bare foreta deg dette i eget hode i stedet for at du feilinformerer andre mennesker. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Skal man ikke lytte til hva folk sier, uavhengig hva man mener/tenker om de. Bill Gates sier at ved hjelp av bl.a vaksine kan man redusere verdens befolkning med 15%! Fakta er at vaksiner også tar liv. Jo, man skal lytte til hva folk sier. Men man skal, for det første, ikke bruke tilfeldige uttalelser fra kreti og pleti som noen slags bevis eller mer vektige argumenter enn hva fakta og forskning sier oss. For det andre, så skal man ikke drive å tolke uttalelser helt bort i natten. Hva er egentlig poenget ditt med Gates sin uttalelse? Tror du virkelig at han mente at man skal kjøre på med vaksiner fordi det vil drepe en masse mennesker? Om ikke - tror du han er en del av en slags verdensomspennende bevegelse som har som mål å drepe flest mulig mennesker og at han bare forsnakket seg? Bill Gates, og hva han nå måtte si, er totalt irrelevant for vaksinedebatten. Vaksiner redder liv. Det er bevist og enhver som makter å forholde seg til realiteter ser det. Hva Gates, Trump, Obama, Hillary, Kanutten, Ole Brumm og Karius og Baktus måtte mene og si om det endrer ikke på fakta. Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Jo, man skal lytte til hva folk sier. Men man skal, for det første, ikke bruke tilfeldige uttalelser fra kreti og pleti som noen slags bevis eller mer vektige argumenter enn hva fakta og forskning sier oss. For det andre, så skal man ikke drive å tolke uttalelser helt bort i natten. Hva er egentlig poenget ditt med Gates sin uttalelse? Tror du virkelig at han mente at man skal kjøre på med vaksiner fordi det vil drepe en masse mennesker? Om ikke - tror du han er en del av en slags verdensomspennende bevegelse som har som mål å drepe flest mulig mennesker og at han bare forsnakket seg? Bill Gates, og hva han nå måtte si, er totalt irrelevant for vaksinedebatten. Vaksiner redder liv. Det er bevist og enhver som makter å forholde seg til realiteter ser det. Hva Gates, Trump, Obama, Hillary, Kanutten, Ole Brumm og Karius og Baktus måtte mene og si om det endrer ikke på fakta. Hva som burde vekke de fleste er Georgia Stone hedges; The message is considered as the new 10 commandments for an age governed by reason. They read as follows: 1 – Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature. 2 – Guide reproduction wisely – improving fitness and diversity. 3 – Unite humanity with a living new language. 4 – Rule passion – faith – tradition – and all things with tempered reason. 5 – Protect people and nations with fair laws and just courts. 6 – Let all nations rule internally resolving external disputes in a world court. 7 – Avoid petty laws and useless officials. 8 – Balance personal rights with social duties. 9 – Prize truth – beauty – love – seeking harmony with the infinite. 10 – Be not a cancer on the earth – Leave room for nature. Spesielt 1. og 8. er skremmende nok for de fleste. Dette vil eliminerer nasjonene og man blir satt inn under en verdensomspennende regjering. Nettopp derfor hevder vi at folk som tror de er "eliten" i dag kun er verktøy slik at man skal kunne innføre marxist-kommunismen totalt. Den er alt innført i Europa, vi har bare ikke evnet se det fullstendige bildet enda. At man klarer fyre opp det franske folket, hvilket ikke er noe spesielt stor bragd i seg selv, er kun slik at man kan innføre knallharde straffer en marxist stat verdig. Blir du tatt for i en demonstrasjon i Frankrike nå får du 7500 Euro i bot og risikerer 6 mnd. i fengsel. Her ser man Bill Gates fortelle at man må redusere verdens befolkning hvis vi skal overleve. Dette er ikke i nærheten av å medføre riktighet. Om du har vært i Hong Kong vet du at jeg ikke lyver; der finnes det nok grønt habitat (omtrent 45% mener jeg) selv om det bor mange mennesker der. La oss ta samme modell og flytte hele verdens befolkning til en bestemt plass slik at vi kan se dimensjonene av hvordan "eliten" lyver; staten Texas i USA er tilstrekkelig for denne modellen! Og vi har ikke plass nok?? Vi kan spise kjøtt til krampa tar oss alle mann, dyrene har i allefall ikke plassmangel Hvorfor tror du man blir flyttet inn til byene? Da kan man lett kontrollere en stor befolkning om man bruker brutal nok makt til å statuere eksempler til skrekk og advarsel. Dette er blitt benyttet tidligere med stor "suksess". Desto mer spredd en befolkning er jo mindre sannsynlig er det at man kan innføre en totalitær stat. Og la det være sagt; vi misliker fascismen like sterkt. Det er to sider av samme sak og hvordan dette sniker seg under forståelsen til folk rundt i verden er for oss en gåte. Derfor tror vi ikke på noen av fryktscenarioene "eliten" forteller oss. Aller best var kontradiksjonen ved økonomikongressen i Davos. Var vel rundt 1500 privatfly der. For oss kan alle fly privat om de vil for vi vet at det ikke har noen sammenheng mellom CO2 og klimaendringer, men kom for f*** ikke her og krev at befolkningen skal leve annerledes. Se regnestykket til Gates om CO2. Han har plassert mennesker inn i dette. Eneste korrekte diagnose for dette er sinnsforvirrelse. Når "slummen", som er et bedre ordvalg, kommer med gode råd om at man skal vaksineres vet i alle fall vi hvordan dette påvirker vår avgjørelse. Vi "tvinger" ingen til at de ikke skal vaksinere seg. Om man mener dette er til sitt eget beste; vær så god. Vi opplyser bare om tall som kan dokumenteres og ikke noe annet. Man er frie mennesker og derav tar man egne valg. Hvordan tror du man skal komme ned til 500 millioner mennesker? Dette skjer ikke frivillig. Akkurat det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Hvordan tror du man skal komme ned til 500 millioner mennesker? Dette skjer ikke frivillig. Akkurat det kan jeg love deg. Vi skal altså ikke ned til 500 millioner mennesker..? Dette er en eller annen fiks idé du har fra gud-vet-hvor. Ingen rasjonelle mennesker mener dette. Georgia stone er ikke noe du, eller noen andre, trenger tenke på eller bry dere med... det er bare vås. Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Vi skal altså ikke ned til 500 millioner mennesker..? Dette er en eller annen fiks idé du har fra gud-vet-hvor. Ingen rasjonelle mennesker mener dette. Georgia stone er ikke noe du, eller noen andre, trenger tenke på eller bry dere med... det er bare vås. Leser du ikke pkt. 1 i Georgia stone hedges? Ikke min ide. Dette var satt opp i 1980. Hva jeg tenker på og bryr meg med har du absolutt ingenting med! Slike holdninger kommer rett i fra marxist-kommunismen og den vil vi alltid forakte. Her er en video fra RFK jr og "the vaccine cover up". Her snakker han om linken mellom autisme og thimerosal i vaksiner. For dere som ikke har anledningen til å se hele (The Crisis of Science) er klippet fra 16:35-20:11. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Leser du ikke pkt. 1 i Georgia stone hedges? Ikke min ide. Dette var satt opp i 1980. Ja, og så? Hvorfor skal vi bry oss om den? Om jeg setter opp en stein i hagen min og skriver "vaksiner er fantastiske!" på den, vil du tro på den også? Hva jeg tenker på og bryr meg med har du absolutt ingenting med! Neivel - du har flere lange tråder på dette forumet der du legger ut i det vide og det brede om hva du tenker og bryr deg om, men det har altså ingen andre noe med? I den grad du mener ingen andre har noe med det, så burde du kanskje holdt det for deg selv også og ikke holdt evig-lange tråder på Norges største debattforum om dem? 1 Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Ja, og så? Hvorfor skal vi bry oss om den? Om jeg setter opp en stein i hagen min og skriver "vaksiner er fantastiske!" på den, vil du tro på den også? Fordi det er en sinnssyk ideologi. Trenger du egentlig mer informasjon? Pkt. 1 og 8 burde alene være tilstrekkelig. Du ser ikke forskjellen i mellom hva du privat setter opp i din egen hage og hva som er på offentlig plass? Stemmer det; marxist-kommunistene skiller ikke på dette de. Neivel - du har flere lange tråder på dette forumet der du legger ut i det vide og det brede om hva du tenker og bryr deg om, men det har altså ingen andre noe med? I den grad du mener ingen andre har noe med det, så burde du kanskje holdt det for deg selv også og ikke holdt evig-lange tråder på Norges største debattforum om dem? Feil. Vi legger ut i det vide og brede, bedre kjent som argumentasjon, for ting som angår samfunnet basert på dokumenterte opplysninger og vitenskap. Dette er opplysninger som blir forsøkt skjult for massene og i aller høyest grad relevant for vanlige folks liv. Er du den som skal bestemme hva som formidles? Lenke til kommentar
Økonom2015 Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Feil. Vi legger ut i det vide og brede, bedre kjent som argumentasjon, Feil, dere legger ut udokumenterte påstander, null kvalitetskilder og nekter all vitenskap som motsier dere og ellers veldig glad i fri fantasi 3 Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 Feil, dere legger ut udokumenterte påstander, null kvalitetskilder og nekter all vitenskap som motsier dere og ellers veldig glad i fri fantasi Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) 1: Om du kan relatere dette direkte til downs f.eks har jeg ikke kompetanse til å uttale meg om. Derimot relateres det til skader på hjerne, hjerte og nyrer bl.a ved misbruk av medikamenter: https://medlineplus.gov/ency/article/007238.htm 2: Selvsagt må man legge fram slike dokumenter. Man har allerede dokumentene som bekrefter at vaksinen påfører skade. Du derimot kan ikke motbevise dette. Statistikken er med oss som er "i mot vaksiner". Her er det forskjell på om man barberer seg eller skjærer av seg hodet også. Noen vaksiner som har hatt bevist effekt og slik Zork sier man ikke kan garantere er trygge, men hvor man med sikkerhet kan anslå at det er verdt risikoen; hvorfor skulle man ikke ta disse få? Derimot at man pumper fullt et barn med kjemikalier hvor man ikke med sikkerhet kan bekrefte funksjon og dertil risiko, er ren og skiær idioti. 3: Du vet ikke når jeg er død og videre tillater jeg ikke andre mennesker påta seg rollen som Gud . Antar du ikke tittet på filmen fra Canada og the 5th state? Hvordan kan du ignorere mennesker som forteller det rake motsatte av hva du hevder? Dette vil si at med din logikk lyver alle andre som er uenig med deg. 1: misbruk ja - vaksiner er ikke misbruk. De fleste vet at Downs ikke skyldes usunn mat og Paracet, og nå er det en til - deg 2: dette er feil, så det er ikke så mye vits å skrive det samme igjen. DU kommer med en påstand som strider med konsensus, da er det du som må dokumentere. Dette er minstemål av kunnskap om du skal diskutere noe. Hvis jeg hevder sauer kan fly er det ikke opp til deg å motbevise det. 3: jo, leger vet når du er død. Dette er målbart. Jeg ignorerer dine folks historier av samme grunn som Svein Magnes - fordi anekdoter er verdiløse. Og du forstår visst ikke logikk - å hevde at noen tar feil er ikke det samme som å hevde at noen lyver. Jeg tror på at en kollega som mener huset hans er hjemsøkt opplever det slik - men jeg tror ikke på at det ER slik. Endret 23. februar 2019 av toth 1 Lenke til kommentar
AnArv Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 1: misbruk ja - vaksiner er ikke misbruk. De fleste vet at Downs ikke skyldes usunn mat og Paracet, og nå er det en til - deg 2: dette er feil, så det er ikke så mye vits å skrive det samme igjen. DU kommer med en påstand som strider med konsensus, da er det du som må dokumentere. Dette er minstemål av kunnskap om du skal diskutere noe. Hvis jeg hevder sauer kan fly er det ikke opp til deg å motbevise det. 3: jo, leger vet når du er død. Dette er målbart. Jeg ignorerer dine folks historier av samme grunn som Svein Magnes - fordi anekdoter er verdiløse. Og du forstår visst ikke logikk - å hevde at noen tar feil er ikke det samme som å hevde at noen lyver. Jeg tror på at en kollega som mener huset hans er hjemsøkt opplever det slik - men jeg tror ikke på at det ER slik. 1. Dette viser hvordan kjemikalier påvirker foster. Altså at selv om fosteret ikke blir injisert tar det allikevel skade. Misbruk av kokain, heroin, piller, etc. er kjemikalier. Du tror ikke at vi er skapt slik at om vi mottar god nok ernæring som nyfødte og frem til voksen alder at de aller fleste av oss vil fungere helt fint? Er vi skapt med en slags defekt som gjør at det trengs kjemikalier for at balansen skal opprettes? Såvidt jeg vet er det ingen dyrearter som trenger denne "assistansen" og vi som visstnok kommer fra fiskene... 2. Vi har framlagt beviser i form av dokumentasjon og RFK jr som beviser at CDC i USA bestilte en cover up av relasjonen mellom autisme og vaksiner. Det eneste som mangler er at Erna Solberg, Angela Merkel og Donald Trump holder en pressekonferanse om at vi har løyet for dere. Tror du det vil skje? Ta ansvar for din egen helse og ikke stol på hva staten forteller deg. 3. Ignorerer fordi det ikke passer med ditt verdensbilde? Du vet bedre enn alle andre ikke sant. Logikken er det ingenting i veien med. I eksemplet ditt forklarer du dette godt selv; du tror vedkommende lyver om sitt eget virkelighetsbilde ettersom du ikke tror at dette kan ha inntruffet. Derav må du nødvendigvis tro at det har rablet for vedkommende, ettersom han kan fortelle deg overbevisende nok om sin opplevelse, slik at du mener at han faktisk forteller sannheten og du tror/konkluderer med at vedkommende fantaserer. Ser du den logiske bristen her? Om du mener det har rablet for vedkommende burde du ta ansvar og sørge for at vedkommende mottar psykologisk hjelp. Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 (endret) 1. Dette viser hvordan kjemikalier påvirker foster. Altså at selv om fosteret ikke blir injisert tar det allikevel skade. Misbruk av kokain, heroin, piller, etc. er kjemikalier. Du tror ikke at vi er skapt slik at om vi mottar god nok ernæring som nyfødte og frem til voksen alder at de aller fleste av oss vil fungere helt fint? Er vi skapt med en slags defekt som gjør at det trengs kjemikalier for at balansen skal opprettes? Såvidt jeg vet er det ingen dyrearter som trenger denne "assistansen" og vi som visstnok kommer fra fiskene... 2. Vi har framlagt beviser i form av dokumentasjon og RFK jr som beviser at CDC i USA bestilte en cover up av relasjonen mellom autisme og vaksiner. Det eneste som mangler er at Erna Solberg, Angela Merkel og Donald Trump holder en pressekonferanse om at vi har løyet for dere. Tror du det vil skje? Ta ansvar for din egen helse og ikke stol på hva staten forteller deg. 3. Ignorerer fordi det ikke passer med ditt verdensbilde? Du vet bedre enn alle andre ikke sant. Logikken er det ingenting i veien med. I eksemplet ditt forklarer du dette godt selv; du tror vedkommende lyver om sitt eget virkelighetsbilde ettersom du ikke tror at dette kan ha inntruffet. Derav må du nødvendigvis tro at det har rablet for vedkommende, ettersom han kan fortelle deg overbevisende nok om sin opplevelse, slik at du mener at han faktisk forteller sannheten og du tror/konkluderer med at vedkommende fantaserer. Ser du den logiske bristen her? Om du mener det har rablet for vedkommende burde du ta ansvar og sørge for at vedkommende mottar psykologisk hjelp. 1: jo, de aller fleste klarer seg helt fint - det er resten vi snakker om, de som er født med feil - bestrider du at noen kan bli født med feil uten at mora har skylda? 2: Dette er ikke gyldig dokumentasjon, det er en konspirasjonsteori uten rot i virkeligheten. Det er ingen relasjon mellom vaksiner og autisme. 3: igjen misforstår du hvordan man bruker logikk, men overdrivelser forstår du visst godt. At noen har et hus med en spesifikk trekk som gjør at baderomsdøra av og til lukker seg selv, eller vinden rammer en takstein akkurat slik at det høres ut som noen går på loftet betyr ikke at man er psykisk syk om man tror det er noe overnaturlig - man er rett og slett bare litt enfoldig/rammet av delvis irrasjonell tankegang. Du tror jo selv på mirakler og spøkelser(i form av engler) antar jeg, uten håndfast bevis - betyr det at du bør tvangsinnlegges? Ikke i mine øyne. Endret 24. februar 2019 av toth Lenke til kommentar
toth Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Til de som tror vaksiner er tøys - ta en tur til Madagaskar: The measles outbreak in Madagascar has grown to a total of 68,912 cases since October, including 926 deaths, the World Health Organization in Madagascar reports. http://outbreaknewstoday.com/measles-vaccination-campaign-madagascar-cases-climb-69000/ Lenke til kommentar
Nether Skrevet 27. februar 2019 Del Skrevet 27. februar 2019 (endret) Jeg har lite tid til å henge på forumet disse dagene, og tatt i betraktning hvilket vanvidd denne tråden har sklidd ut i er jeg glad jeg ikke kastet bort mer tid på det. Toth og Zork har helt rett i alt de har skrevet så langt. Påstandene til AnArv, som at kreft er en overlevelsesmekanisme, at vaksiner gir autisme og at kromosomfeil og diverse fødselsdefekter alltid er skapt av hva moren inntar av kjemikalier (bortimot alt i verden består av kjemikalier så latterlig at det i disse dager blir brukt som et fy ord), er så sinnsvake at ord blir fattige. Endret 27. februar 2019 av Nether 2 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Farmasiselskapene tjener i botter og spann på disse vaksinene Du ser ikke ironien i at big pharma-konspirasjonsteoretikere selger vaksiner(som utrydder en sykdom) med onde hensikter for å tjene penger, og samtidig sier dere "De har hatt kur for kreft, HIV og andre sykdommer lenge, men de tjener mer på å behandle enn å kurere, så de graver kuren under teppet"? Så med vaksiner tjener de bøttevis med penger på kur, men på alle andre sykdommer taper de penger på kur, og vil heller behandle? Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Du ser ikke ironien i at big pharma-konspirasjonsteoretikere selger vaksiner(som utrydder en sykdom) med onde hensikter for å tjene penger, og samtidig sier dere "De har hatt kur for kreft, HIV og andre sykdommer lenge, men de tjener mer på å behandle enn å kurere, så de graver kuren under teppet"? Så med vaksiner tjener de bøttevis med penger på kur, men på alle andre sykdommer taper de penger på kur, og vil heller behandle? Han har ikke svart på en stund, forhåpentligvis ble kontoen hans sperret siden det tydeligvis er en hel flokk med folk som bruker èn og den samme kontoen Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 Han har ikke svart på en stund, forhåpentligvis ble kontoen hans sperret siden det tydeligvis er en hel flokk med folk som bruker èn og den samme kontoen Det er nok ikke det - sannsynligvis bare én fyr som utgir seg for å være en større forening så han kan få det til å se ut som han ikke er alene om meningene sine - prøver å skape en falsk autoritet bak argumentene. Denne antagelsen støttes av deres hjemmeside/twitter/youtube, det er nok en enslig konspirasjonsteoretiker. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Haha, visste ikke at Anarv hadde en hjemmeside, men der var det mye morsomt gitt. Noen har virkelig et annerledes syn på verden de lever i Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Haha, visste ikke at Anarv hadde en hjemmeside, men der var det mye morsomt gitt. Noen har virkelig et annerledes syn på verden de lever i Det er nesten som han ligger flere århundrer bak oss vanlige folk i kunnskap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå