Gå til innhold

Finnes det en kur mot ondskap?

AnArv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du plukker ut kun hva som passer din forklaring? Jeg leste hele artikkelen og at noen tipper er kun en hypotese. Mener du virkelig at du ikke kan se om et barn har autisme? Dette er fakta: 40% kan ikke forklares. Har ingenting med halmstrå eller hva du forsøker innbille deg.

Ja, det er ingen som vet 40 % av økningen, så det blir bare spekulasjon. Personlig tror jeg at Gud griper inn for å straffe uskyldige barn. Jeg har ikke sett bevis på at jeg tar feil. 

Lenke til kommentar

Nettopp... Ikke ulikt "vil gjette på vaksinering" - det som presenteres i artikkelen er dog noe mer virkelighetsnært og sannsynlig.

I USA er vaksinering obligatorisk. Derfor har man mer grunnlag for at man kan hevde at det er en sammenheng i mellom autisme og vaksinering. Hvorfor skulle ikke vaksinering være valgfritt?

post-512501-0-87869100-1550587755_thumb.png

post-512501-0-46908800-1550587767_thumb.png

Lenke til kommentar

Mener du virkelig at du ikke kan se om et barn har autisme? 

Så absolutt - autisme er blitt et meget bredt spekter, det er plenty av unger som diagnostiseres nå som bare ville blitt kategorisert som rare/asosiale/hyperaktive/innesluttet for få år siden.

Lenke til kommentar

I USA er vaksinering obligatorisk.

Nei, det er det ikke - for det første er det kun "obligatorisk" for offentlig skole - for det andre holder det å si at man ikke vil av religiøse grunner for å slippe.

Hadde det vært faktisk obligatorisk hadde de ikke hatt alle problemene de har nå, relatert til manglende vaksinering.

Endret av toth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I USA er vaksinering obligatorisk. Derfor har man mer grunnlag for at man kan hevde at det er en sammenheng i mellom autisme og vaksinering. Hvorfor skulle ikke vaksinering være valgfritt?

attachicon.gifScreen Shot 2019-02-19 at 14.47.19.png

attachicon.gifScreen Shot 2019-02-19 at 14.48.34.png

Å ikke vaksinere burde være straffbart da man utsetter sine barn for farlige sykdommer som vaksinen beskytter mot. Det er ingen grunner til å ikke vaksinere. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så absolutt - autisme er blitt et meget bredt spekter, det er plenty av unger som diagnostiseres nå som bare ville blitt kategorisert som rare/asosiale/hyperaktive/innesluttet for få år siden.

Dette forklarer uansett ikke den 40% økningen som ikke faller inn under tekniske endringer.

Nei, det er det ikke - for det første er det kun "obligatorisk" for offentlig skole - for det andre holder det å si at man ikke vil av religiøse grunner for å slippe.

Hadde det vært faktisk obligatorisk hadde de ikke hatt alle problemene de har nå, relatert til manglende vaksinering.

Dette er nok ikke så enkelt som du sier:

http://notfooledbygovernment.com/child-vaccinations-mandatory-voluntary/

Obligatorisk vaksinering er latterlig. Dette gjelder ens egne barn og de barna som er vaksinert har da vitterlig ingenting de skal bekymre seg for, siden de allerede er vaksinert. Dermed kan de fint omgås barn som ikke er vaksinerte :)

Å ikke vaksinere burde være straffbart da man utsetter sine barn for farlige sykdommer som vaksinen beskytter mot. Det er ingen grunner til å ikke vaksinere. 

Gratulerer, dette er kanskje det dummeste jeg har lest. Dette kan du finne fra produsentene: vaksinen har aldri blitt testet for om de kan drepe deg, forgifte deg, gi deg kreft eller sterilisere deg. Man finner dette i deres "product guidelines". Fra USA er dette section nr. 13.

Du ser fortsatt ingen grunn til at man ikke skal la barna sine og seg selv vaksinere?

Lenke til kommentar

Dette kan du finne fra produsentene: vaksinen har aldri blitt testet for om de kan drepe deg, forgifte deg, gi deg kreft eller sterilisere deg. Man finner dette i deres "product guidelines". Fra USA er dette section nr. 13.

Dette høres ut som pølsevev. Jeg vil gjerne ha en grill med ketchup og sprøstekt løk, takk. 

Lenke til kommentar

Dette høres ut som pølsevev. Jeg vil gjerne ha en grill med ketchup og sprøstekt løk, takk. 

Kan ikke annet enn le av "jeg tenker at/mener at/synes at"-retorikken. Hva med fakta?

CHECK BELOW FOR THE 83 VACCINES’ MANUFACTURERS’ INSERT INFORMATION (FOR PHYSICIANS) ON SECTION 13 WHERE THEY STATE THAT…

NO vaccine has been evaluated for the potential to cause:

• Cancer
  • Mutate DNA
  • Or Impair Fertility of Both Males and Females

THE SOURCE OF THIS INFORMATION IS THE U.S. FOOD AND DRUG ADMINISTRATION – FDA) –http://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/ucm093833.htm 

In addition, vaccine manufacturers are held to a lower standard than other pharmaceutical, and are not required to do double-blind placebo studies or long-term studies past 6 months, nor have they ever compared vaccinated populations with the unvaccinated! Meanwhile, every person who gets a vaccine is being injured by them.  See VACCINE SUMMARY –http://www.healthalertphilly.org/Vaccines.htm

NOTE: Beware of “patients inserts” are not the same as “physicians inserts” and may not contain the same information.

SAMPLE VACCINE INSERT SECTION:  Section 13 NONCLINICAL TOXICOLOGY 13.1 Carcinogenesis, Mutagenesis, Impairment of Fertility VAXCHORA has not been evaluated for the potential to cause carcinogenicity or genotoxicity, or to impair fertility.e

EDIT: Legger ved ett lite utvalg av de 83...

post-512501-0-26181100-1550593019_thumb.png

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Kan ikke annet enn le av "jeg tenker at/mener at/synes at"-retorikken. Hva med fakta?

CHECK BELOW FOR THE 83 VACCINES’ MANUFACTURERS’ INSERT INFORMATION (FOR PHYSICIANS) ON SECTION 13 WHERE THEY STATE THAT…

NO vaccine has been evaluated for the potential to cause:

• Cancer
  • Mutate DNA

THE SOURCE OF THIS INFORMATION IS THE U.S. FOOD AND DRUG ADMINISTRATION – FDA) –http://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/ApprovedProducts/ucm093833.htm 

In addition, vaccine manufacturers are held to a lower standard than other pharmaceutical, and are not required to do double-blind placebo studies or long-term studies past 6 months, nor have they ever compared vaccinated populations with the unvaccinated! Meanwhile, every person who gets a vaccine is being injured by them.  See VACCINE SUMMARY –http://www.healthalertphilly.org/Vaccines.htm

NOTE: Beware of “patients inserts” are not the same as “physicians inserts” and may not contain the same information.

SAMPLE VACCINE INSERT SECTION:  Section 13 NONCLINICAL TOXICOLOGY 13.1 Carcinogenesis, Mutagenesis, Impairment of Fertility VAXCHORA has not been evaluated for the potential to cause carcinogenicity or genotoxicity, or to impair fertility.e

Her kommer fakta:

https://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/default.htm

"Vaccines, as with all products regulated by FDA, undergo a rigorous review of laboratory and clinical data to ensure the safety, efficacy, purity and potency of these products. Vaccines approved for marketing may also be required to undergo additional studies to further evaluate the vaccine and often to address specific questions about the vaccine's safety, effectiveness or possible side effects."

Rett fra kilden som siteres i din kilde...

Lenke til kommentar

Her kommer fakta:

https://www.fda.gov/BiologicsBloodVaccines/Vaccines/default.htm

"Vaccines, as with all products regulated by FDA, undergo a rigorous review of laboratory and clinical data to ensure the safety, efficacy, purity and potency of these products. Vaccines approved for marketing may also be required to undergo additional studies to further evaluate the vaccine and often to address specific questions about the vaccine's safety, effectiveness or possible side effects."

Rett fra kilden som siteres i din kilde...

Kan du lese engelsk? Selv om det nesten er frekt må jeg nesten spørre. Sjekk hva ´may´ betyr i ordboken.

Har vaksinene blitt evaluert for følgende? Simpelt ´Ja´ eller ´Nei´ bak hver er tilstrekkelig.

• Cancer
  • Mutate DNA
Lenke til kommentar

<p>

Kan du lese engelsk? Selv om det nesten er frekt må jeg nesten spørre. Sjekk hva ´may´ betyr i ordboken.

Har vaksinene blitt evaluert for følgende? Simpelt ´Ja´ eller ´Nei´ bak hver er tilstrekkelig.

• Cancer
  • Mutate DNA

Vet du hva safety betyr på norsk?

Lenke til kommentar

<p>

Venter fortsatt på svar...

• Cancer
  • Mutate DNA
Dette er en logisk gjetning - ikke alle ting trenger å testes for dette om det ikke inneholder et eneste stoff kjent for å fremkalle disse tingene. Jeg tviler på at man må teste for kreftfremkalling for å få godkjent en appelsinjus med agurk og aspartam av FDA - fordi alle 3 ingrediensene allerede er kjent og testet i andre sammenhenger.

Hvis HPV aldri fører til infertilitet, og heller ikke glycerol, så kan man lage en vaksine bestående av hpv og glycerol uten å teste for påvirkning for fertilitet.

Edith: jeg var ikke så langt unna - de testes ikke under seksjon 13 fordi de allerede har utelukket disse farene: https://vaxopedia.org/2017/10/24/are-vaccines-evaluated-for-mutagenicity-carcinogenicity-or-impairment-of-fertility/

Endret av toth
Lenke til kommentar

Dette er en logisk gjetning - ikke alle ting trenger å testes for dette om det ikke inneholder et eneste stoff kjent for å fremkalle disse tingene. Jeg tviler på at man må teste for kreftfremkalling for å få godkjent en appelsinjus med agurk og aspartam av FDA - fordi alle 3 ingrediensene allerede er kjent og testet i andre sammenhenger.

Hvis HPV aldri fører til infertilitet, og heller ikke glycerol, så kan man lage en vaksine bestående av hpv og glycerol uten å teste for påvirkning for fertilitet.

Edith: jeg var ikke så langt unna - de testes ikke under seksjon 13 fordi de allerede har utelukket disse farene: https://vaxopedia.org/2017/10/24/are-vaccines-evaluated-for-mutagenicity-carcinogenicity-or-impairment-of-fertility/

Så derfor skal man kjøre russisk rulett og håpe at dette ikke blir en dødelig kombinasjon?

Med en slik tankegang, trolig understøttet av ditt etiske og moralske kompass, håper jeg du aldri kommer i en posisjon hvor du har ansvar for noe annet enn ditt eget liv. Nettopp pga. en slik tankegang synes det mer overbevisende at kompasset er blitt tuklet med slik at fargene på nåla er byttet om :nei:  

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei - man skal stole på fakta og de som faktisk kan dette, istedet for randoms på youtube.

Derfor skal man ikke foreta tester av alle stoffene kombinert slik at man utelukke at de kan gjøre skade?

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...