Gå til innhold

Finnes det en kur mot ondskap?

AnArv

Anbefalte innlegg

Hvem er Dr. Byrne kan man også stille spørsmål ved.

Vedkommende tror på Gud og er katolikk ut i fra hva de opplysningene jeg har. Han har erfaring fra legeyrket ved at han jobber med babyer og dem av de som har noen ekstra utfordringer etter at de er kommet til.

På hånda. Forsøker du å si at Cain er en billedlig greie for alle mennesker framover også, med hensyn på det merket? Eller mener du "eller på hånda", som at det er tatt ut av Johannes åpenbaring som jo har vært gjengangeren de siste tiårene etter at strekkoder kom og leser 666, dyrets merke?

Ja den video er veldig god, har sett den før forresten. Innlegget ditt ble litt lang, så plukket ut disse til besvarelse i første omgang.

Kontanter vil bli faset ut og du ser noen av elektrogigantene er allerede i gang. Selv om det strider mot grunnloven. Den som ikke har merket kan ikke handle sies det i bibelen. Cain ble født via satans frø. Ikke mange klarer se denne sammenhengen, men vi skal bevise den neste uke for det er en noe mer komplisert beskrivelse slik at man må være nøyaktig. Vi gambler ikke, men vi plasserte faktisk ett bet på New England Patriots (GOAT) mot Los Angels Rams (sauene), ettersom det ikke var gambling og vi tok fra satandyrkerne. Det heter jo også Superb owl.... Vi visste resultatet på forhånd. Patriots scoret 13 med resultatene 0, 3, 3, 10 (3+7). Vi som kjenner motstanderne bedre vet at tallene 3, 7 og 13 er helt essensielle for satanister. De er manisk opptatt av symboler og tall. Og vi vet også en hendelse som kommer til å inntreffe neste år på datoen, så vi jobber bl.a. med å finne en bookmaker som kan ta veddemålet. Igjen, ettersom vi vet er det heller ikke gambling.

Og for dere som virkelig har lyst til å hjelpe oss men som ikke liker at oppgaver blir distribuert (for individualistene); det er en ting dere kan gjøre. All informasjon dere kan formidle om Frimurerlosjen blir mottatt med takk. Vi vet om ca. 600 av deres medlemmer. Flere i politikken og bl.a fotball. Ettersom Frimurerlosjen ikke er veldig kjent her til lands vil dere finne mye informasjon om djevlene søker dere på, freemasons. Dette er inngangsporten for de intellektuelle (mindre begavede) og interessant nok er systemet bygget opp som skoleverket. Man må gjøre seg fortjent til mer informasjon via grader. Ved 33. grad blir du introdusert for lucifer. Inntil da har du blitt fortalt om elohim som er den falske guden Frimurerlosjen.

Har dere f.eks sett hvordan Rosenborg opptrer i bortimot samtlige saker og siste vedr. sparkingen av to trenere, samt ansettelsen av to nye (hvor de bortimot ranet Haugesund). Søk på; Bjørneby og du vil finne svar. Den som har all makt kan framtre som de vil. Hverken Rosenborg eller Adresseavisen's journalist Løfaldi besvarer våre henvendelser om hvordan en sportssjef som er medlem i en organisasjon som mener at en rase skal styre verde er forenelig med deres inkluderende verdier. Om du vil sjekke venner og bekjente:

https://filternyheter.no/frimurersoket-2016/frimurer/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice try! Hvor sier vedkommende som vi går ut i fra er en lege at man kan forta en organtransplantasjon fra et kadaver? Ikke en plass! Hva man krangler er om vedkommende er død eller ikke. For et hvert menneske er svaret at man trenger hjerte for at kroppen skal fungere. At man kan bytte ut deler slik som ved en bilreparasjon, ja, dette viser jo legene hele tiden at de får til. Dr. Byrne argumenterer for at man ikke skal slå av maskinen som holder henne i livet. Hvor mye tror du dette har kostet sykehuset de 6-7 mnd. hun har ligget der?

Hva man ikke forstår, eller rettere sagt ikke vil forstå, er at den man tar organene i fra må være levende. Finn en lege som kan bekrefte at man kan ta organene fra ett dødt menneske og ha en vellykket transplantasjon. Venter fortsatt. 

Poenget mitt er at legen du referer til er en upålitelig kilde for informasjon. Dette er bevist i dokumentasjonen jeg viste. Vennligst finn en troverdig fagperson som du kan vise til. 

Lenke til kommentar

Mine argumenter er at du ikke kan ha en vellykket organtransplantasjon fra et kadaver.

Er du ordblind, eller gidder du bare ikke lese fakta?

Uansett - påstanden din om at man må være i live for å gi organer er feil. Mange deler, som hornhinne, skjelett, hud og tilogmed hjerteklaffer kan høstes inntil 24t etter donors siste åndedrag/hjerteslag. 

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1447575/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt er at legen du referer til er en upålitelig kilde for informasjon. Dette er bevist i dokumentasjonen jeg viste. Vennligst finn en troverdig fagperson som du kan vise til. 

Hvordan kan du konkludere med dette? Og du vil ikke svare på det økonomiske aspektet. Hvor mye tror du dette kostet for sykehuset?

Lenke til kommentar

Hvordan kan du konkludere med dette? 

Hvis du leser i artikkelen så får du grundig dokumentert at Paul Byrne ikke er en kilde til seriøs informasjon. Denne artikkelen skrev jeg også i tidligere poster.

Paul Byrne er en person som bruker sin status som "forsker" til å spre sin eksreme religiøse og politiske agenda. Denne personen er et rottent egg blant de mange tusenvis av leger.

http://www.docbastard.net/2013/12/misinformation.html

Lenke til kommentar

Hvis du leser i artikkelen så får du grundig dokumentert at Paul Byrne ikke er en kilde til seriøs informasjon. Denne artikkelen skrev jeg også i tidligere poster.

Paul Byrne er en person som bruker sin status som "forsker" til å spre sin eksreme religiøse og politiske agenda. Denne personen er et rottent egg blant de mange tusenvis av leger.

http://www.docbastard.net/2013/12/misinformation.html

Han er katolikk ja. Nei de stoler jeg ihvertfall ikke på :wee:

Men jeg synes likevel beskrivelser av organdonasjon og når en person er død var interessant nok. Holder litt på at det der går an å diskutere nyansene videre på medisinsk sett. Veldig interessant debatt når det kom til det punktet ihvertfall.

Nå er det mye som sklir skikkelig ut her. Så prins ditt-datt et sted i Storbritannia er satanist altså vitende eller uvitende (free mason). Greit å vite :xmas::dremel:

Lenke til kommentar

Nå er det mye som sklir skikkelig ut her. Så prins ditt-datt et sted i Storbritannia er satanist altså vitende eller uvitende (free mason). Greit å vite :xmas::dremel:

Absolutt og vel vitende kan jeg fortelle. Se denne uttalelsen fra prins philip:

"In the event that I am reincarnated, I would like to return as a deadly virus, to contribute something to solving overpopulation (1988)"

Trivelig type!

Her er flere uttalelser:

https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2009/jun/21/quotes-by-prince-philip

Lenke til kommentar

Fant denne:

Kun et uttrykk er tilstrekkelig for disse menneskene; "de er klin gærne".

Her finner du Georgia Guidestones. De skulle bli sprengt tilbake til steinalderen. Kommentarene er bare tullparat, men du ser noe av hva som står skrevet. Bl.a 500.000.000 mennesker på jorda.

Lenke til kommentar

Bare du ikke skyter budbringeren.

Han har bare misforstått og skjønner ikke hva dette i praksis betyr. Uansett, han fikk laget en snutt som faktisk beviser at disse steinene er reelle og det skal han ha honnør for.

Både budskapet og ikke minst de (satanistene) som har fått seg til å formulere dette. Se denne fra Bill Gates og lytt nøye til hva han sier på slutten (som du har sett har vi eliminert vekk CO2 svadaet ift. klimaendringer):

EDIT: Gå til 55.30 og lytt til 56.45. Case closed?

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

AnArv, hvorfor unnlater du å svare på visse innlegg?

Du har tidligere hevdet at man ikke kan ta organer fra et kadaver, som jo ikke stemmer.1

Har du da noe imot obligatorisk organdonasjon av hud, bein og hornhinner, siden disse kan tas fra døde(tilogmed døde i din definisjon)?

Uansett - påstanden din om at man må være i live for å gi organer er feil. Mange deler, som hornhinne, skjelett, hud og tilogmed hjerteklaffer kan høstes inntil 24t etter donors siste åndedrag/hjerteslag. 

1https://www.ncbi.nlm...les/PMC1447575/

Endret av toth
Lenke til kommentar

AnArv, hvorfor unnlater du å svare på visse innlegg?

Du har tidligere hevdet at man ikke kan ta organer fra et kadaver, som jo ikke stemmer.1

Har du da noe imot obligatorisk organdonasjon av hud, bein og hornhinner, siden disse kan tas fra døde(tilogmed døde i din definisjon)?

1https://www.ncbi.nlm...les/PMC1447575/

Hvorfor stiller du ikke dette til samtlige? Sist var newman23112 som ikke har svart.

Nei, vi støtter ikke organdonasjon. Sjelen kan forsøke ta innpass i den annens kropp. At de har en undersøkelse som bygger opp under at de kan foreta seg dette overrasker ikke. Slik som de har gjort med at man kan erklære hjernedød i stedet for klinisk død. Vi stoler ikke på myndighetene.

Lenke til kommentar

Hvorfor stiller du ikke dette til samtlige? Sist var newman23112 som ikke har svart.

Nei, vi støtter ikke organdonasjon. Sjelen kan forsøke ta innpass i den annens kropp. At de har en undersøkelse som bygger opp under at de kan foreta seg dette overrasker ikke. Slik som de har gjort med at man kan erklære hjernedød i stedet for klinisk død. Vi stoler ikke på myndighetene.

Fordi jeg ikke diskuterer noe med newman for øyeblikket? Jeg har ingenting ubesvart fra ham.

Så alt du bablet om ifht når man er død eller ikke var i realiteten irrelevant svada, for det handler uansett bare om sjel? Snakk om backpedaling.

Og til info - nei, sjeler kan ikke forsøke noe som helst. Vi har null belegg for å anta at sjel eksisterer, ergo er det et argument null verdt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fordi jeg ikke diskuterer noe med newman for øyeblikket? Jeg har ingenting ubesvart fra ham.

Så alt du bablet om ifht når man er død eller ikke var i realiteten irrelevant svada, for det handler uansett bare om sjel? Snakk om backpedaling.

Og til info - nei, sjeler kan ikke forsøke noe som helst. Vi har null belegg for å anta at sjel eksisterer, ergo er det et argument null verdt.

Igjen plukker du slik at det passer til hva du mener at vi skal mene. Feil! Sjelen er kun en del. Dette handler om at man enten er død eller levende. Ferdig snakket.

Du burde lese hele tråden i stedet for at du konkluderer med antagelser, hvilket du er flink til forresten. Undersøke hva folk som har hatt organdonasjon har opplevd. Eller folk lyver ikke sant? Kun forskere har rett, enerett, til sannheten. Beklager dette må ha gått oss hus forbi, men vi at noen lever i sin egen illusjon, ler vi egentlig bare godt av.

Lenke til kommentar

Igjen plukker du slik at det passer til hva du mener at vi skal mene. Feil! Sjelen er kun en del. Dette handler om at man enten er død eller levende. Ferdig snakket.

Du burde lese hele tråden i stedet for at du konkluderer med antagelser, hvilket du er flink til forresten. Undersøke hva folk som har hatt organdonasjon har opplevd. Eller folk lyver ikke sant? Kun forskere har rett, enerett, til sannheten. Beklager dette må ha gått oss hus forbi, men vi at noen lever i sin egen illusjon, ler vi egentlig bare godt av.

Hvis det handler om man er død eller levende, skal det ikke være et problem å ta hornhinner fra noen som har vært døde i frysen i 20 timer - selv i følge bibelen er da både liv og sjel for lengst dratt - du får bli enig med deg selv hva du faktisk mener.

Hva folk har opplevd er anekdoter, så ja du har helt rett - det er irrelevant. Folk lyver både for seg selv og andre. Svein Magne Pedersen "har opplevd" å vekke døde til live og gro ut amputerte lemmer - det gjør det definitivt ikke sant.

At det å få donert et organ fra en annen person kan fucke litt med hjernen og gi tilsynelatende merkelige opplevelser er ikke overraskende i det hele tatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis det handler om man er død eller levende, skal det ikke være et problem å ta hornhinner fra noen som har vært døde i frysen i 20 timer - selv i følge bibelen er da både liv og sjel for lengst dratt - du får bli enig med deg selv hva du faktisk mener.

Hva folk har opplevd er anekdoter, så ja du har helt rett - det er irrelevant. Folk lyver både for seg selv og andre. Svein Magne Pedersen "har opplevd" å vekke døde til live og gro ut amputerte lemmer - det gjør det definitivt ikke sant.

At det å få donert et organ fra en annen person kan fucke litt med hjernen og gi tilsynelatende merkelige opplevelser er ikke overraskende i det hele tatt.

Du har bare problemer med forståelsen og akseptere at vi tenker annerledes enn deg.

Som vi har fortalt tidligere; kirken er ikke representativ for de som tror på Gud og at man har noen utskudd som bevist forleder andre mennesker kan du heller ikke legge mot oss. Samme som at en tulling som Darwin ikke er representativ for hele den vitenskaplige standen heller.

At man plutselig kan få helt nye vaner er veldig merkelig, da slike ting under normale omstendigheter aldri skjer over natten.

Lenke til kommentar

Du har bare problemer med forståelsen og akseptere at vi tenker annerledes enn deg.

Som vi har fortalt tidligere; kirken er ikke representativ for de som tror på Gud og at man har noen utskudd som bevist forleder andre mennesker kan du heller ikke legge mot oss. Samme som at en tulling som Darwin ikke er representativ for hele den vitenskaplige standen heller.

At man plutselig kan få helt nye vaner er veldig merkelig, da slike ting under normale omstendigheter aldri skjer over natten.

Neida, det forstår jeg godt - problemet er bare at du forvirrer dine personlige tanker med fakta.

Jeg nevnte aldri noen kirke såvidt jeg vet, jeg nevnte bare en kristen.

Post-organoperativt er definitivt ikke normale omstendigheter.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...