Sarah Beate Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) ... Endret 29. august 2007 av Sarah Beate Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Som sagt Satelitt ADSL Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 om du har telenor kan du jo gå for online150, 500,- mnd for 150 timer og 9 øre (?) pr. minutt etter de 150 timene Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sats på Frikky's forslag. har Online 150 selv, fungerer greit med 5 timer daglig, delt på en familie. er det noe stort som skal lastet, har jeg kamerater med bedre linje som laster ned til meg. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 vi her på vestlandet har utviklet et prosjekt som kommer til å ta av spesielt når det gjelder plasse som ikke får adsl dekning med det første, velkommen til å leste om oss på : [url="http://breibandslaget.com"]http://breibandslaget.com[/url] Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som sagt Satelitt ADSL Satelitt ADSL? Hvis du tenker på "vanlig" internettoppkobling via satelitt, så koster det typisk 15000,- for installasjon og 1500,- i måneden. Finnes sikkert noen som er billigere (prisene er hentet fra Tiscali), men da må man i tillegg ha modem som må brukes som returkanal + at det hele blir alt annet enn lønnsomt - spesielt mtp. at de bare skal bo der frem til sommeren Kvalito tilbyr inntil 7 timers internettbruk per dag for 545,- i måneden eller 2 timer per dag for 195,- i måneden, men da må du bruke Tele2000 som telefonleverandør. Jeg har ingen kjennskap til denne tjenesten selv, men søk litt på forumet, så finner du sikkert noen som har erfaring med denne tjenesten. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Telenor Online 150 eller noe lignende blir nok det billigste alternativet. 150 timer for kr 499 tror jeg det er, om dere går over 150timer så koster det 8 eller 9 øre minuttet for overforbruket, eller noe. Evt en annen leverandør med samme konsept. Så jeg stemmer også på dette alternativet. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Du får nok prøve å begrense internett forbruket, det er nok mulig å finne på noe annet? Lese en god bok f.eks.? Begynn å trene ( prøvd denne selv, fungerer første 3 timene :-) Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 haha bra vinkling der ja Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Som sagt Satelitt ADSL Og du påstår at satelitt ADSL er billig? eyhh.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå