Gå til innhold

Hva skal egentlig dumpes i Repparfjorden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste at Livets Harde Skole søkte rektor, søkte du på den jobben?

Så hvis Resett.no og Document.no lager en webside som heter feks skikkeligfakta.no, så vil du tro alt som kommer derfra fordi den er "uavhengig"? Kanskje en som har gått "livets harde skole" ikke er så påvirket av venstrepropaganda som enkelte andre? Det er lov i stikke fingeren i jorden og tenke!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så hvis Resett.no og Document.no lager en webside som heter feks skikkeligfakta.no, så vil du tro alt som kommer derfra fordi den er "uavhengig"? Kanskje en som har gått "livets harde skole" ikke er så påvirket av venstrepropaganda som enkelte andre? Det er lov i stikke fingeren i jorden og tenke!

Det er ikke noe galt i å ha gått 'livets harde skole', på en måte har vi jo alle det. Problemet er når det er alt du har..

Jeg har gått 4 år på høyskole, 4 år som handler om å skaffe seg verktøyene til å finne ut ting selv. Om 'skikkeligefakta.no' poster en artikkel er jeg med andre ord i stand til å sette meg ned og vurdere dette selv. Jeg kan bruke mine kunnskaper om fysikk, elektronikk, data, statistikk osv til å se på artikkelen i et kritisk lys. Er det tynt på et område jeg vet noe om vil jeg oppdage det.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt i å ha gått 'livets harde skole', på en måte har vi jo alle det. Problemet er når det er alt du har.

Jeg har gått 4 år på høyskole, 4 år som handler om å skaffe seg verktøyene til å finne ut ting selv.

Så det gir deg enerett på å mene hvilken medier som er pålitelige, og de uten 4 år på høyskole er dumme sauer som ikke har rett til og ytre seg.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Så det gir deg enerett på å mene hvilken medier som er pålitelige, og de uten 4 år på høyskole er dumme sauer som ikke har rett til og ytre seg.

Har jeg sagt det?

Poenget er at jeg kan matematikk, fysikk osv.. når en artikkel roter med matematikken er jeg i stand til å se det og da spiller 'høyre' og 'venstre' liten rolle.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det?

Poenget er at jeg kan matematikk, fysikk osv.. når en artikkel roter med matematikken er jeg i stand til å se det og da spiller 'høyre' og 'venstre' liten rolle.

Hva har matematikk med dette og gjøre ?

Livets harde skole som du påstår ikke er godt nok var kommentaren din til mitt innlegg "Jeg behøver vel ikke og nevne at mesteparten som jobber i alle nevnte medier er venstrefolk og det gjenspeiles i hvilken saket faktisk.no "forsker".

Men har forståelse at akademikere/byråkrater ikke liker negative innlegg angående venstresiden i politikk, så jeg tar ikke din overbærende forståelse for andretenkende personer så veldig tungt.

Lenke til kommentar

Hva har matematikk med dette og gjøre ?

Livets harde skole som du påstår ikke er godt nok var kommentaren din til mitt innlegg "Jeg behøver vel ikke og nevne at mesteparten som jobber i alle nevnte medier er venstrefolk og det gjenspeiles i hvilken saket faktisk.no "forsker".

Men har forståelse at akademikere/byråkrater ikke liker negative innlegg angående venstresiden i politikk, så jeg tar ikke din overbærende forståelse for andretenkende personer så veldig tungt.

Du gjør det samme selv gjør du ikke? Fordi noen tilhører 'venstresiden' kan du avfeie ytringene deres?
Lenke til kommentar

Du gjør det samme selv gjør du ikke? Fordi noen tilhører 'venstresiden' kan du avfeie ytringene deres?

Avfeier eller kritisk, du kan selv bestemme :)

Jeg er mer kritisk til endel av resultatene som Faktisk.no har konstanter siden de er ufullstendige for og få resultatene til å fremstå mer partiske.

Du som er så flink med matematikk kan se nærmere på dette innlegget, som gjelder denne påstanden.

Lenke til kommentar

Avfeier eller kritisk, du kan selv bestemme :)

Det at du strør rundt deg med begreper som 'MSM' er ikke noe godt tegn. Det er en språklig markør som forteller noe om hvor du sannsynligvis hører hjemme politisk og hvordan du ser på media som ikke er enig i ditt syn. Tror jeg lander på 'avfeier' jeg..

Jeg er mer kritisk til endel av resultatene som Faktisk.no har konstanter siden de er ufullstendige for og få resultatene til å fremstå mer partiske.

Du som er så flink med matematikk kan se nærmere på dette innlegget, som gjelder denne påstanden.

Den hegnar-kommentaren inneholder fint lite matematikk, derimot er den full av blårussprat..

Jeg gidder ikke rote i kjelleren etter blårussordboka mi men han argumenterer for at et antall 'nedsalg' ikke skal telle med fordi verdien på nedsalgene etter hans mening var null? Da har jo Erna begått samme feilen siden hun nettopp snakket om *antallet* transaksjoner når hun begrunnet at Ap hadde solgt mer arvesølv enn Høyre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...