OHJohansen Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Vi har testet Sonos nye smartforsterker.TEST: Sonos Amp Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Smart. Men ville brukt rette plugger istedet for vinkel. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Veldig fornøyd med den gamle Sonos Amp, men denne trengte noe mer trøkk. I tillegg så har jeg alltid savnet noen enkle knapper på forsiden, så dette er bra! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg lurer litt på dette rundt stabling av denne. Om man har en så driver den altså to høyttalere. Kan man koble den i bro slik at den ene ampen driver en høyttaler, men med mere kraft? Kan man drive en senterhøyttaler? Hvordan splittes signalet fra tv mellom flere enheter? Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg lurer litt på dette rundt stabling av denne. Om man har en så driver den altså to høyttalere. Kan man koble den i bro slik at den ene ampen driver en høyttaler, men med mere kraft? Kan man drive en senterhøyttaler? Hvordan splittes signalet fra tv mellom flere enheter? Tror det skal være mulig å brokoble disse ja. Lenke til kommentar
Poltergeist Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg lurer litt på dette rundt stabling av denne. Om man har en så driver den altså to høyttalere. Kan man koble den i bro slik at den ene ampen driver en høyttaler, men med mere kraft? Nei (men den kan lage 2 mono kanaler) Kan man drive en senterhøyttaler? Nei Hvordan splittes signalet fra tv mellom flere enheter? hvis den grupperes med andre enheter den kan den sende lyd til andre Sonos enheter. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Utrolig at folk betaler så mye for denne, når en chromecast audio gjør samme/bedre jobb med å gjøre din eksisterende forsterker "smart" for 350kr 4 Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Hva er denne gjør som min gamle forsterker ikke gjør? 1 Lenke til kommentar
Iki Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Utrolig at folk betaler så mye for denne, når en chromecast audio gjør samme/bedre jobb med å gjøre din eksisterende forsterker "smart" for 350kr Om du har en gammel forsterker. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Hva er denne gjør som min gamle forsterker ikke gjør? Det kommer an på. Hva gjør din gamle forsterker? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Utrolig at folk betaler så mye for denne, når en chromecast audio gjør samme/bedre jobb med å gjøre din eksisterende forsterker "smart" for 350kr Jeg har ikke forsterker, så jeg står på bar bakke. Hva burde jeg kjøpe istedenfor da? Hadde vært fint med lignende funksjonalitet som nevnt ovenfor + hele greia kan styres med telefonen (inkl. av og på). Hadde vært også fint med noenlunde samme formfaktor. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Minuset for min del med Sonos er at det er en proprietær løsning. Man er totalt låst til deres produkter og programvare som ikke akkurat er fra øverste hylle. Selv om prisen skulle tilsi det. Chromecast er ikke perfekt det heller men potensialet er derimot milevis over Sonos. Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Den støtter trueplay, men da må du kjøpe sonos sine vegg/takhøyttalere i tillegg. Trueplay er høyttalerfunksjonalitet. Den har også Airplay 2-støtte, noe som ikke er nevnt i testen. Altså kan man fra en iOS-enhet streame alt av lyd uten å bruke appen. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg har ikke forsterker, så jeg står på bar bakke. Hva burde jeg kjøpe istedenfor da? Hadde vært fint med lignende funksjonalitet som nevnt ovenfor + hele greia kan styres med telefonen (inkl. av og på). Hadde vært også fint med noenlunde samme formfaktor. Praktisk eksempel fra mitt liv: Jeg skal ha høyttaler i alle (nesten) rom i huset i forbindelse med oppussing. "Normale" løsninger ville blitt ekstremt dyrt og låst. Løsning: Kjøpte en brukt 7.1 surround forsterker på finn.no til 600,- og 7 chromecast audio. Kobler så hver chromecast til hver sin inngang på forsterkeren som går til hver sin utgang. Vipps så har jeg 7 stk utganger som er "smarte" og kan styres med hva jeg vil "Ok Google, spill min favoritt spilleliste på badet" - strømforbruk i standby er rundt 30 watt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå