akelbo Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 En kunngjøring kan komme allerede før E3.Square Enix hinter om en stor spillansering i år Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Bare de kunne komme med et nytt Deus Ex spill så hadde jeg vært glad! Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Bare de kunne komme med et nytt Deus Ex spill så hadde jeg vært glad! Skulle de ikke slutte med Deus Ex etter problemene med det forrige spillet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Blir det et tøft mobilspill tro? Håper det støtter Symbian i så fall! Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 25. februar 2019 Del Skrevet 25. februar 2019 Skulle de ikke slutte med Deus Ex etter problemene med det forrige spillet? De har hintet om at de ikke har forlatt det universet enda. Selve spillet fikk veldig gode kritikker mener jeg, utfordringen var noen løsninger angående det folk fikk i pre-order etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå