Boralis Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 (endret) Pappaer er vel ikke akkurat de som bryr seg om å få det nyeste og beste. En pc som er ferdigbygd er nok som har bra ytelse og til en rimelig penge blir han nok fornøyd med ja Helt feil , jeg er pappa og JEG bryr meg. I profilen min finner du en passende "pappa" pc God Jul. Endret 22. desember 2003 av Snekker`n Lenke til kommentar
SGØ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Hehe men så er du heller ikke som andre fedre på datafronten heller da Snekker`n . Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Denne fra komplett syntes jeg virker bedre? Bedre hk ihvertfall. Lenke til kommentar
SGØ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 I denne prisklassen syns jeg pc pakkene til komplett er uslåelige. Veldig god garanti og support på de, og det er gode komponenter. Det er nesten som å ha bygger selv, bare med bedre betingelser. Likevel ville jeg heller tatt denne pc'en istedet. Her er bedre skjermkort og mye bedre Hovedkort. Og prisen er den samme! Allerede nevnt som du ser ovenfor Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Pappaer er vel ikke akkurat de som bryr seg om å få det nyeste og beste. En pc som er ferdigbygd er nok som har bra ytelse og til en rimelig penge blir han nok fornøyd med ja Helt feil , jeg er pappa og JEG bryr meg. I profilen min finner du en passende "pappa" pc God Jul. så ikke ut som en pappa på bildet der nei..Haha Lenke til kommentar
dvn Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Synes egentlig det er en helt grei PC. Du får også 3 års på stedet garanti + de bygger pc'n, som koster 9xx kroner hvis du velger frie komponenter og lar de bygge den. Tror nok faren din blir mer enn fornøyd med den Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Garanti og OS. Det er absolutt verdt det. Siden det er fam. PC og du har din egen, go for it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå