Gå til innhold

Pappas nye familie-PC

Anbefalte innlegg

Pappa skal ha ny familie-PC med bra ytelse og han skal ha den komplett med skjerm og alt.

Jeg har sett på denne til han, og vi begge synes dette ser ut som en veldig bra PC i forhold til prisen, eller hva?!?

Kabinettet er vel et vanlig ATX tower med fulle oppgraderingsmuligheter??

Mvh Tomzern :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener den pc er uslåelig til den prisen! Det er greit du kan få raftigere maskin for 10000,- om du bygger selv, men da får du ikke 3 års garanti!

men da er valget den 3 års garanti og en grei pc, eller ingen garanti og en litt raskere pc... også tiden det tar å sette sammen da.

men enig med forrige innlegg, det er ganske enkelt å bygge selv, nesten som lego...

hilsen

espresso

Men det kommer sikkert en pc med xp2800+ som månedens pc snart...

Lenke til kommentar
Jeg mener den pc er uslåelig til den prisen! Det er greit du kan få raftigere maskin for 10000,- om du bygger selv, men da får du ikke 3 års garanti!

men da er valget den 3 års garanti og en grei pc, eller ingen garanti og en litt raskere pc... også tiden det tar å sette sammen da.

men enig med forrige innlegg, det er ganske enkelt å bygge selv, nesten som lego...

hilsen

espresso

Men det kommer sikkert en pc med xp2800+ som månedens pc snart...

det er nu garanti på alle delene man kjøper da

Lenke til kommentar

Veit jo at det er lett å bygge...Har bygd min egen selv, og er også en av de som er imot ferdig-PC'er som sagt, men dette er til FAREN min...Han vil ha en bra PC med garanti og fulle oppgraderingsmuligheter. Noe som denne har...Derfor ser jeg på denne PC'en til han.

Lenke til kommentar

I denne prisklassen syns jeg pc pakkene til komplett er uslåelige. Veldig god garanti og support på de, og det er gode komponenter. Det er nesten som å ha bygger selv, bare med bedre betingelser.

Likevel ville jeg heller tatt denne pc'en istedet. Her er bedre skjermkort og mye bedre Hovedkort. Og prisen er den samme! ;)

Lenke til kommentar
I denne prisklassen syns jeg pc pakkene til komplett er uslåelige. Veldig god garanti og support på de, og det er gode komponenter. Det er nesten som å ha bygger selv, bare med bedre betingelser.

Likevel ville jeg heller tatt denne pc'en istedet. Her er bedre skjermkort og mye bedre Hovedkort. Og prisen er den samme! ;)

Ja, det kaler jeg pappa-pc :thumbs: nå kan han spille alle de nye spilla og :green:

GOD JUL :xmas:

Lenke til kommentar

Kom over dette på sida

Kompletts mest populære kampanjemodell med AMD XP 2600+ prosessor og PC3200 DDR minne for best ytelse. Videre er det i denne maskinpakken lagt vekt på et hovedkort med mange egenskaper som sammen med DVD brenner, stor, rask og stillegående harddisk, Radeon 9600 skjermkort med 265 MB DDR minne og høy kvalitet på TV-out skjerm, skal gjøre dette til en billig, men kraftig hjemme-pc, like mye til spill som til arbeid. Klar for både bredbånd, Spill, og videoredigering

265 mb skjermkort hehe... :p

Lenke til kommentar

PC-pakkene til Komplett er meget bra de, også for selvbyggere. Hvorfor det? Jo, fordi de bruker helt standard komponenter, slik at senere oppgraderinger går som en lek. Alle vet jo at etter et år eller to, så klør det i oppgraderingsfingrene :thumbs:

Det er vel tre ting som jeg ikke liker ved disse PC-pakkene til Komplett:

- Skjermen: Spander en 17" LCD på din far, det har hans øyne fortjent. Mor vil bli henrykt over den økte WA-faktoren (Wife Acceptance faktor). Du kan lett bestille disse pakkene uten skjerm, så legger du det bare til etterpå.

- Høyttalerne. De suger! Men siden de er ganske billige, så spiller det liten rolle. Kjøp et 2+1 sett til neste bursdag.

- Kabinettet. Det ser helt for jæ... ut. Grått og trist. En Shuttle eller lignende hadde nok fallt mer i smak, men det spørs jo hvor PCen skal plasseres. Et sort/sølv kabinett hadde nok også blitt bedre, men vindu og katoder kan du nok glemme :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...