Tomzern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pappa skal ha ny familie-PC med bra ytelse og han skal ha den komplett med skjerm og alt. Jeg har sett på denne til han, og vi begge synes dette ser ut som en veldig bra PC i forhold til prisen, eller hva?!? Kabinettet er vel et vanlig ATX tower med fulle oppgraderingsmuligheter?? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Joda, helt ok pc det der ja. Men du skal ikke bygge selv? Ganske lett. Tror det kanskje er noen tilbud i julen. Titt på noen butikker, kanskje du har flaks GOD JUL Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Seff er jeg helt imot ferdig-PC, men dette er til pappa...Planen er at jeg skal kjøpe en ferdig-PC som har full oppgraderingsmulighet slik at jeg kan oppgradere den for pappa når det trengs. Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Swein Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 HELT OK ferdig PC i fårhold til pris. MEN du kan vel mekke selv til din kjære far? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Bygg samme pc på ei anna side kansje du sparer litt peng...... Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 hehe jeg kan jo det, men får jeg like bra PC med skjerm, tastatur og mus til den prisen da?? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Pappaer er vel ikke akkurat de som bryr seg om å få det nyeste og beste. En pc som er ferdigbygd er nok som har bra ytelse og til en rimelig penge blir han nok fornøyd med ja Lenke til kommentar
espresso Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg mener den pc er uslåelig til den prisen! Det er greit du kan få raftigere maskin for 10000,- om du bygger selv, men da får du ikke 3 års garanti! men da er valget den 3 års garanti og en grei pc, eller ingen garanti og en litt raskere pc... også tiden det tar å sette sammen da. men enig med forrige innlegg, det er ganske enkelt å bygge selv, nesten som lego... hilsen espresso Men det kommer sikkert en pc med xp2800+ som månedens pc snart... Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg mener den pc er uslåelig til den prisen! Det er greit du kan få raftigere maskin for 10000,- om du bygger selv, men da får du ikke 3 års garanti! men da er valget den 3 års garanti og en grei pc, eller ingen garanti og en litt raskere pc... også tiden det tar å sette sammen da. men enig med forrige innlegg, det er ganske enkelt å bygge selv, nesten som lego... hilsen espresso Men det kommer sikkert en pc med xp2800+ som månedens pc snart... det er nu garanti på alle delene man kjøper da Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Veit jo at det er lett å bygge...Har bygd min egen selv, og er også en av de som er imot ferdig-PC'er som sagt, men dette er til FAREN min...Han vil ha en bra PC med garanti og fulle oppgraderingsmuligheter. Noe som denne har...Derfor ser jeg på denne PC'en til han. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Synes egentlig du kan kjøpe den pc'en. Kanskje vente litt, kanskje de har et bedre tilbud på komplett snart Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ville og satset på ferdigbygget til pappa. Er mye enklere, og det er ikke du som får skylden hver gang noe ikke virker som det skal Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Flott pc det der. Men har du sett på Pakkene til multicom Ikkje like bra, men med webkamera, skriver og scanner i tillegg. Endret 20. desember 2003 av Ulvestad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ferdigbygde pcer til foreldre er jo helt greit det... Er liksom ikke så mye hardware problemer i det. Og det er en fordel Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hvis han ikke MÅ ha den før jul ville jeg definitivt ventet til litt ut i januar.....det kommer garantert en ny kampanjemodell eller denne blir enda billigere. Det slår aldri feil. Ellers er jeg enig med de som sier det er best å bygge selv. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I denne prisklassen syns jeg pc pakkene til komplett er uslåelige. Veldig god garanti og support på de, og det er gode komponenter. Det er nesten som å ha bygger selv, bare med bedre betingelser. Likevel ville jeg heller tatt denne pc'en istedet. Her er bedre skjermkort og mye bedre Hovedkort. Og prisen er den samme! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 I denne prisklassen syns jeg pc pakkene til komplett er uslåelige. Veldig god garanti og support på de, og det er gode komponenter. Det er nesten som å ha bygger selv, bare med bedre betingelser. Likevel ville jeg heller tatt denne pc'en istedet. Her er bedre skjermkort og mye bedre Hovedkort. Og prisen er den samme! Ja, det kaler jeg pappa-pc nå kan han spille alle de nye spilla og GOD JUL Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kom over dette på sida Kompletts mest populære kampanjemodell med AMD XP 2600+ prosessor og PC3200 DDR minne for best ytelse. Videre er det i denne maskinpakken lagt vekt på et hovedkort med mange egenskaper som sammen med DVD brenner, stor, rask og stillegående harddisk, Radeon 9600 skjermkort med 265 MB DDR minne og høy kvalitet på TV-out skjerm, skal gjøre dette til en billig, men kraftig hjemme-pc, like mye til spill som til arbeid. Klar for både bredbånd, Spill, og videoredigering 265 mb skjermkort hehe... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 PC-pakkene til Komplett er meget bra de, også for selvbyggere. Hvorfor det? Jo, fordi de bruker helt standard komponenter, slik at senere oppgraderinger går som en lek. Alle vet jo at etter et år eller to, så klør det i oppgraderingsfingrene Det er vel tre ting som jeg ikke liker ved disse PC-pakkene til Komplett: - Skjermen: Spander en 17" LCD på din far, det har hans øyne fortjent. Mor vil bli henrykt over den økte WA-faktoren (Wife Acceptance faktor). Du kan lett bestille disse pakkene uten skjerm, så legger du det bare til etterpå. - Høyttalerne. De suger! Men siden de er ganske billige, så spiller det liten rolle. Kjøp et 2+1 sett til neste bursdag. - Kabinettet. Det ser helt for jæ... ut. Grått og trist. En Shuttle eller lignende hadde nok fallt mer i smak, men det spørs jo hvor PCen skal plasseres. Et sort/sølv kabinett hadde nok også blitt bedre, men vindu og katoder kan du nok glemme Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg tror at Komplett tar på seg å bygge PC'en til deg hvis du ringer de! Mener iallefall å ha hørt noe slikt. Det koster sikkert penger, men da slipper du å inngå uønskede kompromisser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå