Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Acer Swift 3 har blitt treg over natten

Anbefalte innlegg

Har en Acer Swift 3 (SF314) jeg kjøpte for underkant av to år siden. Nå over natten har den blitt utrolig treg, og viftene kjører i høygir. Har prøvd å rense den for all djevelskap jeg kommer på. Fjernet brente filmer, snusk, alt. Da det ikke fungerte stilte jeg den tilbake til fabrikkinstillingene. Uten hell. Hva er neste steg?

Er verdt å få med at jeg hadde denne feilen et par måneder etter kjøpet i 2017, men da gjorde verkstedet til elkjøp akkurat det samme som jeg nå har prøvd..

Er det bare å kaste og kjøpe nytt? 

Endret av Jokerjævel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel reklamasjon på pc hadde nok levert den inn og prøvd å få fikset på det. Men butikkene begynner å bli flink til å si fra seg både garanti og reklamasjons rett på ting. Ettersom dem lurer på folk forsikringer. 

Men du sier jo du hadde samme feil på den tidligere så du kan bruke den feilen mot butikken. Om dem har fikset dette på pc fra før så gjelder det jo to år garanti på den jobben dem gjorde, så her hadde jeg tatt med pc og fått dem til å fikse den siden den har hatt samme feilen før også da bør dette bli dekket av butikk eller av garantien.

Har samme pc og har ikke hatt noe tull med den.

Lenke til kommentar

Veldig rart.. PCen lå i en halvtimes tid uten at jeg brukte den. Og nå virker det som at den er i orden..

Du bør sjekke bakgrunnsprosesser for å se hva som spiser av maskinen. Kan godt ha vært en oppdatering eller et antivirus program. Sånn til neste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...