Kontorstol Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Hei. Noen som vil anbefale en god olivenolje fra vanlig butikk? F.eks til topping på salat. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Handler stort sett bare olivenolje på Smak av Italia på Vulkan. De har nettbutikk om det er aktuelt. https://smakavitalia.no/Kategori/9/Olivenolje?orderBy=popularity-desc&categoryId=9&page=1&minPrice=&maxPrice= Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Sorry but I have to, prøv eddik en gang i salat! Er veldig nam. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Begge deler samtidig Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Sorry but I have to, prøv eddik en gang i salat! Er veldig nam. Eddik er veldig godt i salat. Prøv en rødvinseddik, den fra Maille er god Sorry OT Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Takk for svar, men eddik er ikke av interesse når jeg er ute etter olivenolje. 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Selvsagt. Jeg greier ikke å smake forskjell på olivenolje, så om jeg var deg så ville jeg bare gått for en billig en Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Styr unna Italiensk. Mafiaen styrer store deler av markedet, mye av det som selges er enten lavere kvalitet enn merket eller helt andre typer olje. Selv kjøper jeg Gresk. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2019 Selvsagt. Jeg greier ikke å smake forskjell på olivenolje, så om jeg var deg så ville jeg bare gått for en billig en Jeg har smakt olivenolje som jeg liker og olivenolje som jeg ikke liker. Om jeg vil kjenne smaken til olivenoljen ønsker jeg en god. ? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Lest denne? https://www.klikk.no/mat/test-av-olivenolje-3687341 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Litt sent svar. Testvinneren i linken over har vært min go-to i årevis og er en knallgod olivenolje. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Takk for svar. Skal teste ut den neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå