Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Fler som sliter med å få fingerscanneren til å fungere på S10+? Har prøvd gjentatte ganger og blir bedt om å prøve på nytt eller trykke hardere.. Helt ubrukelig :(

 

Så to videoer om dette i går. Når man registrerer de ulike fingrene bør man passe på å gjøre det i samme vinkel som du kommer til å holde fingeren for å låse opp. Hvis ikke vil du slite. Så kanskje registrere f.eks. høyre tommel litt inn fra siden av i vinkel.

Kan være løsningen om du holdt fingrene rett inn fra bunnen når du registrerte f.eks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du satt opp telefonen ordentlig før du prøvde scanneren?

 

Selvsagt. Har hatt 8 Galaxyer før denne.

 

Ser at det er en oppdatering som skal forbedre fingerscanneren. Får laste ned den og prøve igjen.

Endret av TSport
Lenke til kommentar

Så to videoer om dette i går. Når man registrerer de ulike fingrene bør man passe på å gjøre det i samme vinkel som du kommer til å holde fingeren for å låse opp. Hvis ikke vil du slite. Så kanskje registrere f.eks. høyre tommel litt inn fra siden av i vinkel.

Kan være løsningen om du holdt fingrene rett inn fra bunnen når du registrerte f.eks.

Leste en plass at man burde registrere samme fingere flere ganger.

Lenke til kommentar

Det ble noe bedre etter oppdateringen men den bakre scanneren på S9 fungerte mye mer pålitelig. Får håpe dem jobber videre med sw til denne. Det meste annet virker greit så langt. Kommer til å savne notificaton light da..

Lenke til kommentar

Endte opp med å bestille S10 seint i går kveld. Spent på dette :). Godt komplett.no har mulighet for 60 dagers åpent kjøp, men skal gi det en skikkelig sjanse :).

Gjelder åpent kjøp mobiltelefoner også? Gjør som regel ikke det hos andre.

Lenke til kommentar

Det ble noe bedre etter oppdateringen men den bakre scanneren på S9 fungerte mye mer pålitelig. Får håpe dem jobber videre med sw til denne. Det meste annet virker greit så langt. Kommer til å savne notificaton light da..

 

Notification light er det jeg er mest redd for skal ødelegge opplevelsen. Jeg har de styrt etter farge og app, så jeg vet alltid hva som varsler. Og AOD-notifications har blitt så usynlige/mørke etter One UI-oppdateringen, når de er i farge. Jeg vil ha de hvite.

Håper de fikser det jeg har lest var en mulighet, med LED-varsling i en ring rundt kameralinsa, eller bare å bruke en av pixlene på AOD-skjermen til å blinke. Selv om det nok ikke blir like sterkt.

Lenke til kommentar

Tipper Notification light kan lett lages med en app (som det sikkert er for allerede) hvor den bare lyser opp noen pixler på skjermen (feks ring rundt kameraet) ved varsel.

Blir jo ikke helt den samme effekten, men godt nok ;) Eller bruk en smartklokke :D 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen andre som sliter med restore av apps? Har stått på 88% i snart en halvtime nå. Sikkert mange som setter opp ny telefon i dag.

 

edit: Ble ferdig det jeg trykte post.. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Merkelig at de ikke bestilte S10+ samtidig.

Enig. Og synes det er enda merkeligere at så mange nettbutikker og teleoperatører lar folk få forhåndsbestille i hytt og gevær for at man skal få produktet ved utgivelse, når de likevel ikke evner å levere.

Endret av MrMire
Lenke til kommentar

Jeg har S10 (grønn!), og har samme problem, antagelig for dårlig"programmering" før bruk. Fungerer innimellom, men for dårlig slik det er. Skal prøve å slette fingeren og legge inn på nytt.

Ellers ser alt veldig bra ut.

Lenke til kommentar

Ser ut som om Power har slutta med åpent kjøp på mobiltelefoner.

 

**30 dagers åpent kjøp gjelder ikke mobiltelefoner, kjøkken, varer med abonnement, spill, programvare og hygieneprodukter med brutt forsegling.

 

https://www.power.no/kundeservice/vaare-kundegarantier/

Du har rett? Spurte på chat nå. Man har uansett 14 dagers angrerett da. Komplett har åpent kjøp. Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...