andesam Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Til alle de som har [url="http://www.zalman.co.kr/english/product/ZM80C-HP.htm"]Zalamn Heatpipe[/url], hvor langt klarer dere å klokke skjermkortet deres? Oppgi også antall kabinett vifter og annen hardware... Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Ehem... tror jeg har tynt mitt Radeon 9700 PRO til den nesten sprekker. Jeg kjører core på 380MHz or RAM på 360MHz max, helt uten artifacts. Men bare ved benchmarks da jeg er redd for de hastighetene. Dete er MYE høyere enn jeg kune med stock-kjøling. Da ville den ikke overklokke i det hele tatt, fikk knapt 340/330. Det er et Club 3D Radeon 9700 PRO og stock-kjøleren var egentlig veldig stillegående. Til vanlig kjører jeg 360/330 Har en veldig saktegående 92mm vifte som blåser luft fra baksiden av kassen og på den underste ribben på kortet. de ledige slottene under kortet er åpnet. Endret 21. desember 2003 av tahustvedt Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Har asus fx5800, klarer ikke å klokke noenting, kjører til og med extra vifta som koster 90kr til ingen nytte. Men med orginal vifta er den veldig trimbar og bråkete. Har kun testet NFSU med kortet, og der stopper spillet opp etter ca 5min når overklokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå