Flakkmeister Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Hei!Kjøpte meg en AppleTV4k og fant jo fort ut at denne ikke støtter .MKV/vp9. Mildt sagt tragisk Jeg har en del konsertvideoer i .mkv 4K som jeg kunne tenkt meg å spilt av via hjemmedeling og håpet kanskje jeg kunne finne et konverteringsprogram som fungerte greit. Jeg trenger vel bare å endre "containeren"? Noen som har testet litt med dette rundt ATV? Jeg prøvde meg litt med VLC uten særlig hell. ATV ville ikke spise filene.Tips? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Finnes sikkert mange, men kan anbefale mkvtoolnix, som gir deg mange muligheter og er enkel å bruke: https://www.fosshub.com/MKVToolNix.html Lenke til kommentar
vidor Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Støtter ATV codecene som er brukt ? Mener du at det bare er conteiner som blir feil ? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Støtter ATV codecene som er brukt ?Mener du at det bare er conteiner som blir feil ? Godt spørsmål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå