zeebra Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Advarsel. Videoen er på Spansk med Engelsk undertekst, og siden man snakker så fort på Spansk kan det gå fort i svingene på Engelsk undertekst også. Det er faktisk sant, og det er faktisk alvorlig det som blir formidlet. Sikkert noen som ikke er smarte nok til å forstå, eller ikke er god nok i Engelsk. Endret 19. februar 2019 av zeebra 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Folk er lei av folk som bare poster overskrift en tom tråd og en video? Dette er ikke tilfellet her faktisk. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 folk ser vel "zombies" i tittel på video og tenker det bare er noe konspirasjonsgreier? Fyr'n har morsomme poenger, men tror han bløffer på 4:32 og "svaret" han angivelig fikk. Men det er jo forsåvidt underordnet. 1 Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Hver gang jeg begynner å lure på hvilket kjønn jeg er må jeg ta et godt grep rundt den tredje foten. Glad jeg er politisk ukorrekt. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Advarsel. Videoen er på Spansk med Engelsk undertekst, og siden man snakker så fort på Spansk kan det gå fort i svingene på Engelsk undertekst også. Det er faktisk sant, og det er faktisk alvorlig det som blir formidlet. Sikkert noen som ikke er smarte nok til å forstå, eller ikke er god nok i Engelsk. Synd at den som skrev den engleske underteksten ikke kunne spansk. Waste of time. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Synd at den som skrev den engleske underteksten ikke kunne spansk. Waste of time. hmm.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 Advarsel. Videoen er på Spansk med Engelsk undertekst, og siden man snakker så fort på Spansk kan det gå fort i svingene på Engelsk undertekst også. Det er faktisk sant, og det er faktisk alvorlig det som blir formidlet. Sikkert noen som ikke er smarte nok til å forstå, eller ikke er god nok i Engelsk. Det var en glimmrende versjon, veldig bra analogi "zombier som spiser hverandres hjerner" passer godt med ideologiske ekkokammer. 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 23. februar 2019 Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Hva er poenget med denne versjonen? Det må være den minst morsomme og mest meningsløse av disse jeg har sett. Endret 23. februar 2019 av Zork Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 23. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2019 (endret) Alright.. Endret 23. februar 2019 av zeebra Lenke til kommentar
Dude12234 Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 En lengre og mer seriøs video om fenomenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå