TarjeER Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 går det bra å lage hull i kabinettet med "Nibbling Cutter" ? hadde ikke hørt om den før jeg så den på http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NIB001 noen som har erfaring, blir det noe fint? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg har ikke personlig erfaring, men utifra hva jeg har sett, er den grei.. går treigt, blir bra kutt, vansklig når det kommer til hjørner og svinger.. Men men, mange som har bedre viten enn meg her... Lenke til kommentar
ziller_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Funker fett med Nibbling Cutter, Har laget 2stk 80mm hull med den, Det tok sin tid men vart fornøyd med resultatet ! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Det tar syyyyykt lang tid og du får blemmer Men den funker.. Endret 20. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Bruk heller stikksag med et metall blad !!! Endret 20. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Har klippet ut tre huller med Nibbling Cutter til 120vifter og en 80vifte + deleveggen i mitt Aopen HQ8, det går, men det tar tid, ca 4timer. her er min case mods, med støydemping fra Biltema. Endret 22. februar 2005 av bluesman Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg har brukt en nibbler til 2 80mm hull.... tar ikke så lang tid som folka her skal ha det til. Det tar kanskje 30-45 min... nibbleren kan være litt treg i førsten så smør den med 565 eller hva det heter.... en ekstra ting som også er lurt er å teipe over kantene på nibbleren med elektro-teip som du bare strammer så er den ikke i veien... hvis du ikke gjør dette endre du opp med et ripete hull.. og til mr. stikksag (ikke ment som frekt husker ikke nick) hvis man bruker stikksag har det lett for å blu veldig bølgete i kantene og stygt... skal du ha det pent bruker du nibbler - Lozip - Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den er helt grei, tar litt tid, men resultatet blir vanligvis bra... Hansker kan være kjekt, siden du kommer til å klemre huden etterhvert Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den er kjempe hvis du bare skal ha et hull og ikke planlegger noe mer! litt kjipt å kjøpe dremmel da.. bruk hansker hvis du er redd for blemmer Lenke til kommentar
razer Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøp heller en Co/tech på Clas Ohlson (30-8622). Dremmel-kopi til 198,- Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Har klippet ut tre huller med Nibbling Cutter til 120vifter og en 80vifte + deleveggen i mitt Aopen HQ8, det går, men det tar tid, ca 4timer.her er min case mods, med støydemping fra Biltema. My Webpage er ikke rart at du trenger lydissoleringsmatter Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 jeg har cool master cool drive 4 og alle viftene går på min. 4stk. 120mm vifter 22dBA 2.stk 80mm vifter 21dBA det bråker ikke mye når alle går på min. skal måle kasse støyen i morgen med dBa meter, kommer tilbake med målingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå