Neo_mandal Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 PC n vil ikke starte lenger.. det høres ut som at den gjør alt riktig, men ingenting på skjermen-!!! jeg var så innmari dum og gikk inn i bios og forandret noe. forandret fra 1.8ghx til 1.866 eller noe sånt i den duren. i bios og på noe soft greier og første linje.. kan noen være så snill og hjelpe!? er livredd her jeg sitter foran den bærbare.. hva om den stasjonære er knekt? Lenke til kommentar
Sliver Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Prøv å ta ut batteriet på hovedkortet noen minutter. Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 hvor finner man så batteriet? størrelse? beliggenhet? jeg er nokså pc bygger newbie, noe som må forandres... takk for tipset! Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 fant ut at det.. hehe, ikke vanskelig å finne batteriet.. takk for tipset, nå funker alt greit igjen.. hehe, nå prøvde jeg å få maskinen til å starte ved hjelp av tastaturet... enkelt og greit, men da jeg restartet sto det at cpu`n var unworkablke or has been changed.. hehe, jeg gikk inn i setup igjen og tok vekk det at maskien skulle starte fra tastauret, men da jeg restartet igjen sto fremdeles den samme beskjeden de,r men jeg overså "has been changed" hehe.... leser alltid bare første ordet jeg.. "unworkable" takk igjen for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå