Nautica Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 (endret) Sumimoto har gruver og raffineri i USA, Japan og på Fillipinene. Eit godt stykkje frå Kongo, men nær fabrikkane i både USA og Japan. Hvordan i allverden har du fått for deg at Kongo har noen med mitt innlegg og gjøre ?, ville bare påvise at kobolt fra Kuba er sanksjonert i USA. Endret 20. februar 2019 av Nautica Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Trur du Winterhorn personleg skreiv jukseprogramvare og droppa planane om e-mobilitet? Det trur ikkje eg. Dette sit djupt på fleire nivå i selskapet. Dei tilsette har motarbeidd både overgang til elbilar og strengare utsleppskrav i EU gjennom sine organisasjonar, fordi det vil føre til at mange mister jobben. Elbilar har mykje færre delar. Korkje utsleppsjukset eller manglande vilje til å fylgje opp tidlegare elbilplanar er verket til ein mann åleine. Ok, så samtlige av de over 600,000 ansatte i det firmaet er pil-råttent? Dersom det er din konklusjon, får det stå for di rekning. Eg har ikkje skrive det. Eg ha berre indikert at Winterhorrn ikkje var åleine om å delta i eller kjenne til jukset. Ikke glem at dette faktisk også involverer staten Tyskland også, som har vært klar over dette. Så hvis du først skal rope "DRAP!" så kan det jo være greit å faktisk få vite hvem du mener er ansvarlig her. Eller skal vi bare dra alle over en kam?Ingenting tyder på at Tyskland som stat har vore involvert i utsleppsjukset eller VW si manglande evne til å fylgje oppp tidlegare løfter om elektrifisering. Eg trur firmaet kjem til å leggje ned seg sjølv meir eller mindre. Dersom VW ikkje gjer noko drastisk, og faktisk satsar på elbilar, kjem VW til å vere ein liten bilprodusent om nokre år. Det dei kjem med er for lite for seint.Har du lest 2017 presentasjonen? Nei? Tenkte meg det. Snart kommer vell 2018 resultatene også, så da har du jo litt å sammenligne med. Nei, eg baserer meg på artiklar i TU, der det går fram at "satsinga" til VW på elbilar ikkje vil gjere dei til ein stor elbilprodusent innan den tida dei har publisert planar for. Vi veit òg at VW har for vane å ikkje nå måla dei set seg for elbilproduksjon. (Noko du sikkert vil kommentere at dei har til felles med andre, men andre sine mål er uvesentlege i denne samanhengen.) 2018-resultata kjem til å syne redusert lønsemd mot slutten av året. Den trenden vil halde fram i 2019 og forsterkast vidare fordi marknaden som VW er solid planta i krympar stadig fortare. Då er nedskalering av produksjon og reduksjon av forteneste ein uunngåeleg konsekens. Heilt seriøst? Er massemord på linje med å "jukse med et eller annet" i di verd?Det er ikke greit å jukse med eventuelle liv som går tapt på den andre enden i ett område, mens når det skjer der hvor Tesla er involvert, så lukker vi øynene og kikker en annen retning.På kva måte har Tesla delteke i drap på titusenvis av menneske? Kobolt mining gjort på inhumane måter tar menneskeliv.Men vi har jo allereie gjort det tindrande klårt at det er heilt usannsynleg at Tesla skulle vere involvert i noko slikt. Det er mykje meir kobolt tilgjengeleg i nærområda til Tesla og Panasonic enn dei har bruk for. Fundo importerer ikkje aluminium frå Kina heller. Du har ikkje lagt fram eit fnugg av dokumentasjon på at Tesla har kjøpt kobolt frå Kongo, eller at kobolt frå Kristiansand er resultat av barnearbeid. Nei, eg har gjort det tindrande klårt at Tesla ikkje har bruk for meir enn ein liten del av det.Og jeg spør hvordan de klarer å karre seg til majoriteten av lovlige kobolt midler, når hele verdenen ønsker kloa si i de samme mengdene nå som alle øynene følger med? Samt, hvorfor kuttet de bånd med enkelte leverandører i ettertid av medie-oppstyret?Medieoppstyret var om Cuba. Det har eg allereie forklart. Og Tesla treng ikkje ein "majoritet av lovlige kobolt midler", dei treng ein einsiffra hundredel. Tesla/Panasonic er den einaste store batteriprodusenten i USA. Det er ikkje mykje konkurranse om å få tak i kobolt i Nordamerika. Sidan dei vil unngå kobolt frå Cuba pga USAnske sanksjonar, og fabrikken ligg på vestkysten, er leverandørar ved Stillehavet neste naturlege kjelde. Kongo er nesten so langt frå batterifabrikken til Tesla som det er mogeleg å komme. For so lange avstandar med mykje land i vegen, er transportkostnadane signifikante. Tykkjer du det høyrest fornuftig ut at batteriprodusentar i Kina og Korea skulle overby for kontrakter på kobolt frå Canada, USA og Fillipinene/Japan, medan Tesla importerer frå Kongo? Neppe. Amnesty International publiserte ein rapport om kobolt-produksjon i Kongo i 2016, og kven som kjøper metallet. Dei fann ut at kobolt frå Kongo ender i produkt frå m.a. LG, Samsung, Daimler, Volkswagen og BYD. Tesla er ikkje nemnt. Amnesty har ikkje funne nokon indikasjonar på at kobolt frå Kongo ender i batteri frå Panasonic eller Tesla, for Panasonic kjøper kobolt til sin produksjon direkte frå produsentar som ikkje har aktivitet i Kongo: https://www.slideshare.net/FrdricLambert1/this-is-what-we-die-for-human-rights-abuses-in-the-democratic-republic-of-the-congo-power-the-global-trade-in-cobalt?ref=https://electrek.co/2016/01/19/automakers-battery-makers-cobalt-child-labor/ Du har ikkje eit fnugg av prov på at Tesla kjøper kobolt frå Kongo. Vi har derimot dokumentasjon på at kobolt frå ulovlege gruver i Kongo ender i bilar frå VW. Heile svertekampanjen din manglar grunnlag. Som Amnesty-rapporten òg nemner, er ikkje all kobolt frå Kongo problematisk. Det gjeld berre omlag 20%. Mange av selskapa som driv gruver i Kongo driv etter normale etiske prinsipp utan bornearbeid og med skapelege arbeidsvilkår. Somme er skulda for å vere involvert i korrrupsjon, men ikkje bornearbeid. Til dømes Glencore, som Oljefondet eig aksjar i. Det er ikkje min jobb å etterforske Volkswagen, og sjølv dei som etterforskar vil neppe gå ut med namn på mistenkte slik du krev.Men det er greit å si at alle som jobber innenfor VW er pil-råtne, og bedriver massemord? Enten må du jo faktisk gjøre litt etterforskning for å finne navn du kan peke mot, hvis ikke blir dette bare tull.Førebels er det berre du som har sagt at alle som jobbar innanfor VW er råtne og driv massemord. Nei, eg blander meg ikkje borti etterforskninga til politiet. Dersom du meiner det er tull å la vere å forstyrre ei politietterforskning, får det òg stå for di rekning. Eg held meg på rett side av lova. Du må verkeleg lære deg grunnleggjande rekning. Prøv å multiplisere med bilproduksjonen i dei åra – det er nok å ta vekk Model 3 – so ser du at Tesla brukte mykje mindre kobolt til saman då. Eg veddar på at alle andre lesarar av TU klarer å sjå det sjølve utan hjelp.Ikke akkurat et svar til spørsmålet, var det det? Men fint å kunne bedrive litt personangrep når man unngår spørsmålene.QED. Dersom nokon andre lesarar lurer, kan eg forklare reknestykkjet. Sidan vi kommenterer ein artikkel i TU, reknar eg med at resten av lesarane kan rekne på barneskulenivå, og vil finne ei slik forklaring både banal og overflødig. Hvor kom kobolten fra? Hvorfor er ikke Tesla bare 100% åpne om hvor de har fått kobolt fra, hvem som er leverandørene?Det er veldig vanleg at slike kontrakter har ein NDA-klausul, slik at ingen av partane kan røpe detaljar frå avtalene. Eg er sikker på at både Amnesty og andre har gjennomgått rekneskapa til både Tesla, Panasonic og leverandørane deira på jakt etter kobolt frå Kongo. Det har dei ikkje funne, berre spor av mogeleg kobolt frå Cuba. Hugs at det er du som skuldar Tesla for å gjere noko gale her. Då er det du som må komme med prov. Ingen skal måtte forsvare seg mot udokumenterte påstandar. Når dei fyrst kjøper direkte frå produsent, kan dei velje ein produsent i nærleiken for å spare pengar på transport.Så kom med svaret da. Hvor er kildene på hvor alt kobolten de bruker kommer ifra? Tesla gir jo ikke ut dette selv, så du må jo ha litt "inside information" her, siden du kan påstå at du vet dette. Tesla har sagt at dei får kobolt frå "nordamerikanske kjelder", og har seinare utvida med Ny-kaledonia. Panasonic oppgjev Sumimoto Mining, som har gruver i USA, på Fillipinene og i Japan. Ingen har nokon sinne funne noko konket som knyter Tesla til kobolt frå Kongo. Når Panasonic går ut og sier at de kutter ut "supplier" på bakgrunn av Tesla, så tilsier det jo at Tesla ikke har 100% kontroll selv. USA er det einaste landet i verda med sanksjonar mot Cuba. Japan har ikkje det. Panasonic er eit japansk selskap, og hadde nok ikkje i tankane at dei måtte unngå kobolt frpå Cuba, då malmen derifrå vert blanda med canadisk malm i fleire raffineri. Pga Cuba-hysteriet i USA, kutta Panasonic ut dei raffineria. No er du laterleg att. Handelen med metall som kobolt og kopar har ingentting til felles med diamantar.Du påstår at prisen for kobolt er det samme uansett hvor man kjøper det fra. Det er det ikke om man tar med hele verdikjeden.Eh, nei. Det var mitt poeng frå starten. Dei sparer ein del fraktkostnader på å kjøpe kobolt frå nærområda, i staden for å frakte det rundt halve kloden. For diamantar utgjer frakt ein uvesentleg del av prisen. Her er ein artikkel om korleis Tesla skaper nytt liv i den canadiske gruvebyen "Cobalt": https://www.bloomberg.com/news/features/2017-10-31/the-canadian-ghost-town-that-tesla-is-bringing-back-to-life Ingen fare. VW klarer ikkje å snu seg fort nok. Heile organisasjonen er pill roten. Dei kjem til å sjå etter nye snarvegar. Kven var det i EU som var imot strengare utsleppskrav til bilindustrien? Det var Tyskland. Tyske politikarar høyrer på tyske bilprodusentar og arbeidstakarorganisasjonar. VW er et børsnotert selskap. Trur du investorer hadde blitt værende om de ikke trudde VW tok grep i toppen, etter dieselgate? Om de ikke tar imot elbilsegmentet med åpne armer?Kvifor trur du VW latar som om dei satsar på elbilar? Det er det einaste som har hindra aksjekursen i å synke meir enn 10-15% siste året. Nedgang i aksjekursen er eit teikn på at investorar går ut, ja. Om du trur de kun er ute etter penger, og ikke går for elbiler, så sier du indirekte at du ikke har tru på elbil-industrien? Bestem deg.Har du problem med å forstå svaret mitt frå sist, eller drit du i å lese svara mine før du stiller det same spørsmålet ein gong til? Om du berre ikkje gidd lese svara mine, er det respektlaust og brot på retningslinjene. I so fall: Skjerp deg. Om du har problem med å forstå svara mine, so ver so snill å fortell kva det er du ikkje forstår. Eg kan røve å forklare det som om du er fem år, men det byr på utfordringar at du ikkje kan eller vil rekne. Barnehagepedagogikk er heller ikkje mitt fag. Eventuelt så mener du at alle kinesiske selskaper, alle 150 av dem, som nå satser på elbiler, gjør det for seint siden Tesla var først ute. Rivian som har investorer hengende bak seg er for seint ute, siden Tesla er først ute.Du vil aldri forstå kvifor eg meiner det eg gjer, sidan du ikkje kan eller vil rekne. Det handlar ikkje om å vere fyrst, det handlar om å kunne halde tritt med marknaden. VW kan ikkje det, og har ingen planar om det. Difor kjem VW til å krympe. Det er uunngåeleg. VW er solid planta i ein krympande marknad, og har ingen planar om å snu seg fort nok til den delen av marknaden som er i vekst. No er VW verdas største bilprodusent. Om dei ikkje klarer å gå forbi Tesla på elbilar, samstundes som elbilar tek ein stadig større del av marknaden, kjem Tesla til å selje fleire bilar enn VW innan 15 år, medan VW, Toyota og mange andre må kutte marginane stadig meir, for å konkurrere om ein stadig mindre del som framleis kjøper eksosbilar. 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Dersom det er din konklusjon, får det stå for di rekning. Eg har ikkje skrive det. Eg ha berre indikert at Winterhorrn ikkje var åleine om å delta i eller kjenne til jukset. Det er et spørsmål rettet til deg. Jeg spør deg hvem du mener bidro til massedrap. Kan du ikke svare på dette, så er den eneste logiske slutningen å ta at du mener hele VW konsernet skal straffes for noe et fåtall gjorde. Er det ikke det, så kan du jo bare innrømme det? Er det folk på toppen av VW som fremdeles bidrar til massedrap? Hvis ja, hvem? Ingenting tyder på at Tyskland som stat har vore involvert i utsleppsjukset eller VW si manglande evne til å fylgje oppp tidlegare løfter om elektrifisering. Joda, det er flere kilder som peker mot dette. https://www.handelsblatt.com/today/companies/dieselgate-revelation-report-e-u-knew-of-vws-diesel-woes/23539382.html?ticket=ST-1891683-dfnI4ThVgA9CT0S9awvI-ap1 http://fortune.com/2015/09/24/dieselgate-how-much-did-merkels-government-know/ Gjør et søk selv, så finner du flere kilder angående dette. Nei, eg baserer meg på artiklar i TU, der det går fram at "satsinga" til VW på elbilar ikkje vil gjere dei til ein stor elbilprodusent innan den tida dei har publisert planar for. Vi veit òg at VW har for vane å ikkje nå måla dei set seg for elbilproduksjon. (Noko du sikkert vil kommentere at dei har til felles med andre, men andre sine mål er uvesentlege i denne samanhengen.) 2018-resultata kjem til å syne redusert lønsemd mot slutten av året. Den trenden vil halde fram i 2019 og forsterkast vidare fordi marknaden som VW er solid planta i krympar stadig fortare. Då er nedskalering av produksjon og reduksjon av forteneste ein uunngåeleg konsekens. Om du skal ignorere VW's egne børsmeldte statusrapporter, og heller hvile deg på TU alene, så forstår jeg at du tviler. Men dette kaller jeg bare latskap. 2018 resultatene kan vise en nedgang i fossile salg, men det er vell nokså viktig å se på fremgangen i elbil-salgene, og dette før det hele faktisk har startet med MEB plattformen? Nå som Tesla og SR Model 3 ikke ser ut til å komme med det første, så er det nok av plass å ta av her for å få et skikkelig fotfeste - og det kjapt med I.D Neo. å kva måte har Tesla delteke i drap på titusenvis av menneske? Bidra til økt etterspørsel for kobolt. Se bare på prisen på kobolt alene fra 2012 og oppover. Samtidig som de tydeligvis ikke vet hvor kobolten kommer fra. Ref. Panasonic. Vi har derimot dokumentasjon på at kobolt frå ulovlege gruver i Kongo ender i bilar frå VW. Heile svertekampanjen din manglar grunnlag. De fleste som trenger kobolt får kobolt fra gruver i Kongo iblandet kobolt fra andre steder. Det er umulig at det ikke er slik når man ser på produksjonen der nede kontra resten av verdenen. Det at du prøver å beskytte Tesla er søtt - men du kommer ikke særlig langt med det. Førebels er det berre du som har sagt at alle som jobbar innanfor VW er råtne og driv massemord. Nei, eg blander meg ikkje borti etterforskninga til politiet. Dersom du meiner det er tull å la vere å forstyrre ei politietterforskning, får det òg stå for di rekning. Eg held meg på rett side av lova. Så VW er ikke råtne? Jeg sier at vi skal la etterforskningen gå sin gang slik at man fakker og straffer de skyldige. Det har jeg aldri sett deg skrive noen gang, så hva er det du prøver å si her? Det er veldig vanleg at slike kontrakter har ein NDA-klausul, slik at ingen av partane kan røpe detaljar frå avtalene. Eg er sikker på at både Amnesty og andre har gjennomgått rekneskapa til både Tesla, Panasonic og leverandørane deira på jakt etter kobolt frå Kongo. Det har dei ikkje funne, berre spor av mogeleg kobolt frå Cuba. Det er derfor det dukker opp misstanker rundt hvor Tesla får sin kobolt fra. Når man ser på at de er en av verdens største produsenter av batterier, også tilbyr Kongo verdens største gruve for kobolt, så finner folk det merkelig om man ikke har et sugerør inn dit på en eller annen måte. Samtidig rett etter media-søkelyset her, så kvitter Tesla seg med flere tilbydere av kobolt. Høyst misstenksomt. Hugs at det er du som skuldar Tesla for å gjere noko gale her. Då er det du som må komme med prov. Ingen skal måtte forsvare seg mot udokumenterte påstandar. Jeg startet påstanden med kilder. Samt jeg startet kun pga du utelukkende er på heksejakt etter 600,000 ansatte hos VW. Noe jeg mener er tullete. Tesla har sagt at dei får kobolt frå "nordamerikanske kjelder", og har seinare utvida med Ny-kaledonia. Panasonic oppgjev Sumimoto Mining, som har gruver i USA, på Fillipinene og i Japan. Ingen har nokon sinne funne noko konket som knyter Tesla til kobolt frå Kongo. Teslas ord tar vi for god fisk? Høres ut som noe VW gjorde før dieselgate. Her er ein artikkel om korleis Tesla skaper nytt liv i den canadiske gruvebyen "Cobalt": https://www.bloomberg.com/news/features/2017-10-31/the-canadian-ghost-town-that-tesla-is-bringing-back-to-life Kjempe praktisk at dette skjer etter media-oppstyret rundt gruvene i Kongo, og ikke før. Gratis reklame det. Og en fin måte å renvaske sjæla si litt på. Kvifor trur du VW latar som om dei satsar på elbilar? Det er det einaste som har hindra aksjekursen i å synke meir enn 10-15% siste året. Nedgang i aksjekursen er eit teikn på at investorar går ut, ja. Aksjekursen har gått opp 60% siden dieselgate, og følger en stigende trendlinje derifra. Hva prater du om? ar du problem med å forstå svaret mitt frå sist, eller drit du i å lese svara mine før du stiller det same spørsmålet ein gong til? Om du berre ikkje gidd lese svara mine, er det respektlaust og brot på retningslinjene. I so fall: Skjerp deg. Om du har problem med å forstå svara mine, so ver so snill å fortell kva det er du ikkje forstår. Eg kan røve å forklare det som om du er fem år, men det byr på utfordringar at du ikkje kan eller vil rekne. Barnehagepedagogikk er heller ikkje mitt fag. VW gjør alt for å tjene penger, koste hva det koste vil. Elbil industrien kommer til å bli den største om kort tid. VW satser ikke på elbilindustrien, slik at vi motsier oss det første punktet. Så hva er det? VW gjør alt for å tjene penger, eller ikke? Herlig å se personangrepene hver gang det blir påvist hull i logikken din. Det slår aldri feil. No er VW verdas største bilprodusent. Om dei ikkje klarer å gå forbi Tesla på elbilar, samstundes som elbilar tek ein stadig større del av marknaden, kjem Tesla til å selje fleire bilar enn VW innan 15 år, medan VW, Toyota og mange andre må kutte marginane stadig meir, for å konkurrere om ein stadig mindre del som framleis kjøper eksosbilar. 15 år? VW og Toyota har nok av tid. Innen 2021, så er jeg rimelig sikker på at både Toyota og VW er forbi Tesla. De kan det å lage biler, det er det ingen tvil om. Både VW og Toyota er foran Tesla når det gjelder tungtransporten - elektrisk tungtransport. 4 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Dersom det er din konklusjon, får det stå for di rekning. Eg har ikkje skrive det. Eg ha berre indikert at Winterhorrn ikkje var åleine om å delta i eller kjenne til jukset.Det er et spørsmål rettet til deg. Jeg spør deg hvem du mener bidro til massedrap. Kan du ikke svare på dette, så er den eneste logiske slutningen å ta at du mener hele VW konsernet skal straffes for noe et fåtall gjorde.o_O Som du sjølv har vedgått ein del gonger: Logisk sans eig du verkeleg ikkje. Om nokon framleis var i tvil er det berre å lese avsnittet over. Ingenting tyder på at Tyskland som stat har vore involvert i utsleppsjukset eller VW si manglande evne til å fylgje oppp tidlegare løfter om elektrifisering.Joda, det er flere kilder som peker mot dette.Peikar mot er ikkje prov. Eg har i alle fall ikkje skulda den tyske stat for å ha programmert bilane til Volkswagen til å jukse med utsleppstestar. Eg er ikkje so konspiratorisk av meg at eg trur dette var eit hemmeleg statleg program som Volksagen ikkje tok del i. Uansett om staten deltok eller ikkje, frikjenner ikkje det Volkswagen. Tidlegare vakter i konsentrasjonsleirar vert framleis dømde, trass i at dei ikkje gjorde anna enn å utføre ordre frå overordna. Nei, eg baserer meg på artiklar i TU, der det går fram at "satsinga" til VW på elbilar ikkje vil gjere dei til ein stor elbilprodusent innan den tida dei har publisert planar for. Vi veit òg at VW har for vane å ikkje nå måla dei set seg for elbilproduksjon. (Noko du sikkert vil kommentere at dei har til felles med andre, men andre sine mål er uvesentlege i denne samanhengen.) 2018-resultata kjem til å syne redusert lønsemd mot slutten av året. Den trenden vil halde fram i 2019 og forsterkast vidare fordi marknaden som VW er solid planta i krympar stadig fortare. Då er nedskalering av produksjon og reduksjon av forteneste ein uunngåeleg konsekens.Om du skal ignorere VW's egne børsmeldte statusrapporter, og heller hvile deg på TU alene, så forstår jeg at du tviler. Men dette kaller jeg bare latskap. Kom gjerne med desse "børsmeldte" statusrapportane som motseier TU-artiklane. Eg trur du lyg. 2018 resultatene kan vise en nedgang i fossile salg, men det er vell nokså viktig å se på fremgangen i elbil-salgene, og dette før det hele faktisk har startet med MEB plattformen? Nå som Tesla og SR Model 3 ikke ser ut til å komme med det første, så er det nok av plass å ta av her for å få et skikkelig fotfeste - og det kjapt med I.D Neo.Nedgangen i sal av fossilbilar har sovidt starta. Analytikarane meiner at salet av fossilbilar globalt nådde toppen ca midt i 2018. Frå no av kjem nedgangen berre til å akselerere. VW har ikkje planar om å auke produksjonen av elbilar i nærleiken av so mykje som trengst for å oppretthalde det totale salet av bilar. Det totale globale salet av bilar auka nemleg i fjor, men det var fordi salet av elbilar auka kraftig. Som nemnt i artikkelen. VW stod for nesten ingenting av det salet. Dei var nummer ni elns av alle bilprodusentar som leverer elbilar. å kva måte har Tesla delteke i drap på titusenvis av menneske?Bidra til økt etterspørsel for kobolt. Se bare på prisen på kobolt alene fra 2012 og oppover. Etter den målestokken er vi alle massemordarar. Tesla har ikkje gått aktivt inn for å drepe folk, slik VW har gjort. VW slo med vilje av mekanismar som skulle redusere utslepp av farlege gassar, og dei visste utmerka godt at det ville føre til dødsfall. Det er ein direkte årsakssamanheng. I motsetnad til VW, som med vilje aukar utslepp av giftige gassar til høgt over lovleg nivå, har Tesla og Panasonic forska mykje på måtar å redusere forbruket av kobolt i batteri på, og brukar minst av alle. Du ser det faktisk på kobolt-prisen, som har gått mykje ned det siste året. Batteriproduksjonen veks mykje fortare enn kobolt-forbruket, og det har gjort mange investorar skuffa. Samtidig som de tydeligvis ikke vet hvor kobolten kommer fra. Ref. Panasonic.Panasonic visste. Tesla tenkte nok ikkje over Cuba-problemet. Cuba eksporterer nemleg ikkje kobolt, berre kobolt-malm. Det er ikkje ulovleg for USAnske selskap å importere metall produsert av raffineri i tredjeland som og raffinerer nikkelmalm frå Cuba. Når ingen andre land er med på sanksjonane mot Cuba, er det ikkje praktisk mogeleg å handheve dei strengt. Dei unngår likevel metall prodsert av den malmen for å unngå negativ publisitet i USA. Vi har derimot dokumentasjon på at kobolt frå ulovlege gruver i Kongo ender i bilar frå VW. Heile svertekampanjen din manglar grunnlag.De fleste som trenger kobolt får kobolt fra gruver i Kongo iblandet kobolt fra andre steder.Kvifor repeterer du stadig denne løgna som om ho var sann? Eg har bede deg dokumentere at kobolt frå nikkelverket i Kristiansand, produsert av malm frå Canada, inneheld kobolt frå Kongo. Du har ikkje gjort so mykje som eit forsøk. Veit du noko som helst om metallproduksjon og raffinering av ulike malmtypar? So og seie all kobolt kjem direkte frå ein produsent. Nesten ingenting vert resirkulert. Difor er det usannsynleg at Tesla baserer seg på resirkulerte mobiltelefonbatteri med kobolt frå Kongo. Det er heller ikkje slik at nikkelverket i Kristiansand, eller andre som baserer seg på den typen malm, berre kan hive oppi litt malm frå Kongo og få ut kobolt. Ulike typar malm krev ulike prosessar. Påstanden din er basert på di eiga frie dikting, og har ingenting med den verkelege verda å gjere. Av meg krev du dokumentasjon på kva kvar einaste Volkswagen-tilsett har kjent til av massemord, men sjølv berre repeterer du løgner uhemma utan at dei har noko som helst av fakta å støtte seg til. Førebels er det berre du som har sagt at alle som jobbar innanfor VW er råtne og driv massemord. Nei, eg blander meg ikkje borti etterforskninga til politiet. Dersom du meiner det er tull å la vere å forstyrre ei politietterforskning, får det òg stå for di rekning. Eg held meg på rett side av lova.Så VW er ikke råtne?VW er pill rote. Noko slik hadde aldri kunne skjedd i eit sunt selskap. Mange har visst om jukset og ingen varsla. Det er veldig vanleg at slike kontrakter har ein NDA-klausul, slik at ingen av partane kan røpe detaljar frå avtalene. Eg er sikker på at både Amnesty og andre har gjennomgått rekneskapa til både Tesla, Panasonic og leverandørane deira på jakt etter kobolt frå Kongo. Det har dei ikkje funne, berre spor av mogeleg kobolt frå Cuba.Det er derfor det dukker opp misstanker rundt hvor Tesla får sin kobolt fra. Når man ser på at de er en av verdens største produsenter av batterier, også tilbyr Kongo verdens største gruve for kobolt, så finner folk det merkelig om man ikke har et sugerør inn dit på en eller annen måte. Samtidig rett etter media-søkelyset her, så kvitter Tesla seg med flere tilbydere av kobolt. Høyst misstenksomt. Skal du snart hoste opp noko prov, eller? Eg har funne dokumentasjon på a VW brukar ikkje berre kobolt frå Kongo, men kobolt som stammar frå barnearbeid i Kongo. Det var ikkje vanskeleg. Mange orrganisasjonar fylgjer med på dette. Dersom du meiner det klassifiserer som massemord, kan du leggje kongolesiske bornelik til syndene til VW. Lause "mistankar" frå folk som deg er vedilause, trass alt. Ingen skal måtte forsvare seg mot slike. Vi veit at Tesla berre treng ein liten del av den kobolten som vert prodsert i deira eige nærområde, so kvifor reise heilt til Kongo etter kobolt? Det er berre deg dette gjev meining for. Hugs at det er du som skuldar Tesla for å gjere noko gale her. Då er det du som må komme med prov. Ingen skal måtte forsvare seg mot udokumenterte påstandar.Jeg startet påstanden med kilder. Samt jeg startet kun pga du utelukkende er på heksejakt etter 600,000 ansatte hos VW. Noe jeg mener er tullete. Ingen av kjeldene dine påstår at Tesla får eit einaste gram kobolt frå Kongo. Ikkje driv eg heksejakt etter tilsette heller. Tvert imot har eg konsekvent nekta å gjere det når du har forlangt det. Tesla har sagt at dei får kobolt frå "nordamerikanske kjelder", og har seinare utvida med Ny-kaledonia. Panasonic oppgjev Sumimoto Mining, som har gruver i USA, på Fillipinene og i Japan. Ingen har nokon sinne funne noko konket som knyter Tesla til kobolt frå Kongo. Teslas ord tar vi for god fisk? Høres ut som noe VW gjorde før dieselgate. La meg repetere den siste setninga ein gong til: Ingen har nokon sinne funne noko konket som knyter Tesla til kobolt frå Kongo. Tru meg, folk leitar. Tesla har vore den mest shorta aksjen i USA. Folk leitar intenst og spreier rykter når dei ikkje finn noko. Her er ein artikkel om korleis Tesla skaper nytt liv i den canadiske gruvebyen "Cobalt": https://www.bloomberg.com/news/features/2017-10-31/the-canadian-ghost-town-that-tesla-is-bringing-back-to-lifeKjempe praktisk at dette skjer etter media-oppstyret rundt gruvene i Kongo, og ikke før. Gratis reklame det. Og en fin måte å renvaske sjæla si litt på. Huh? Artikkelen er frå 2017. Kvifor trur du VW latar som om dei satsar på elbilar? Det er det einaste som har hindra aksjekursen i å synke meir enn 10-15% siste året. Nedgang i aksjekursen er eit teikn på at investorar går ut, ja.Aksjekursen har gått opp 60% siden dieselgate, og følger en stigende trendlinje derifra. Hva prater du om?Trendlinjer kan du få billig av meg. Aksjekursen er ca den same no som ved juletider 2015, eit par månadar etter at dieselgate sprakk, og i den same perioden har S&P 500 stige med 35% og Tesla med ca like mykje. Det er heilt normalt at ein aksje overkorrigerer ned ved dårrlege nyhende, og kjem litt opp att i perioden etter. Legg heller merke til at VW har gjort det dårleg samanlikna med indeksen etter at dei verste tumultane ga seg. Du kan og lage ei bratt nedstigande "trendlinje" frå januar 2018, om du vil det. 25% fall for VW i den perioden. Har du problem med å forstå svaret mitt frå sist, eller drit du i å lese svara mine før du stiller det same spørsmålet ein gong til? Om du berre ikkje gidd lese svara mine, er det respektlaust og brot på retningslinjene. I so fall: Skjerp deg. Om du har problem med å forstå svara mine, so ver so snill å fortell kva det er du ikkje forstår. Eg kan røve å forklare det som om du er fem år, men det byr på utfordringar at du ikkje kan eller vil rekne. Barnehagepedagogikk er heller ikkje mitt fag. VW gjør alt for å tjene penger, koste hva det koste vil. Elbil industrien kommer til å bli den største om kort tid. VW satser ikke på elbilindustrien, slik at vi motsier oss det første punktet. Så hva er det? VW gjør alt for å tjene penger, eller ikke?Det der er jo berre vås. Eg har sagt at VW drep for profitt, ikkje at dei gjer alt for å tene pengar. Det er du som hevdar at "alt VW gjør handler om bunnlinjen", herunder massemord. Det samsvarer ikkje i det heile med mitt inntykk av VW. Det handlar om at selskapskulturen er pill roten. VW motset seg endringar. Det vart enklare for dei å drepe folk enn å fylgje den annonserte strategien om å vende skuta mot produksjon av elbilar. Eg har heller ikkje sagt at elbilindustrien vert den største om kort tid, men at det er der veksten er. Ja, det siste punktet ditt motseier det fyrste, men eg har aldri hevda det fyrste. Herlig å se personangrepene hver gang det blir påvist hull i logikken din. Det slår aldri feil.No er det din logikk det er noko gale med, sidan du har lagt inn ein påstand eg aldri har hevda som premiss. No er VW verdas største bilprodusent. Om dei ikkje klarer å gå forbi Tesla på elbilar, samstundes som elbilar tek ein stadig større del av marknaden, kjem Tesla til å selje fleire bilar enn VW innan 15 år, medan VW, Toyota og mange andre må kutte marginane stadig meir, for å konkurrere om ein stadig mindre del som framleis kjøper eksosbilar.15 år? VW og Toyota har nok av tid. Innen 2021, så er jeg rimelig sikker på at både Toyota og VW er forbi Tesla. De kan det å lage biler, det er det ingen tvil om. Både VW og Toyota er foran Tesla når det gjelder tungtransporten - elektrisk tungtransport. Sukk. Du kjem aldri til å forstå samanhengen. Jobba du i Kodak og deretter i Nokia? Når grunnmuren fell saman under dei er det for seint. Dersom du trur at dei har 15 år på seg, tek du veldig feil. Grunnmuren slår sprekkar no. Etter din teori skulle Nokia framleis ha god tid på seg til å halde seg som verdas største prrodusent av mobiltelefonar. 3 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 o_O Som du sjølv har vedgått ein del gonger: Logisk sans eig du verkeleg ikkje. Om nokon framleis var i tvil er det berre å lese avsnittet over. Det å lese sliter du med, så det gjelder å holde tunga rett i munn når man skal hoppe inn i virrvarret av feiltolkninger, hersketeknikkker, ad hominem, og stråmenn fra din side. En setning som har et spørsmålstegn bak seg tilsier ikke at spørsmålet er motpartens mening. Jeg finner det rart at dette må forklares. Peikar mot er ikkje prov. Eg har i alle fall ikkje skulda den tyske stat for å ha programmert bilane til Volkswagen til å jukse med utsleppstestar. Eg er ikkje so konspiratorisk av meg at eg trur dette var eit hemmeleg statleg program som Volksagen ikkje tok del i. Uansett om staten deltok eller ikkje, frikjenner ikkje det Volkswagen. Tidlegare vakter i konsentrasjonsleirar vert framleis dømde, trass i at dei ikkje gjorde anna enn å utføre ordre frå overordna. Har du lest artiklene? Nei? OK. Det ligger ingen tvil om at regjeringa viste hva som foregikk. Jeg har heller aldri bedt om at noen skal frikjennes, har jeg det? Eller er dette enda et forsøk på å kaste ord i min kjeft som aldri har vært der i utgangspunktet? Jeg sier at alle skyldige skal straffes. Men hele 600,000 ansatte i VW er umulig delaktig. Kom gjerne med desse "børsmeldte" statusrapportane som motseier TU-artiklane. Eg trur du lyg. Motsier TU-artiklene? Hva eksakt er det jeg skal motbevise? Det at de børsmelder midler som går inn i fremtidig utprøving, og utforskning innenfor fremtidens teknologi er jo ingen hemmelighet. Eller det er vell kun det om man holder for øynene for det - som du gjør. MOIA ride pooling. - Car pool 2.0 test som foregår nå i Hamburg. I.D. familien - prototyper ser vi på youtube allerede, med svært lovende resultater. Porsche Mission E - Teknologisk underverk, som viser at de har kompetansen. VW ID.R - Enda et teknologisk underverk, som nå har rekorden opp Pikes Peak. e-smartConnect quick-charging station - Ladestasjon med robotarm som kobler til og kobler fra ledningen selv. MAN eTGM - Elektrisk semi trailer og busser. Audi Brussels plant - Helt omgjort fabrikk som utelukkende skal lage elektriske biler. ~$50 milliarder ordre på batterier, som skal gi dem muligheten til å lage elektriske biler frem til de har fabrikker for dette selv. MEB plattformen - rullende chassis utelukkende utviklet for elektriske fremkomstmidler som kan skaleres fra en beach-buggy helt opp til transporter størrelse. $100 millioner er satt opp til midler for solid-state batteri teknologi alene. OS & ODP - 5G, alltid online, sømløse oppdateringer, autonom ferdsel, digitale servise. Allianse med Microsoft. Lista er lengre, men om du gidder så er alt dette søkbart og lesbart der ute. Årene 2019/2020 er årene bu burde være årvåken angående om du får rett eller ikke. Personlig trur jeg ikke en av verdens største bilfabrikanter går under, da stepper Tyskland som land og mater dem med mer penger om ting tar for lang tid. 2019 - Audi e-tron 2020 - ID. Neo/Porsche Taycan 2021 - ID.Crozz, Audi a SUVe 2022 - ID.Buzz 2023 - ID.Vizzion 2024 - ID. Lounge. Av de bilene vi vet om. Etter den målestokken er vi alle massemordarar. Det var hele poenget med å ta opp Tesla og kobolt. Du sier at hele VW er råttent. Da er det ekstremt mye her ute som er ekstremt råttent - Tesla inkludert om man skal feie alt over en kam. Om du ikke har forstått årsaken til at jeg tok opp kobolt, så anbefaler jeg deg i å trene på barnebøker der man skal finne og tegne linjene mellom A til B. Igjen, skal du vise til at noen bedriver massemord, så får du navngi dem du mener står for dette. Ikke si at 600,000 pluss fortjener å havne i buret. Det blir for tullete. VW er pill rote. Noko slik hadde aldri kunne skjedd i eit sunt selskap. Mange har visst om jukset og ingen varsla. Hvem? Hvem er det som er pil-råtne? Navngi personer. Ikke pek mot gamle menn som har jobbet hos VW i fabrikken i 40 år og si at de fortjener å bli satt inn. Det blir bare tøys, det vet du også. Trendlinjer kan du få billig av meg. Aksjekursen er ca den same no som ved juletider 2015 Teknisk analyse er tøys mener du? Haha, ok. Du sier at investorer er på vei ut av VW, og jeg motbeviser deg med å vise til en trendlinje som har vært stabil siden etter dieselgate. Det at aksjekursen i det hele tatt er i en stigende-trendlinje, som har vart siden etter dieselgate og 2015 er jo et slag for ditt argument i det hele. De har investorer som trur på den nye linja de har satt seg ut, hvis ikke hadde vi sett et stadig fallende kurs der - det gjør vi ikke. 2 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 o_O Som du sjølv har vedgått ein del gonger: Logisk sans eig du verkeleg ikkje. Om nokon framleis var i tvil er det berre å lese avsnittet over. Det å lese sliter du med, så det gjelder å holde tunga rett i munn når man skal hoppe inn i virrvarret av feiltolkninger, hersketeknikkker, ad hominem, og stråmenn fra din side. En setning som har et spørsmålstegn bak seg tilsier ikke at spørsmålet er motpartens mening. Jeg finner det rart at dette må forklares. No er du vanvittig desperat, for no kjem personnåtaka fossande. Det var ikkje eit einaste spørsmålsteikn i det avsnittet eg siterte. I staden var det ein påstand om mine meinigar, som var so håplaust logisk inkonsekvent at sjølv du skal slite med å overgå det. Uansett om staten deltok eller ikkje, frikjenner ikkje det Volkswagen. Tidlegare vakter i konsentrasjonsleirar vert framleis dømde, trass i at dei ikkje gjorde anna enn å utføre ordre frå overordna.Har du lest artiklene? Nei? OK. Det ligger ingen tvil om at regjeringa viste hva som foregikk. OG DET ER FRAMLEIS LIKE IRRELEVANT. Styresmaktene visste om jødeutryddingane og. Det frikjenner likevel ikkje vaktene i konsentrasjonsleirane. Jeg har heller aldri bedt om at noen skal frikjennes, har jeg det? Eller er dette enda et forsøk på å kaste ord i min kjeft som aldri har vært der i utgangspunktet? Jeg sier at alle skyldige skal straffes. Men hele 600,000 ansatte i VW er umulig delaktig.Det er du som konsekvent dreg stadig fleire inn i dette. Eg nøyer meg med å halde VW ansvarleg for det massemordet VW med vilje har utført for å unngå endringar og modernisering. Om andre som har gjort det same, eller nøyaktig kven som visste om det eller deltok aktivt, er eg fullstendig likegyldig til. Det er ikkje mi oppgåve å finne ut. Poenget er at massemordet seier mykje om kulturen i VW som selskap, og det har gått heilt til toppen. Kom gjerne med desse "børsmeldte" statusrapportane som motseier TU-artiklane. Eg trur du lyg. Motsier TU-artiklene? Hva eksakt er det jeg skal motbevise?Dei låge produksjonsmåla VW har sett seg, og som TU har skrive om. Dersom du ikkje hugsar kva vi diskuterer, er det berre å bla bakover i tråden. Det at de børsmelder midler som går inn i fremtidig utprøving, og utforskning innenfor fremtidens teknologi er jo ingen hemmelighet.Men de er jo ikkje det eg har bede deg om å dokumentere. Du skal dokumentere at VW har sett seg produksjonsmål for elbilar som hindrar at selskapet krympar i dei kommande åra. Med dei måla som TU har skrive om, kjem VW til å miste ein stor del av bilmarknaden. Etter den målestokken er vi alle massemordarar.Det var hele poenget med å ta opp Tesla og kobolt. Du sier at hele VW er råttent. Da er det ekstremt mye her ute som er ekstremt råttent - Tesla inkludert om man skal feie alt over en kam. Om du ikke har forstått årsaken til at jeg tok opp kobolt, så anbefaler jeg deg i å trene på barnebøker der man skal finne og tegne linjene mellom A til B.Fantasirike barnebøker har du tydelegvis henta mykje inspirasjon frå, ja. La oss sjå på fakta i saka: 1. Omlag 20% av kobolt frå Kongo kjem frå artisan-gruver der bornearbeid er utbreidd. (Det vil seie at 80% av kobolten frå Kongo ikkje er knytt til bornearbeid.) 2. Amnesty Interational har undersøkt kvar kobolt frå artisan-gruvene i Kongo hamnar. Dei kom fram til ei lang rekkje selskap, m.a. Volkswagen. 3. Ingen, korkje Amnesty International eller andre, har klart å påvise at Tesla kjøper kobolt av selskap som kjøper malm frå slike gruver. 4. Det er ikkje vanskeleg å velje kobolt frå trygge kjelder. Du har ingenting utover strekar i barnebøker å vise til, når eg ber deg dokumentere at Tesla har noko som helst med bonearbeid i Kongo å gjere. VW har påviseleg brukt kobolt utvunne av born. Kvifor har ikkje VW sikra seg kobolt frå kjelder som ikkje er knytt til bornearbeid? Dette er berre nok eit tilfelle som syner kor rote dette selskapet er. Punkt 4 er det viktigaste. Det er nok av kinesiske og koreanske batteriprodusentar som ikkje bryr seg om at kobolten stammar frå bornearbeid, til at den kobolten får kjøparar til like høg pris som annan kobolt. Selskap som VW, Apple, Huawei, Dell, Sony osb kjøper av desse, utan å stille spørsmål ved kvar råmateriala kjem frå. Dermed er det uproblematisk for selskap med etiske standardar, som Panasonic og Tesla, å finne kobolt frå ande kjelder. Det er ikkje selskapa som stiller krav du skal gå etter, det er dei som ikkje gjer det. Igjen, skal du vise til at noen bedriver massemord, så får du navngi dem du mener står for dette. Ikke si at 600,000 pluss fortjener å havne i buret. Det blir for tullete.Du må slutte å lyge om kva andre seier. Siter heller. VW er pill rote. Noko slik hadde aldri kunne skjedd i eit sunt selskap. Mange har visst om jukset og ingen varsla.Hvem? Hvem er det som er pil-råtne?Selskapet Volkswagen AG, som har ein bedriftskultur der slikt kan skje. Trendlinjer kan du få billig av meg. Aksjekursen er ca den same no som ved juletider 2015Teknisk analyse er tøys mener du? Haha, ok.Ja, teknisk analyse er tøys, på linje med å spå i kaffigrut. Hadde det fungert, hadde alle vore rike. Du sier at investorer er på vei ut av VW, og jeg motbeviser deg med å vise til en trendlinje som har vært stabil siden etter dieselgate.Sokalla "trendlinjer" og kurs er ikkje det same. Kursen har ikkje vore stabil. Du kan like gjerne trekkje ei kraftig synkande "trendlinje" frå midten av januar i fjor. Kursutviklinga for VW har vore dårlegare enn indeksen. Det er eitt tydeleg teikn på at investorar som handlar aktivt (ikkje berre slavisk etter indeksen, slik som mange fond) søkjer seg til andre selskap. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Håpløst å prate med deg Sturle S når du ikke leser det jeg skriver. Du gjentar flere ganger det samme, og forstår ikke årsaken til at jeg tok opp Kobolt og Tesla - selv etter jeg måtte gi det til deg med skje. Siste gang: Du mener vi skal straffe 600,000 folk innenfor et konsert, som 100% umulig kan ha hatt med dieselgate å gjøre. Mens jeg mener vi skal få la retten gå sin gang, for å ha lit til at politiet m.m. klarer å ta de personene som faktisk er skyldig. Dagens CEO Herbert Diess i VW har ikke noe med dieselgate å gjøre. Er han korrupt? Hvilke mennesker mener du er korrupt og massemordere som ikke allerede er under under etterforskning, fengslet eller sparket? 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Håpløst å prate med deg Sturle S når du ikke leser det jeg skriver. Du gjentar flere ganger det samme, og forstår ikke årsaken til at jeg tok opp Kobolt og Tesla - selv etter jeg måtte gi det til deg med skje. Siste gang: Du mener vi skal straffe 600,000 folk innenfor et konsert, som 100% umulig kan ha hatt med dieselgate å gjøre. Mens jeg mener vi skal få la retten gå sin gang, for å ha lit til at politiet m.m. klarer å ta de personene som faktisk er skyldig. Du bablar jo berre tull! Eg har ALDRI teke til orde for å straffe 600.000. Det er DU og berre du som er so utruleg oppteken av å henge ut enkeltpersonar som ikkje er her for å forsvare seg. Eg har heller ikkje nemnt straff med eit ord. Det er ikkje rart du tykkjer det er håplaust å diskutere. Du held ein monolog, i staden for å lese kva andre skriv og svare på det. Eg har forklart med teskei kvifor dine argument om Tesla og kobolt er meiningslause, men du les ikkje det heller. Argumentet ditt som ser ut til å kunne kokast ned til at VW brukar kobolt produsert av born i artisan-gruver i Kongo, fordi Tesla og andre selskap med etiske standardar ikkje gjer det. Det er håplaust. Dersom du vil unngå å støtte bornearbeid i Kongo, må du liggje langt unna selskap som ikkje bryr seg om kvar kobolten kjem frå. Det inkluderer store selskap som Apple, Microsoft, Huawei og Volkswagen, men ikkje til dømes Tesla, Panasonic og Freephone. Dersom du vil unngå at metall utvunne på ulovleg vis vert verd noko, må du slutte å bruke metall og elektronikk. Tinnet i loddetinn, tantal i kondensatorar og wolfram i glødetrådar er mykje større problem. Dersom du berre kjøper ukritisk frå selskap utan etiske standardar og krav til leverandørar, må du rekne med å få produkt med konflikt-metall, for der er det kamp om dei lovlege varene. Lovleg kobolt er det stort tilbod av. Dagens CEO Herbert Diess i VW har ikke noe med dieselgate å gjøre. Er han korrupt? Hvilke mennesker mener du er korrupt og massemordere som ikke allerede er under under etterforskning, fengslet eller sparket? Eg er ikkje interessert i å henge ut enkeltpersonar som ikkje er her for å forsvare seg. Volkswagen er ein eigen juridisk person som har vedgått skuld. Eg vurderer det som greitt å diskutere både det Volkswagen seier dei har gjort og det vi ser at dei gjer. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Det inkluderer store selskap som Apple, Microsoft, Huawei og Volkswagen, men ikkje til dømes Tesla, Panasonic og Freephone. Dette bekrefter vell at du ikke leser hva jeg skriver. Du sier nøyaktig det samme her som jeg skrev tidligere. Jeg har allerede sagt at det er tullete å anklage noen for Kobolt bruk nå kun pga elbilene bruker det, mens vi i alle år har brukt smartmobiler, nettbrett, lapptopper og den slags. Det var hele poenget med å anklage Tesla for kobolt bruk, og det at Panasonic måtte kutte ut mellomledd pga usikkerhet rundt hvor det kom fra. Det er håpløst tåpelig å slå alle under en kam. Poengene flyr over hodet på deg. Eg er ikkje interessert i å henge ut enkeltpersonar som ikkje er her for å forsvare seg. Volkswagen er ein eigen juridisk person som har vedgått skuld. Eg vurderer det som greitt å diskutere både det Volkswagen seier dei har gjort og det vi ser at dei gjer. Du er ikke interessert i å henge ut folk som faktisk er skyldige, men det å henge ut alle som er forbundet med VW der du garantert treffer uskyldige folk er greit? (Før du tolker dette på din vanlige vanvittige måte - så sier jeg ikke at Herbert Diess er skyldig). Det at de i det hele tatt har gjort forandringer i toppen må jo være et greit tegn etter Dieselgate? Det at de skriver mye om fremtiden, og putter penger inn i omstilling av fabrikker må jo være greit? Det at de flytter mye produksjon fra Kina til Europa må da være greit? Jeg gav deg ei hel rekke av prosjekter de jobber med som omhandler fremtiden. Flere av dem er allerede i test-stadiet idag. Endret 22. februar 2019 av oophus3do 4 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det inkluderer store selskap som Apple, Microsoft, Huawei og Volkswagen, men ikkje til dømes Tesla, Panasonic og Freephone.Dette bekrefter vell at du ikke leser hva jeg skriver. Du sier nøyaktig det samme her som jeg skrev tidligere. Jeg har allerede sagt at det er tullete å anklage noen for Kobolt bruk nå kun pga elbilene bruker det, mens vi i alle år har brukt smartmobiler, nettbrett, lapptopper og den slags. Det var hele poenget med å anklage Tesla for kobolt bruk, og det at Panasonic måtte kutte ut mellomledd pga usikkerhet rundt hvor det kom fra. Det er håpløst tåpelig å slå alle under en kam. Då er den grei. Vi har slått fast at Tesla ikkje kan knytast til bornearbeid i Kongo, medan Volkswagen kan det. Då fall siste rest av whataboutismen din. Eg er ikkje interessert i å henge ut enkeltpersonar som ikkje er her for å forsvare seg. Volkswagen er ein eigen juridisk person som har vedgått skuld. Eg vurderer det som greitt å diskutere både det Volkswagen seier dei har gjort og det vi ser at dei gjer.Du er ikke interessert i å henge ut folk som faktisk er skyldige, men det å henge ut alle som er forbundet med VW der du garantert treffer uskyldige folk er greit? (Før du tolker dette på din vanlige vanvittige måte - så sier jeg ikke at Herbert Diess er skyldig). Akkurat det får du ta opp med Volkswagen. Volkswagen har vedgått skuld. Sjølvsagt er det Volkswagen har gjort stigmatiserande for alle som jobbar der, men du kan ikkje late som om Volkswagen er uskuldige av frykt for å såre nokon. Det at de i det hele tatt har gjort forandringer i toppen må jo være et greit tegn etter Dieselgate?Det vart dei pålagde. Det ville dessutan vore vanskeleg å drive Volkswagen frå fengsel. Jeg gav deg ei hel rekke av prosjekter de jobber med som omhandler fremtiden. Flere av dem er allerede i test-stadiet idag.Eg forstår ikkje kvifor du gjorde det, sidan det eg ba deg dokumentere ikkje stod på lista. 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Då er den grei. Vi har slått fast at Tesla ikkje kan knytast til bornearbeid i Kongo, medan Volkswagen kan det. Då fall siste rest av whataboutismen din. De som kjører Volkswagen støtter barnemord da sant? Samt jeg regner med du ikke har mye til elektronikk hjemme, siden du umulig kan vite hvor apple, samsung, IBM, HP, etc greiene dine har kobolten sin fra. Du kan dessuten gi oss ei kilde til dette, så alle kan få lese hva du prater om. Akkurat det får du ta opp med Volkswagen. Volkswagen har vedgått skuld. Sjølvsagt er det Volkswagen har gjort stigmatiserande for alle som jobbar der, men du kan ikkje late som om Volkswagen er uskuldige av frykt for å såre nokon. 1. Dette gir ikke noen mening. 2. Det er du som anklager alle innenfor VW konsernet å være korrupte. 3. Jeg har aldri latet som om VW er uskyldige? Igjen tåpeligheter fra din side. Det vart dei pålagde. Det ville dessutan vore vanskeleg å drive Volkswagen frå fengsel. Kriminalitet straffer seg ja, men beslutningen til få stykker skal ikke straffe flere hundre tusen uskyldige mennesker. Enig? Eg forstår ikkje kvifor du gjorde det, sidan det eg ba deg dokumentere ikkje stod på lista. Du sier de ikke satser på fremtiden. Jeg motbeviste deg, og dermed ignorerer vi denne siden av argumentet. Ok "Got it". 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 (endret) Då er den grei. Vi har slått fast at Tesla ikkje kan knytast til bornearbeid i Kongo, medan Volkswagen kan det. Då fall siste rest av whataboutismen din.De som kjører Volkswagen støtter barnemord da sant? Samt jeg regner med du ikke har mye til elektronikk hjemme, siden du umulig kan vite hvor apple, samsung, IBM, HP, etc greiene dine har kobolten sin fra. Eg har ingenting frå Apple, Microsoft, HP osb, og gjer mitt beste for å handle etisk. Du kan dessuten gi oss ei kilde til dette, så alle kan få lese hva du prater om. Det gjorde eg tidlegare i tråden. Rapporten frå Amnesty Interational. Akkurat det får du ta opp med Volkswagen. Volkswagen har vedgått skuld. Sjølvsagt er det Volkswagen har gjort stigmatiserande for alle som jobbar der, men du kan ikkje late som om Volkswagen er uskuldige av frykt for å såre nokon. 1. Dette gir ikke noen mening. 2. Det er du som anklager alle innenfor VW konsernet å være korrupte. 3. Jeg har aldri latet som om VW er uskyldige? Igjen tåpeligheter fra din side. 1. Då tykkjer eg du skal lese det ein gong til. 2. Nei, det er det du som gjer. Les innlegga mine og dine eigne svar. 3. Du reagerer i alle fall panisk kvar gong eg nemner massedrapet Volkswagen er ansvarleg for, og den pill rotne bedriftskulturen som har gjort det mogeleg å satse på massemord framfor elektrifiseringa dei lovde. VW er skuldige. Skuld for selskapet impliserer ikkje at vaskepersonalet i Volkswagen er korrupte (punkt 2). Det vart dei pålagde. Det ville dessutan vore vanskeleg å drive Volkswagen frå fengsel.Kriminalitet straffer seg ja, men beslutningen til få stykker skal ikke straffe flere hundre tusen uskyldige mennesker. Enig? Eg har vore heilt konsekvent på at det er politiet som etterforskar og rettsvesenet som dømmer, ja. Det er berre du som har mast om uthengig av enkeltpersonar og prøvd å implisere fleire. Eg forstår ikkje kvifor du gjorde det, sidan det eg ba deg dokumentere ikkje stod på lista.Du sier de ikke satser på fremtiden. Jeg motbeviste deg, og dermed ignorerer vi denne siden av argumentet. Ok "Got it". Eg trur du for ein gongs skuld skal prøve å lese kva eg skriv, i staden for å påstå at eg seier ting. Endret 22. februar 2019 av Sturle S 2 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Eg har ingenting frå Apple, Microsoft, HP osb, og gjer mitt beste for å handle etisk. Hva med Samsung, Dell, Tesla (whops), LG, Sony, Microsoft, Lenovo, Huawei? Om du skal være 100% sikker på at du ikke berører dette, så faller Tesla i lista som rapporten omhandler om. Det gjorde eg tidlegare i tråden. Rapporten frå Amnesty Interational. "Members of the European Automotive Working Group on Supply Chain Sustainability,72 which includes BMW, Daimler and Volkswagen, are working with their suppliers and sub-suppliers to map their cobalt supply chains, identify relevant smelters and determine whether those smelters have been audited." "A “public-private coalition”, known as the Global Battery Alliance, was formally launched at the World Economic Forum’s Sustainable Development Impact Summit in September 2017.75 This coalition includes large mining companies and mineral traders, downstream companies (including Volkswagen), international organizations (including the OECD and CCCMC) and NGOs. Its stated aim is “to create a responsible value chain for the fast-growing battery market powering the technology and clean energy revolution” by “transform[ing] the entire value chain, from the mining and chemical industries to manufacturers, electronics, automotive and energy businesses”." "Volkswagen reported that it had carried out interview-based risk assessments with five battery cell suppliers in 2016 in order to “understand the companies’ CSR The company said that investigations by its battery suppliers led to “temporary suspension of purchases in some supply chains until further due diligence efforts have been put in place" Syns det høres greit ut jeg? 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Eg har ingenting frå Apple, Microsoft, HP osb, og gjer mitt beste for å handle etisk.Hva med Samsung, Dell, Tesla (whops), LG, Sony, Microsoft, Lenovo, Huawei? Om du skal være 100% sikker på at du ikke berører dette, så faller Tesla i lista som rapporten omhandler om. Er du ikkje flau av å lyge so konsekvent? Eg har eit gammalt fjernsyn frå LG som eg fekk brukt (ikkje noko kobolt der), og ein Tesla Model S med battericeller frå Panasonic. Ikkje noko ulovleg kobolt der heller. Elles ingen av produsentane du nemner. Ein haug 16850 battericeller frå Acer laptop-batteri som elles hadde vorte kasta er det næraste eg kjem. Det gjorde eg tidlegare i tråden. Rapporten frå Amnesty Interational. The company said that investigations by its battery suppliers led to “temporary suspension of purchases in some supply chains until further due diligence efforts have been put in place"Syns det høres greit ut jeg? Ja, det er ein typisk Volkswagen-reaksjon. "Ooops, jusksar vi på utsleppstestar og drep tusenvis? Korleis kunne det skje, he he, søren dei oppdaga det no må vi gjere noko med det." "Ooops, kjøper vi kobolt utvunne av born i livsfarlege gruver i Kongo? Korleis kunne det skje, he, he, søren dei oppdaga det, no må vi gjere noko med det." 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 24. februar 2019 Del Skrevet 24. februar 2019 Ja, det er ein typisk Volkswagen-reaksjon. "Ooops, jusksar vi på utsleppstestar og drep tusenvis? Korleis kunne det skje, he he, søren dei oppdaga det no må vi gjere noko med det." "Ooops, kjøper vi kobolt utvunne av born i livsfarlege gruver i Kongo? Korleis kunne det skje, he, he, søren dei oppdaga det, no må vi gjere noko med det." Du glemmer at Tesla gjorde akkurat det samme, og var grunnen til at jeg kastet opp sitatet. Jeg håpet du skulle bite på, og joda, så enkelt var det. Tesla kuttet ut ei bråta av folk de også i sin "supply-chain" etter medieoppstyret med kobolt hentet av barnehender. Ref.Linken jeg gav tidligere. 3 Lenke til kommentar
Sturle S Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja, det er ein typisk Volkswagen-reaksjon. "Ooops, jusksar vi på utsleppstestar og drep tusenvis? Korleis kunne det skje, he he, søren dei oppdaga det no må vi gjere noko med det." "Ooops, kjøper vi kobolt utvunne av born i livsfarlege gruver i Kongo? Korleis kunne det skje, he, he, søren dei oppdaga det, no må vi gjere noko med det."Du glemmer at Tesla gjorde akkurat det samme, og var grunnen til at jeg kastet opp sitatet. Jeg håpet du skulle bite på, og joda, så enkelt var det. Tesla kuttet ut ei bråta av folk de også i sin "supply-chain" etter medieoppstyret med kobolt hentet av barnehender. Ref.Linken jeg gav tidligere. Nok ein gong: Kvifor repeterer du dei same løgnene gong på gong, som om det du ynskjer mest i heile verda er å øydeleggje truverdet ditt fullstendig? Dei gjorde små endringar for å unngå raffineri som raffinerer cubansk malm i tillegg til canadisk. Det har ingenting å gjere med Kongo og ingenting med barnearbeid. Eg sklle ynskje du kunne skrive noko som er sant for ein gong skuld. Du øydelegg alle gode diskusjonar på denne måten. Prøv å lære deg å skilje mellom fiksjon og fakta. 1 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 2. mars 2019 Del Skrevet 2. mars 2019 Nok ein gong: Kvifor repeterer du dei same løgnene gong på gong, som om det du ynskjer mest i heile verda er å øydeleggje truverdet ditt fullstendig? Dei gjorde små endringar for å unngå raffineri som raffinerer cubansk malm i tillegg til canadisk. Det har ingenting å gjere med Kongo og ingenting med barnearbeid. Eg sklle ynskje du kunne skrive noko som er sant for ein gong skuld. Du øydelegg alle gode diskusjonar på denne måten. Prøv å lære deg å skilje mellom fiksjon og fakta. Du har oppgitt kilder som putter Tesla inn i samme listene som VW angående kobolt. Rart hvordan ordet "Tesla" forsvinner når du leser om dem når det omhandler noe negativt. Uansett, du forstår ikke poenget så det blir nytteløst uansett. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå