thomaskk Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Hei!Nå til dags er de mest populære appene som f.eks youtube, facebook etc. veldig flinke på å skape distraksjoner som gir dopamin-kick for å holde deg på platformen deres lenger. I den forbindelse lurer jeg på om noen har noen gode anti-distraksjons apper/tillegg som man f.eks kan bruke på maskinen sin / youtube for å forhindre å se f.eks recommended videos, eller generelt øke produktiviteten i dagliglivet?Er veldig spent på svar, dere har alltid mye god kunnskap å komme med, så alt er velkommen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6CexrT Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Jeg pleier å ha varsler av, slik at jeg sjekker sosiale medier når jeg har lyst til det, ikke når Facebook og YouTube vil ha meg der. YouTube premium er å anbefale, så slipper du irriterende reklame, skulle vært en mulighet på Facebook og Instagram også. Håper det var dette du siktet til? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Youtube premium er den beste investeringen jeg har gjort dette århundrede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå