Lisemisje1 Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Hei! Jeg lurer på noe angående EF språkreiser, og håper noen har erfaring og kan svare! Jeg har lastet ned appen My EF og ønsker å komme i kontakt med de fra min reisegruppe. Hvordan vet jeg hvem jeg kommer på reisegruppe med? Reiser alle fra Norge sammen ned? Hadde vært kjekt å blitt kjent med de jeg møter på flyplassen og skaø reise med ned, istedenfor å bli kjent med noen andre fra Norge som jeg ikke kommer til å reise med eller møte. Håper på svar! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Om du reiser på språkreise for å lære språk så er jo meningen at du skal bli kjent med folk fra andre land og ikke snakke Norsk. Om du allerede før reisen begynner å lete etter nordmenn som skal til samme område så har du muligens booket feil type reise. 1 Lenke til kommentar
Lisemisje1 Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg leter så klart ikke etter bare nordmenn:) jeg lurer kun på om jeg får vite hvem jeg reiser ned til destinasjonen med, uansett land:) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå