Foundry Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Hei. Jeg hadde et skjermkort med en feil som førte til at jeg benyttet meg reklamasjonsretten. Produktet ble sendt inn til service men selger klarte ikke å rette feilen og valgte omlevering, noe som var helt greit for min del. Problemet oppstod når jeg fant ut at utgangene fra det nye skjermkortet (antall DP, DVI, HDMI) ikke matcher det gamle produktet. (Spesifikt, den har en DVI utgang mens jeg har behov for to). Det finnes adaptere for å få fikset dette, men for å oppnå over 60hz på skjerm må jeg gå til anskaffelse av en aktiv (dual-link) DP > DVI adapter, noe som medfører en ekstra kostnad for meg da selger ikke har en slik vare tilgjengelig som de kan sende. Er det mulig å heve kjøpet i en slik situasjon, eller må jeg bare finne meg i det? //F Endret 18. februar 2019 av Foundry Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ta kontakt med selger og forklar greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå