kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Noen som spiller Planetside her nå??? Uansett så har nå alle folka fått seg nisse luer, og når noen dør så blir lika til presanger.. Ganske tøft.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Spiller det ikke, men det hørtes kult ut! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Er litt morro men jeg tror ikke jeg kommer til å spille det s mye mere.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Koster det mye? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 er vel en 80-100kr i måneden Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Og ikke glem juletrelysene i trærne på vinterkontinentene Hyggelig at utviklerne tar seg bryet til å gjøre spillet litt morsommere i disse juletider Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jæv** bra, hadde jeg hatt Bredbånd så hadde jeg spilt det, men den gang ei. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det skytespill, eller? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Ja der er skyte spill... Ganske morro til tider Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ligner det på Battlefield eller Unreal Tournament? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Vel, allt er jo på en stor planet med forsjellige kontinenter liksom.. Du skal bli med i et av tre lag å ta over baser og tårn på de forsjellige kontinentene.. Vær av lagene har noen våpen og biler som er spesielle for dem og sånnt.. Endret 21. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er det et lag som er mye bedre enn de andre? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Det skal ikke være det nei... Men hvis du skal spille det så bli med Terran Republic .... Ta en titt inom Planetside.com Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Er det et lag som er mye bedre enn de andre? Meningen er at at "lagene" skal være nogenlunde balanserte i forhold til hverandre. NC (New Conglomate eller ,no) - Har de mest hardskytende våpene. Det vil si at hvert skudd tar mer skade i forhold til de andre lagene. TR (Terran) - Har våpen som skyter raskt, men hvert skudd har mindre individuell skade. VS (Vanu Soveregnity) - Satser mer på våpen som kan brukes til flere ting. Har generelt sett bedre nøyaktighet og våpnene sparer bedre på ammo-en Selv foretrekker jeg VS. De skiller seg mest ut fra de andre lagene og ser tøffest ut . Hvis du ikke har DSL anbefaler jeg deg ikke å kjøpe det. Bare patchingen til spillet tar 2-3 timer selv med bredbånd. Endret 21. desember 2003 av Zlash Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Nc sine våpen skyter ikke så raskt da, siden de gjør større skade.. Og VS har mere "laser" type våpen EDIT: VS er stygge med de teite lilla draktene sine Endret 21. desember 2003 av kaiern Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er dere sikre på at det koster noe i måneden? Det var et av de største ønskene mine når det gjelder online-spill, men hvis det koster noe i måneden så kan jeg ikke kjøpe det. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Det kosterr mellom 80 og 100 kr i måneden ja Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg venter heller på World of Warcraft, Final Fantasy XI eller Middle-Earth online. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Det er noen butikker som har importerte versioner av FFXI. Ram & Rom i LIllestrøm feks.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå