Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Frie tøyler, dama ikke interessert

Anbefalte innlegg

Du burde prate med en proff om det. En psykolog altså. Dette er ikke sunt for deg eller forholdet ditt, du lar tidligere erfaringer gå utover dama di.

Kan fint være at du fremdeles har denne kinken og lysten etter å ha jobbet deg gjennom det, men det høres ut som du ikke har håndtert tidligere følelser riktig så du straffer deg selv/dama.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette har jeg også tenkt på. Men jeg har evne til å gå inn i flere roller. Vi har gjort rollespill med straffepuling etter hun har vært "utro". Så vi har fått til en viss dynamikk selv om vi har motstridende fantasier.

Grunnen til at jeg har denne fantasien er at jeg har opplevd mye dritt og utroskap tidligere, samt vært med "seksuelt frigjorte" damer, så sjalusi og seksualitet har blitt helt sammensurret. Hjernen min har ikke klart å skille de to tingene fra hverandre etter mange ulike traumatiske opplevelser.

På en måte ser jeg underbevisst på kjærester som potensielt utro så jeg forsøker å ta kontrollen tilbake ved å eliminere muligheten. Eller så vil jeg bare gjenoppleve det, fordi jeg likte "smerten".

Ja, jeg stiller meg daglig spørsmål ved hvor sunt dette er.

Anonymous poster hash: 8c574...8d1

Voldtektsfantasi og «straffesex» er en meget vanlig fantasi hos begge kjønn, er vel knapt noen som ikke tenner på det, men cucking virker ofte å ha en type usunn bakenforliggende årsak, nettopp som du beskriver. Tviler på at det er bra hverken for deg eller dama at hun blir brukt som middel for å få utløp for disse følelsene. Nå har hun jo også sagt nei, så da passer det bra å undersøke alternative former for hjelp.
Lenke til kommentar

Du burde prate med en proff om det. En psykolog altså. Dette er ikke sunt for deg eller forholdet ditt, du lar tidligere erfaringer gå utover dama di.

Kan fint være at du fremdeles har denne kinken og lysten etter å ha jobbet deg gjennom det, men det høres ut som du ikke har håndtert tidligere følelser riktig så du straffer deg selv/dama.

Nå legger jeg jo ingenting i mellom her, så problemet høres større ut enn det er i praksis. Jeg har ikke snakket med dama om det på noen uker og det går jo egentlig bra.

Jeg tror jeg kan la fantasien dø ut og bearbeide det på egenhånd. Men jeg vet ikke helt om jeg vil det enda.

Problemet kan ikke løses av en psykolog, hvis jeg ikke har lyst til å fikse det - og dermed ikke lyst til å oppsøke psykolog.

Jeg SKAL fikse det, må bare ha litt tid. Må bestemme meg for det. (Føler meg som en heroinmisbruker når jeg sier dette)

Lenke til kommentar

Takk for svar! Hun vil nok ha meg fordi hun får lov til å ha frie tøyler.

Hadde det vært motsatt (forhold med masse regler) så ville hun nok ønske å pule alle og enhver. Gresset er grønnere osv...

Dette er et paradoks jeg og alle andre må leve med, innser at det ikke er mulig å få fikse.

Så nekt henne å ligge med andre da, og høst gevinster av omvendt-psykologi trikset  :w00t:

Lenke til kommentar

Skjønner problemstillingen din, ts, og jeg ser ikke på dette som noe farlig og at det er noe behov for psykiatrisk behandling med mindre du opplever dette som belastende, noe du tydeligvis ikke gjør.

Jeg skjønner godt den tenningen ved at man på et vis blottlegger en nerve. Gjør noe som man vanligvis ikke ville godtatt, men når det gjøres kontrollert sammen med noen man stoler på så føles spenningen deilig.

Jeg ville rådet deg til å tenke igjennom hvorvidt dette på sikt kan føre til belastning på forholdet dersom dere ikke er helt kompatible seksuelt.

Jeg er selv ganske frisinnet og liker et utfordrende sexliv mens min partner ikke er slik.

I starten gav hun tydelig inntrykk for at hun ønsket å strekke sine grenser og hun var såpass perfect ellers at jeg tenkte at jeg godt kunne være tålmodig og vente til hun fikk selvtillit nok til å dra tråden like langt som det jeg liker, men etter en del år så har vi bare kommet til den konklusjon at det hun kaller utfordrende er hva jeg kaller kjedelig og hun har hverken behov eller ønsker om å dra det lenger.

Nå har det jo gått såpass langt at vi har etablert familie og dermed anser oss som ganske fastlåst i den situasjonen vi er i siden vi begge ønsker "kjernefamilien" for barna våre og vi ellers er veldig glade i hverandre for den vi er. Vi plastrer dermed på såret med rollespill og denslags slik som dere gjør og det lar seg fint gjøre - men om man er tidlig i et forhold hvor man fortsatt har alle muligheter tilgjengelige uten store rammevirkninger så er det antagelig en faktor man bør se objektivt og langsiktig på.

Lenke til kommentar

Nå legger jeg jo ingenting i mellom her, så problemet høres større ut enn det er i praksis. Jeg har ikke snakket med dama om det på noen uker og det går jo egentlig bra.

Jeg tror jeg kan la fantasien dø ut og bearbeide det på egenhånd. Men jeg vet ikke helt om jeg vil det enda.

Problemet kan ikke løses av en psykolog, hvis jeg ikke har lyst til å fikse det - og dermed ikke lyst til å oppsøke psykolog.

Jeg SKAL fikse det, må bare ha litt tid. Må bestemme meg for det. (Føler meg som en heroinmisbruker når jeg sier dette)

Ikke føl deg som en heroinmisbruker, du kan ikke forandre noe hvis du ikke innser problemet og bestemmer deg for å gjøre noe med det. Gi deg selv sjansen til å feile, det er helt normalt og en del av prosessen. 

Bare pass på å ivareta dama di sine ønsker og interesser samtidig. Som sagt så trenger ikke dette nødvendigvis være noe du legger helt på hylla, men er greit å vite at du gjør dette fordi du har genuint lyst og det bare tenner deg før du faktisk prøver å få dama med på det. Det kan godt hende du ikke hadde likt det like mye som du tror du hadde gjort det, eller misforstår jeg og du har allerede delt tidligere partnere du har vært glad i? Mange har voldtektsfantasier men kunne ikke tenke seg å bli faktisk voldtatt eller faktisk voldta noen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke føl deg som en heroinmisbruker, du kan ikke forandre noe hvis du ikke innser problemet og bestemmer deg for å gjøre noe med det. Gi deg selv sjansen til å feile, det er helt normalt og en del av prosessen. 

Bare pass på å ivareta dama di sine ønsker og interesser samtidig. Som sagt så trenger ikke dette nødvendigvis være noe du legger helt på hylla, men er greit å vite at du gjør dette fordi du har genuint lyst og det bare tenner deg før du faktisk prøver å få dama med på det. Det kan godt hende du ikke hadde likt det like mye som du tror du hadde gjort det, eller misforstår jeg og du har allerede delt tidligere partnere du har vært glad i? Mange har voldtektsfantasier men kunne ikke tenke seg å bli faktisk voldtatt eller faktisk voldta noen.

Jeg har aldri delt partnere, og i et tidligere forhold så nevnte jeg heller ikke fantasien.

Det som gjør dette så vilt for meg er at jeg tror dama faktisk vil det, selv om hun ikke er gira nå.

Jeg har sagt at sex med andre ikke er noe hun behøver å gjøre bare fordi jeg har en fantasi. Da sier hun at "jeg kunne nok gjort det for din skyld, om vi var helt sikre, kanskje en gang i fremtiden"

Det er som om hun heller ikke vil legge ballen død, så jeg er litt i limbo.

Men jeg vil ha action nå, og hun vil sikkert ha muligheten en eller annen gang, det er tross alt gode kort hun sitter på. Så det er litt vanskelig å vite hva man skal foreta seg på ubestemt tid.

Av erfaring må man tøye strikken litt og litt, så om hun hadde sex med andre kunne det blitt for mye, men jeg vet jeg hadde taklet det - i det minste vet jeg at jeg er langt på veien mot å kunne takle noe sånt.

Lenke til kommentar

Jeg ville rådet deg til å tenke igjennom hvorvidt dette på sikt kan føre til belastning på forholdet dersom dere ikke er helt kompatible seksuelt.

Jeg er selv ganske frisinnet og liker et utfordrende sexliv mens min partner ikke er slik.

Takk for råd! Vi har et veldig spennende sexliv og jeg ville ikke byttet henne ut noensinne.

Jeg vil si at vi er ultra-kompatible selv om vi ikke har samme fantasier, men fordi det er rom for å prøve hva enn man vil. Nå er det slik at min fantasi er et minefelt og mye skal klaffe for at det skal funke. Så jeg har ikke noe problem med at det tar tid evt.

Jeg ville ikke funnet meg ei annen som var "enklere" å dele på hvis det gikk på bekostning av alt andre vi har, som er stort sett dritbra.

Hun har gjort sitt beste, rollespilt ting for MIN skyld og det gjør at hun er bra nok til tusen.

Lenke til kommentar

Hva gjør du hvis du ikke er det og du sitter der og ender opp med å se en dude pule dama di når det kanskje ikke var det du ønsket alikevel? For det er nok derfor dama di er skeptisk på dette. Du er jo ikke sikker på hvordan du hadde reagert før det skjer.. så kanskje begynne med noe smått først? La henne kline og bli tafset på av andre foran deg istedenfor å bestemme dere å ha fult ut sex med en gang. Da kan både du og hun få føle på det litt først. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for råd! Vi har et veldig spennende sexliv og jeg ville ikke byttet henne ut noensinne.

Jeg vil si at vi er ultra-kompatible selv om vi ikke har samme fantasier, men fordi det er rom for å prøve hva enn man vil. Nå er det slik at min fantasi er et minefelt og mye skal klaffe for at det skal funke. Så jeg har ikke noe problem med at det tar tid evt.

Jeg ville ikke funnet meg ei annen som var "enklere" å dele på hvis det gikk på bekostning av alt andre vi har, som er stort sett dritbra.

Hun har gjort sitt beste, rollespilt ting for MIN skyld og det gjør at hun er bra nok til tusen.

Da har du allerede reflektert over dette og tar et godt valg. :)

Jeg er helt enig.

Min egen kjære har også for store verdier ellers til å enkelt kunne byttes ut som samlivspartner og jeg har aldri tidligere møtt en kvinne som jeg ønsker å se i mine egne barn slik som henne.

Løsningen din er antagelig da bare å være tålmodig og fortsette med rollespillet. Kanskje en dag vekkes lysten i henne og hun ønsker å ta rollespillet deres fra fantasi til virkelighet.

Fingers crossed :)

Lenke til kommentar

Da har du allerede reflektert over dette og tar et godt valg. :)

Jeg er helt enig.

Min egen kjære har også for store verdier ellers til å enkelt kunne byttes ut som samlivspartner og jeg har aldri tidligere møtt en kvinne som jeg ønsker å se i mine egne barn slik som henne.

Løsningen din er antagelig da bare å være tålmodig og fortsette med rollespillet. Kanskje en dag vekkes lysten i henne og hun ønsker å ta rollespillet deres fra fantasi til virkelighet.

Fingers crossed :)

Takk!

Jeg har lagt ballen helt død nå.

Altså jeg tar ikke insj til rollespill eller noe som helst.

Men hvis hun hinter til at hun savner dette så skal det faen meg bli fullt kjør!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner dama di! Helt grei plan, men om jeg hadde måttet dratt til utlandet for å få det til hadde det vært uaktuelt. Vi har det samme, men vi sier ikke noe om det il den andre så vet ikke om det er naboen eller noen man møter fra tid til annen. Så lenge de ikke er fast.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner dama di! Helt grei plan, men om jeg hadde måttet dratt til utlandet for å få det til hadde det vært uaktuelt. Vi har det samme, men vi sier ikke noe om det il den andre så vet ikke om det er naboen eller noen man møter fra tid til annen. Så lenge de ikke er fast.

Høres spennende ut!

Altså i hovedsak er det snakk utlandet fordi hun har gått på skole der og hatt sex med flere der. Så hun kjenner de fra før, det gjør ting enklere. Og da kan det ikke bli fast heller ettersom det er i utlandet.

Det er heller ikke snakk om å dra til utlandet utelukket for å gjøre dette, men gjøre det mens man er der (hun bruker å besøke venninner der osv) hvis muligheten dukker opp.

Hun spurte i går om jeg ville at hun skulle sende bilder til noen på snap. Så første initiativ fra hennes side på en stund... Det er et bra tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...