AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Jeg er en ekte cuck og vil gi dama litt frie tøyler, spesielt i danmark/sverige/norden. Vet ikke hvorfor utlandet, men har ikke kommet så langt at det er greit å knulle naboen liksom, Norge blir for "nært". Det må være litt planlagt og det må helst skje et sted man ikke returnerer til så ofte. Da føler jeg at jeg kan ha litt kontroll over situasjonen. Uansett! Hun vil ikke, og sier jeg må tenke gjennom det, og at hun kan vurdere det en eller annen gang. Vi har prøvd å snappe med andre menn, hun har flashet litt IRL, vi har hatt rollespill osv - men jeg er ærlig talt klar for litt mer. Hun synes det var gøy å snappe og vise seg frem, men hver gang vi gjør et fremstøt, så blir det to steg tilbake og hun sier hun vil bare ha meg. Hvordan få henne mer gira på ideen, sånn helt diskret? Eller: Hvordan kanalisere hennes indre slut? Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Endret 23. februar 2019 av Omnia vincit amor Fletting av innlegg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Vil ikke tro det er så mye annet du kan gjøre enn å fortsette som nå og bare la henne sakte men sikkert bli mer gira på tanken. Hvis hun i det hele tatt blir det. Blir hun ikke det, så er det ikke så mye du kan gjøre med det, tenker jeg. Anonymous poster hash: 3c046...c23 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Disorder Skrevet 19. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2019 Les overskriften du selv lagde på denne tråden. Dama er ikke interessert. Hvis hun bare vil ha deg, så vil hun bare ha deg. Skal du være kjæresten eller pimpen hennes? Ha litt respekt for henne 13 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Bygg opp en svær ølmage og gjør deg så lite attraktiv som mulig så skal du se dine ønsker kommer i oppfyllelse Lykke til. 5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Det kan jo være det at en helt fremmed kanskje ikke er hennes greie, kanskje hun hadde vært mer interessert om dere fant en som hun kunne bli trygg på og kanskje treffe flere ganger? 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 19. februar 2019 Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2019 Hva med og ikke presse hun til å gjøre ting hun ikke er komfortabel med? 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 19. februar 2019 Dette er dama di, ikke ei bikkje som du kan trene opp til å gjøre triks. Vil ho ikke, så vil ho ikke. Anonymous poster hash: b1b3a...db7 13 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Kanksje du kan gå i terapi og de kan fikse huet ditt. 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Takk for svar! Hun vil nok ha meg fordi hun får lov til å ha frie tøyler. Hadde det vært motsatt (forhold med masse regler) så ville hun nok ønske å pule alle og enhver. Gresset er grønnere osv... Dette er et paradoks jeg og alle andre må leve med, innser at det ikke er mulig å få fikse. Og nei, jeg har aldri tvingt henne eller pimpet henne ut. Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Endret 23. februar 2019 av Omnia vincit amor Fletting av innlegg. 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Selvom du ikke har gjort det direkte, så har det noe med hva slags meldinger du sender henne. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Folkens, dialogen mellom TS og hans kjære vet vi ingenting om, så jeg foreslår vi forholder oss til det TS forteller og det TS spør om. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Takk for svar! Hun vil nok ha meg fordi hun får lov til å ha frie tøyler. Hadde det vært motsatt (forhold med masse regler) så ville hun nok ønske å pule alle og enhver. Gresset er grønnere osv... Neppe. Det er ikke slik at alle tenner på å knulle rundt uansett om de får lov eller ikke. Hvis dette virkelig er viktig for deg bør du lete etter noen som deler din interesse. Anonymous poster hash: 1aa83...aa0 3 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Eller: Hvordan kanalisere hennes indre slut? Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Pluss at du har et stygt syn på damer... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Ah! Kvalitetsforum, snakkes Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Ah! Kvalitetsforum, snakkes Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Det er dessverre mange som har et svært snevert syn på hva et godt seksualliv er både her og ellers i samfunnet Flott at du har selvsikkerheten og tillit til forholdet til å ønske å leve ut din fantasi, men du spør et veldig vanskelig spørsmål. Jeg tror nok at de fleste blir ganske tidlig indoktrinert på hvordan de skal få leve sin seksualitet og når man lever et halvt liv med de grensene så blir de ganske urokkelige. Selvfølgelig har ikke alle samme behov heller og da er antagelig det beste å finne noen som ønsker et like utfordrende sexliv som det du ønsker. Du skal heller ikke se bort ifra at hennes motstand mot å selv få frie tøyler er fordi det betyr at du burde få det også. Eneste forslaget jeg kan komme på er å evt forsikre henne om at dette ikke er tilfellet isåfall - men etterhvert som man tøyer strikken så er det ofte ønskelig med mer og mer av det som er godt så når det gjelder sex er det sikkert ofte lurt å ikke love for mye for langt frem Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Pluss at du har et stygt syn på damer...Alle jenter har en indre slut. Du slår meg imidlertid ikke som typen som greier å vekke den til live 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Alle jenter har en indre slut. Du slår meg imidlertid ikke som typen som greier å vekke den til live Jeg vet ikke helt. Hun liker å bli bundet fast, banket osv. Det er en fantasi hun kun har delt med meg, og bare har gjennomført med meg. Mulig jeg ikke akkurat vekket den til live, men hun har hvertfall fått opplevd det nå. Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Det er dessverre mange som har et svært snevert syn på hva et godt seksualliv er både her og ellers i samfunnet Flott at du har selvsikkerheten og tillit til forholdet til å ønske å leve ut din fantasi, men du spør et veldig vanskelig spørsmål. Jeg tror nok at de fleste blir ganske tidlig indoktrinert på hvordan de skal få leve sin seksualitet og når man lever et halvt liv med de grensene så blir de ganske urokkelige. Selvfølgelig har ikke alle samme behov heller og da er antagelig det beste å finne noen som ønsker et like utfordrende sexliv som det du ønsker. Du skal heller ikke se bort ifra at hennes motstand mot å selv få frie tøyler er fordi det betyr at du burde få det også. Eneste forslaget jeg kan komme på er å evt forsikre henne om at dette ikke er tilfellet isåfall - men etterhvert som man tøyer strikken så er det ofte ønskelig med mer og mer av det som er godt så når det gjelder sex er det sikkert ofte lurt å ikke love for mye for langt frem Takk for reflektert svar. Nå er sexlivet vårt veldig kinky og bra fra før, så jeg kan kutte ut denne fantasien for alltid og likevel ha det fint. Men det er veldig fristende å prøve mer når hun nesten hinter til det selv. Det hender hun rollespiller dette i fylla, og jeg lurer da på om det er hemninger som stopper det hele. Men jeg skjønner det ikke funker med press. Jeg må gi henne tid - men det hele faller liksom mer og mer bort om man ikke tar initiativ. Jeg får nok bare vente og la henne ta insj. Angående det siste du sier så har jeg forsikret henne om dette, men kan hende hun likevel tviler på at jeg virkelig mener det. Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Jeg vet ikke helt. Hun liker å bli bundet fast, banket osv. Det er en fantasi hun kun har delt med meg, og bare har gjennomført med meg. Mulig jeg ikke akkurat vekket den til live, men hun har hvertfall fått opplevd det nå. Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Handlinger hvor du dominerer henne er jo alltid vel og bra. Problemet med å være en cuck er at du på en måte selv blir dominert, noe som er turn off for mange jenter, samt at de fort mister respekten for deg. Litt som om hun skulle være den som binder deg fast, og ikke omvendt. Men for all del, det finnes eksempler på at det går. Ville foretatt en dyp analyse av meg selv først, og funnet ut hvorfor du har denne fantasien. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2019 Handlinger hvor du dominerer henne er jo alltid vel og bra. Problemet med å være en cuck er at du på en måte selv blir dominert, noe som er turn off for mange jenter, samt at de fort mister respekten for deg. Litt som om hun skulle være den som binder deg fast, og ikke omvendt. Men for all del, det finnes eksempler på at det går. Ville foretatt en dyp analyse av meg selv først, og funnet ut hvorfor du har denne fantasien. Dette har jeg også tenkt på. Men jeg har evne til å gå inn i flere roller. Vi har gjort rollespill med straffepuling etter hun har vært "utro". Så vi har fått til en viss dynamikk selv om vi har motstridende fantasier. Grunnen til at jeg har denne fantasien er at jeg har opplevd mye dritt og utroskap tidligere, samt vært med "seksuelt frigjorte" damer, så sjalusi og seksualitet har blitt helt sammensurret. Hjernen min har ikke klart å skille de to tingene fra hverandre etter mange ulike traumatiske opplevelser. På en måte ser jeg underbevisst på kjærester som potensielt utro så jeg forsøker å ta kontrollen tilbake ved å eliminere muligheten. Eller så vil jeg bare gjenoppleve det, fordi jeg likte "smerten". Ja, jeg stiller meg daglig spørsmål ved hvor sunt dette er. Anonymous poster hash: 8c574...8d1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå