NTB - digi Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Rapport: Fire av ti selskaper gjorde feilansettelser i fjor Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 De vanligste feilene ved ansettelsen er at kandidatene ikke har de ferdighetene de ga inntrykk av i intervjuet, eller at kandidaten ikke passer inn sosialt. Er vel ingen eller få ledere som tør og ta et dybdeintervju i fare for at søkeren skal føle seg støtt på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Jeg har ikke vært på mange intervjuer i mitt liv. Men av de jeg har vært på. Har jeg aldri blitt spurt et faglig spørsmål. Aldri blitt bedt om å vise hva jeg kan.Å dette har alle vært sivilingeniørstillinger. Endret 18. februar 2019 av Acurus 4 Lenke til kommentar
EremittPåTur Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Så... 6 av ti har faktisk gjort det riktig så bra. Flott. Begeret er halvfullt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå