TMB Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Snuser litt på robotstøvsuger men hva gjør dere som har 2 (eler fler) etasjer? Har dere 1 i hver etasje eller løfter dere den opp og nede trappa hver dag? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ikke noe problem å ha flere støvsugere i sammme app (på xiaomi sine iallefall). Men de jeg kjenner bærer den til neste etasje ot starter den der. Selv har jeg bare en etasje men bærer den inn på soverom for å ta der til tider. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Har robotstøvsugeren i hovedetasjen og støvsuger de andre manuelt. Blir fort ganske høye kostnader hvis man skal kjøpe en til hver etasje Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ja dem har blitt litt dyrere nå. Når jeg kjøpte min Xiaomi kostet den 2700kr inkludert 500kr i frakt (3 dager fra kina) Men så ble dem populær og koster vel en del mer nå. Fortsatt lett værd pengene. Men ikke noe problem å flytte den til en etasje. Den går tilbake dit du startet den om den ikke finner laderen sin. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Det sværaste er sjølvsagt å investere i eigne robotstøvsugarar for kvar etasje/rom, men det kjem sjølvsagt ann på kva du er villig til å bruke pengar på. Eg ville hatt ein robotstøvsugar i den etasjen du har stova i, sidan det er litt pes å kome til under sofaen med vanleg støvsugar, og dei øvrige etasjane hadde eg støvsuga med vanlig støvsuger etter behov, eller dratt ein tørrmopp over kvar dag. Det er ikkje mykje meir arbeid å dra over flatene med ein tørrmopp enn det er å bære robotstøvsugaren opp og ned trappene. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Min bror har 3 etasjer, og 3 robotstøvsugere De hadde først bare i hovedetasjen Lenke til kommentar
Madam Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 Tenkte kanskje man kunne ha 2 eller flere ladestasjoner, men vet ikke om det går Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. februar 2023 Del Skrevet 21. februar 2023 Med Roomba så foregår dette med IR-signal, så da er det ikke noe i veien for at det skal fungere. Sjelden noen har flere robotstøvsugere i samme etasje, så det er ikke noe unik ID på laderne som støvsugeren leter etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå