PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? Disse er greie. Sorry, for den voldsomme off-topic. Var ikke jeg som starta det... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det varke miiiiiiin skyld. bambambambambam.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? Disse er greie. Sorry, for den voldsomme off-topic. Var ikke jeg som starta det... Man må visst ha FrontPage Server Extensions på serveren.. Det harke jeg tror jeg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? DÆVEN! *imponert* trudde du var design-only dude(tte?) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? DÆVEN! *imponert* trudde du var design-only dude(tte?) Jeg..? (Om meg; fornærmer du meg med dude(ette) ? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 her er det vel snakk om å kode selv og ikke la FP gjøre det for deg..... Kan du VB ? uff php og aså koding må du jo ta i en text editor selv..... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 her er det vel snakk om å kode selv og ikke la FP gjøre det for deg..... Marvil bruker FP, derfor regnet jeg med at det var dette han var ute etter, men uten FP-extensions kommer en ikke langt på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå