Suppelars2k Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Enig! Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? Legg inn en søknad hos en av oss i styret så skal vi behandle den http://crime.demoted.org Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? Legg inn en søknad hos en av oss i styret så skal vi behandle den http://crime.demoted.org Stemmer det. Jeg har ALDRI brukt Times! Bruker Arial, Tahoma eller Verdana til skolestiler. De er lettest og lese. Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Det er en god ide, men jeg troro det vil bli vanskelig å få igjennom Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Det er en god ide, men jeg troro det vil bli vanskelig å få igjennom Lov å prøve! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Det er en god ide, men jeg troro det vil bli vanskelig å få igjennom Lov å prøve! Ja hvis vi samler et par hundre tusen underskrifter så...... Endret 21. desember 2003 av Unglar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Død over times , hva med å utvide UFC? Starte en spørreundersøkelse, for å få fjernet Times som standard i officepakka? Glimrende idè HalTan. Slik som det var rundt nedleggingen av Napster en gang i tiden. /me lager et asp-script asap. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 /me lager et asp-script asap. asap, as soon as possible... Altså kan det ta si tid Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 /me lager et asp-script asap. asap, as soon as possible... Altså kan det ta si tid Ja, jeg har vel ikke akkurat være kjapp med nye UFC, men det er fordi det skal bli best mulig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Er du en 1337-asp programmerer kanskje? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Lage et sånt script er jo ikke store tingen.... folk kan legge inn navn og mail... også kan man liste ut fra db igjen.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Lage et sånt script er jo ikke store tingen.... folk kan legge inn navn og mail... også kan man liste ut fra db igjen.... Jeg kan slikt i Access, så om noen kan å publisere en Access-database på Internet så kan jeg lage db'en og sende den.. Selv om det helt sikkert kan lages enklere ved hjelp av annet verktøy.. Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Lage et sånt script er jo ikke store tingen.... folk kan legge inn navn og mail... også kan man liste ut fra db igjen.... Jeg kan slikt i Access, så om noen kan å publisere en Access-database på Internet så kan jeg lage db'en og sende den.. Selv om det helt sikkert kan lages enklere ved hjelp av annet verktøy.. like lett i php og mysql eller asp og MsSQL ( som blir akkurat likt som mot access) Det som er dumt mot access er jo at man må sette rettigheter på fila.. Men føler vel at vi har kuppa et emnet her og gått way off topic mene men :) Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hmm, aner jeg et eget forum for ufc i emningen her? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Voldsomt til off topic da (greit, har ikke vært mye til hjelp jeg heller) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 No need to discuss; Jeg klarer dah å lage et så enkelt asp-script koblet til en Access-database. Har du en tutorial på nettet hvordan man kobler et slikt script til en Access-database..? er vel bare å ta seg en tur i asp delen det å spørre konkret men kan finne frem en hvis du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå