Gjest medlem-35580 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei, Jeg har kjøpt meg domene og webhotell, laget meg hjemmeside, men har ikke så masse kunnskaper ang. Ps. Så derfor lurer jeg på om noen kan lage en ganske enkel, men litt kul logo til meg? - Må inneholde "www.v3gard.com" eller "v3gard.com" - Ikke større enn 550 pixels * 180 pixels Håper noen gidder å gjøre dette.. På forhånd takk.. Mvh Vegard Østrem Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det blir enklere om du linker til siden din, så man kan lage logoen utifra det. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Kunne vi få sett sida di først? Jeg er med bare kravet over utfylles! Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hei, Nå har jeg lagt ut siden, her, jeg må ærlig innrømme at søskenbarnet mitt hjalp meg litt med den siden.. Mvh Vegard Endret 20. desember 2003 av medlem-35580 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ugh ugh! UFC kommer rimelig fort tipper jeg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) UFC stiller opp! Ser egentlig ut som om den siden hadde hatt godt av nytt layout og ikke ny logo. Men jeg skal prøve. Endret 20. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hehe, takker og bukker Dunastar... Setter pris på dette.. Mvh Vegard Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tips til siden din Emo; Bytt font, til f.eks verdana. Du burdte også få deg en bakgrunnsfarge, blir litt bedre da, ikke så mye hvitt Lenke til kommentar
Gjest medlem-35580 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tips til siden din Emo; Bytt font, til f.eks verdana. Du burdte også få deg en bakgrunnsfarge, blir litt bedre da, ikke så mye hvitt Takker for det Flodhest. Skal ordne siden imorgen, da gjør jeg det. Mvh Vegard Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 UFC stiller opp! Ser egentlig ut som om den siden hadde hatt godt av nytt layout og ikke ny logo. Men jeg skal prøve. Burde det ikke stått på "ID-kortet" hva UFC står for..? Tror ikke alle vet det.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 egentlig skal id-kortet være en link til ufc-siden da, men det er det ikke alle som har fått med seg (bare jeg som har funnet ut det ) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 HER har jeg laga en hel header. Selve logoen ser dere sikkert hvordan er. Du må gjerne bruke kun denne også. Vet ikke hvordan folk her liker sånne pangfarger, men jeg digger det! PSD-fil ligger klar. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Nice banner Dunestar Hva mener du med pangfarger? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Nice banner Dunestar Hva mener du med pangfarger? Tenkte på den litt den knallblå fargen i bakgrunnen til selve logoen, da. EDIT: Jeg tok meg den frihet og klippet headeren min inn sammen med din allerede foreliggende webside. > LINK Endret 20. desember 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Synes ikke den hvite bakgrunnen passet seg, men nå er vel ikke jeg den rette til å uttale meg om å kaste lyse kontraster rett i fleisen på folk.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? 1. bud; Du MÅ hate Times New Roman, og love på tro og ære å bare bruke det i norsk stilene dine. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? 1. bud; Du MÅ hate Times New Roman, og love på tro og ære å bare bruke det i norsk stilene dine. *kremt* Har ikkje brukt times til _noke_som_helst_ det siste halvåret. Bruker arial og/eller verdana på alle stiler Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? 1. bud; Du MÅ hate Times New Roman, og love på tro og ære å bare bruke det i norsk stilene dine. *kremt* Har ikkje brukt times til _noke_som_helst_ det siste halvåret. Bruker arial og/eller verdana på alle stiler 1.5 år Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Off-topic; Hva skal til for å bli med i UFC..? 1. bud; Du MÅ hate Times New Roman, og love på tro og ære å bare bruke det i norsk stilene dine. *kremt* Har ikkje brukt times til _noke_som_helst_ det siste halvåret. Bruker arial og/eller verdana på alle stiler 1.5 år HAHA Det er bra å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå