anonymc Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Hei!Jeg ønsker å laste ned Geogebra.Til tross for at jeg har lastet ned flere, har alle vært en skuffelse. De har alle hatt flere mangler.Er det noen her som har god erfaring med nedlastning av dette programmet? Hvor kan det anbefales å laste ned fra? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg vet ikke hvor du har lasta det ned fra, men Geogebra er gratis, så du kan jo laste det ned fra deres egen side. https://www.geogebra.org/download Lenke til kommentar
Dantello Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Som Aleks ovenfor nevner er jo Geogebras egne nettsider det beste valget.Hva mener du med at versjonene du har lastet ned tidligere "har hatt flere mangler"? Lenke til kommentar
Shopaholic Skrevet 20. februar 2019 Del Skrevet 20. februar 2019 Finnes noen scetchy nettsider å laste geogebra på (gikk selv på en smell der), men ALLTID last ned fra deres nettside !!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå