GaymerGRILL Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Det er alt for mange utlendinger i Oslo som ikke prater norsk, føler jeg blir litt småirritert. Det sier jeg som er en utlending selv >__> alt for mye søppel som tusler rundt i Oslos gater 9 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Jeg synes det er for mye regn! 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Ein million innvandrarar: kvifor og korleis "I 1970 utgjorde nordmenn 470.890 av innbyggjarane i Oslo. I 2018 var det same talet 450.626, og den statistikken kan ein finna ved eit par klikk på sidene til Statistisk sentralbyrå (SSB). At nedgangen ikkje er større, handlar om at levealderen til nordmenn har gått kraftig opp. Meir enn 100 prosent av oppgangen i innbyggjartalet i Oslo har kome gjennom innvandring frå utlandet. At Oslo har gått frå knapt 500.000 innbyggjarar til knapt 700.000, kjem av dei 206.370 innvandrarane som har kome til. I desse tala og frå no av inkluderer vi berre SSBs offisielle tal, som ikkje inkluderer tredjegenerasjon." Endret 17. februar 2019 av DukeRichelieu 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Ellers kan man vel knapt tro det man leser når selveste Linda Noor er enig med Christian Tybring Gjedde om innvandringsstopp i Oslo. Advarer mot utviklingen i Oslo: - Ikke forsvarlig Lederen Linda Noor i Minotenk støtter Christian Tybring-Gjedde og Frps forslag om en innvandringsstopp til Oslo. Endret 17. februar 2019 av DukeRichelieu 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Ellers kan man vel knapt tro det man leser når selveste Linda Noor er enig med Christian Tybring Gjedde om innvandringsstopp i Oslo. Advarer mot utviklingen i Oslo: - Ikke forsvarlig Lederen Linda Noor i Minotenk støtter Christian Tybring-Gjedde og Frps forslag om en innvandringsstopp til Oslo. Foreslår at man inkluderer nordlendinger i forbudet, alt for mye banning i Oslo nå. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Foreslår at man inkluderer nordlendinger i forbudet, alt for mye banning i Oslo nå. Og skatteflyktninger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Moderatormelding Jeg ser ingen god debatt komme ut av denne tråden, så den stenges. Hvis noen vil diskutere innvandring så har vi andre tråder jeg kan anbefale.Tilbakemelding kan sendes på PM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg