enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hvordan er det med antall subdomener du kan opprette hos b-one? Trenger endel av de Hvis noen andre har en annen og bedre host å anbefale så kom med den, og forklar hvorfor. OBS, money talks Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 http://www.web10.nu Jeg tenkte på å kjøpe meg plass hos b-one, men nå tror jeg jeg satser på web10 isteden. Ubegrenset subdomener og epost så vidt jeg husker Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Den likte jeg godt, men det er en dum ting: ikke samtidig støtte for asp og php Lenke til kommentar
3c1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hvordan er det med antall subdomener du kan opprette hos b-one? Trenger endel av de Kan jo f.eks. sende dem en mail. De er(var i alle fall i mitt tilfelle) veldig raske til å svare. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 har gjort det, men nå er det over 12 timer siden, og jeg er utålmodig Dessuten er det ok å få tips om andre hoster, som web10 fra Loomy Eneste minuset er at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken jeg skal bruke nå Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 www.ispnor.no har ubegrenset subdomener. web10 har jeg hørt UTRLIG mye dårlig om, mens b-one har et godt rykte Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Prisen til ipnor var drøy i forhold til b-one. Det var store hoteller, men jeg har 160GB plass på serveren hjemme så det er null problem. Dropper web10 hvis du har dritt på de. Venter da bare på svar om subdomener hos b-one Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hehe, driver med vb og da er steget over til asp naturlig for meg da Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skal du ha ASP må du på en windows server, ASP som er på linux/unix servere er så og si umulig å bruke Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 vet det, men det skulle ikke være så himla vanskelig å kunne tilby php på en windowsmaskin. Har uansett bestilr hos b-one nå. Takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå